En het hoeft niet in 1 keer terugverdiend te worden. TBO 2 en 3 en dan zijn ze wellicht uit de kosten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:06 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, nooit. 300.000 lijkt me echt te veel.
Accommodatie zou wel eens gratis kunnen zijn, gezien de banden met Vlemmix;
Waarschijnlijk zijn de camera's gehuurd, idem voor de plasmaschermen (mogelijk zelfs uit een 'erfenis' van DGK, aangezien er ook oud-DGK-redactieleden rondlopen);
De verbouwing van de kelder schat ik op max. 10K en vooral veel (onbetaalde) manuren, voorbereidingen voor GWL zullen er al zijn geweest, gezien de bestaande bar;
Streampakket van KPN zal ook wel wat kosten, maar niet per se qua aanleggen van infrastructuur; 7500/10000 voor 25 dagen?;
Verder wat extra inkomsten en aanleveren huisraad door de sponsoren (geen noemenswaardige factor, lijkt me);
Salarissen van een paar professionals, dat zal ook wel het e.e.a. kosten.
Nee,ik denk dat een maximale investering van 75.000 eerder in de buurt komt, maar het is inderdaad moeilijk in te schatten.
Ze is jaloers (ze wil ook sigaretten). Maar ze staat voor in de poll voor de volgende geheime missie. Ik lig alleen in een deuk als ze hem verknalt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin lijkt ook een heel klein beetje door te draaien, door zo vaak over geheime opdrachten te beginnen.
Ja ik zal dan ook wel gniffelen, maar ik gun het haar wel. You go girl!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:09 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ze is jaloers (ze wil ook sigaretten). Maar ze staat voor in de poll voor de volgende geheime missie. Ik lig alleen in een deuk als ze hem verknalt.
Dat denk ik dus niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef bamby het volgende:
[..]
Mee eens dat de een er beter tegen kan als de ander. Maar ik heb bij eline ook het idee dat ze met een toneel stukje bezig is van het kleine zielige meisje sorrie
Gun het haar ook maar vind dat ze wel erg blijf zeuren oke ontwenning is moeilijk maar als je er zo in blijft hangen is minder.Hoop dat ze haar kracht weer terug vindquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja ik zal dan ook wel gniffelen, maar ik gun het haar wel. You go girl!
Ieder zijn of haar mening vind ik niks mis meequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Eline is meestal vrolijk en positief, dus wat dat betreft kunnen zelfs de mannen soms nog een voorbeeld aan haar nemen.
das een quotje waardquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer komt de boodschap dat ze de eiffeltoren mogen bouwen ?
Je bedoelt Peter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.
Eline is meestal vrolijk en positief, dus wat dat betreft kunnen zelfs de mannen soms nog een voorbeeld aan haar nemen.
Denk niet dat ze de meest succesvolle geheim agent zal zijn maar wel een grappigequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:10 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ja ik zal dan ook wel gniffelen, maar ik gun het haar wel. You go girl!
Heb ik even gemist is dat de nieuwe opdracht die ze krijgen als het zo is harstikke leuk danquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef swarmahoer het volgende:
wanneer komt de boodschap dat ze de eiffeltoren mogen bouwen ?
Idd, Jeroen en Peterim zijn nog niet klagerig/sjaggie geweest. Zou het dan toch: niet-rokers leven vrolijker. zijn?quote:
Peter niet chagrijnig geweest?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Idd, Jeroen en Peter zijn nog niet klagerig/sjaggie geweest. Zou het dan toch: niet-rokers leven vrolijker. zijn?
Ik blijf het een idee vinden om haar alle glimmende objecten op te laten schuren of schilderen. Weg met de spiegelsquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de meest succesvolle geheim agent zal zijn maar wel een grappige
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef NrTH het volgende:
[..]
Peter niet chagrijnig geweest?
Je bedoelt PIm?
Ik denk iig dat ze zich niet buitengesloten meer zal voelen, zoals nu.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de meest succesvolle geheim agent zal zijn maar wel een grappige
Alweer een bug in het credit gebeuren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:17 schreef isa2006 het volgende:
Nu alles weer goed is heb ik weer credits gekocht kreeg meteen 50 te veel.
Heb we zo netjes even vermeld hoor.![]()
ik vind het moeilijk een keuze te maken. Wil alleen niet dat Jeroen eruit gaat maakt mij niet zoveel uit wie er wint.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:05 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Haha, maakt mij niet uit hoor, ik heb zelf het volgende favorieten lijstje denk ik:
Jeroen (de enige die echt een spel ervan heeft gemaakt)
Eline (is me bijzonder opgevallen, je zou zeggen dat ze na 2 dagen in zou storten door gebrek aan luxe, maar ze houdt zich heel sterk)
Peter (ik gun hem de prijs gewoon, omdat hij me een kei van een gast lijkt, ik had me heel erg vergist in hem toen ik hem bij het contracten tekenen zag)
Pim (relexte gozer, maar heeft bijzonder weinig inbreng)
Marielin (vond haar altijd sympathiek maar heb nu al 48 uur geklaag gehoord eigenlijk...)
Voor het programma lijkt me het veruit het beste dat Pim eruit gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:26 schreef evaxsis het volgende:
ik vind het moeilijk een keuze te maken. Wil alleen niet dat Jeroen eruit gaat maakt mij niet zoveel uit wie er wint.
have funquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens de streamlogs lezen
hoi trouwens
Ze is nog niet kwaad naar de regie gestapt en er is nog geen voorstel geweest om haar staart kort te knippen voor 7 dagen peuken die ze niet mag delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik heb er niet zoveel last van dat ik niet kan roken.
Ze heeft het over nog niks anders gehad vandaag
heb wel een redactie gemailt hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer een bug in het credit gebeuren?
Kan de redactie een peuk voor de rest van het programma in Marielin's muil duwen?![]()
Ik denk dat het programma te kort is voor Mip. Hij is meer van de lange adem denk ik. Al is ie natuurlijk wel ex-marinier, dus hij weet wat lijden is, maar zijn conditie hoeft ook niet veel te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor het programma lijkt me het veruit het beste dat Pim eruit gaat.
Wie er wint maakt me niet uit verder, heb nog geen parasociale relatie met iemand weten op te bouwen.
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan de redactie een peuk voor de rest van het programma in Marielin's muil duwen?![]()
Jimquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens de streamlogs lezen
hoi trouwens
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze is nog niet kwaad naar de regie gestapt en er is nog geen voorstel geweest om haar staart kort te knippen voor 7 dagen peuken die ze niet mag delen.
Nee joh, nog belonen ook, dat gedrag?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet haar vriendje niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik heb er niet zoveel last van dat ik niet kan roken.
Ze heeft het over nog niks anders gehad vandaag
Pim is voor mij geen storende factor, eigenlijk heb je wel gelijk want hij presteert niks. Toch ik zie liever iemand vertrekken die de sfeer verpest op de stream.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor het programma lijkt me het veruit het beste dat Pim eruit gaat.
Wie er wint maakt me niet uit verder, heb nog geen parasociale relatie met iemand weten op te bouwen.
Dat vindt Marielin geen straf hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.
Hij heeft dan wel een hele lange adem, maar het is geen nare goser, absoluut niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat het programma te kort is voor Mip. Hij is meer van de lange adem denk ik. Al is ie natuurlijk wel ex-marinier, dus hij weet wat lijden is, maar zijn conditie hoeft ook niet veel te zijn.
Nee precies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, nog belonen ook, dat gedrag?
whyquote:
Ik hoop dat ze meelezen en je mail aankomt. Vreemd, iedere zo keer vlak voor de eliminatie gebeuren dit soort dingen.quote:
ik heb liever dat ze boven voor elk woordje sigaretten of peuk wat ze uitspreekt telkens 1 mm van haar rantsoen sigaretten afknippenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.
Dan heeft zij geen sigaret meer overquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze boven voor elk woordje sigaretten of peuk wat ze uitspreekt telkens 1 mm van haar rantsoen sigaretten afknippen
Kun je dit soort postings achterwege laten in de COS? Dank je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zit gereed bij de stream!!! LET OP allemaal ..
komen er bij de boodschappen 3 stompjes binnen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |