ze hebben net dit zelfde plaatje binnen gekregen, denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Zó moet ie worden dus......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ze hebben je plaatje geprint en als voorbeeld gegeven
Er was vanmiddag wel een beeldkrant op de stream dat je tot morgen 19.55 kon stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tot vrijdag 14:00 uur. Dus de eliminatie zal dan wel op zaterdag zijn.
leuk dat je het nu van die kant ook mee kunt maken!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
jawel.. tot en met vrijdag sowieso.. dus ik manusje van alles hier
Lijk jij op de Eiffeltoren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Heuh, was dat mijn foto die ze in de bunker gebracht hebben ????
Ik meende vandaag ergens te lezen dat Bart het over donderdag had.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja, die, maar hoeveel lucifers hebben ze daar in de bunker ?quote:
op de poll wanneer de eliminatie moet zijn, staat donderdag bovenaan met 42 en zaterdag 31 als het zo blijft is de eliminatie dus morgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
perfect plaatje! die gaat erin!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Zó moet ie worden dus......![]()
[ afbeelding ]
Poll loopt nog, maar het lijkt wel die kant op te gaan ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meende vandaag ergens te lezen dat Bart het over donderdag had.
Dat ze daar niet blij mee waren, maar dat de kijker dat heeft bepaald.
Some parts...quote:
terwijl ik daarna nog gewoon kon stemmen ....quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik meende vandaag ergens te lezen dat Bart het over donderdag had.
Dat ze daar niet blij mee waren, maar dat de kijker dat heeft bepaald.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Er was vanmiddag wel een beeldkrant op de stream dat je tot morgen 19.55 kon stemmen.
Gaaf.... Alléén is het een anachronisme, want het plaatje is al in de bunker......quote:
Danny heeft vanmiddag net zoveel +stemmen gegeven als hij -stemmen had gegeven, om het weer recht te trekken, op de uitleg waarom wachten we nogquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:01 schreef siep86 het volgende:
k heb duidelijk gemist zie dat jeroen er 2000 + stemmen bij heeft, waar is danny? :p
Thanx mate!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:01 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaaf.... Alléén is het een anachronisme, want het plaatje is al in de bunker......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |