Ze is nog niet kwaad naar de regie gestapt en er is nog geen voorstel geweest om haar staart kort te knippen voor 7 dagen peuken die ze niet mag delen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik heb er niet zoveel last van dat ik niet kan roken.
Ze heeft het over nog niks anders gehad vandaag
heb wel een redactie gemailt hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alweer een bug in het credit gebeuren?
Kan de redactie een peuk voor de rest van het programma in Marielin's muil duwen?![]()
Ik denk dat het programma te kort is voor Mip. Hij is meer van de lange adem denk ik. Al is ie natuurlijk wel ex-marinier, dus hij weet wat lijden is, maar zijn conditie hoeft ook niet veel te zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor het programma lijkt me het veruit het beste dat Pim eruit gaat.
Wie er wint maakt me niet uit verder, heb nog geen parasociale relatie met iemand weten op te bouwen.
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan de redactie een peuk voor de rest van het programma in Marielin's muil duwen?![]()
Jimquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:24 schreef Jimbo het volgende:
zo maar eens de streamlogs lezen
hoi trouwens
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ze is nog niet kwaad naar de regie gestapt en er is nog geen voorstel geweest om haar staart kort te knippen voor 7 dagen peuken die ze niet mag delen.
Nee joh, nog belonen ook, dat gedrag?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet haar vriendje niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef NrTH het volgende:
Marielin: Ik heb er niet zoveel last van dat ik niet kan roken.
Ze heeft het over nog niks anders gehad vandaag
Pim is voor mij geen storende factor, eigenlijk heb je wel gelijk want hij presteert niks. Toch ik zie liever iemand vertrekken die de sfeer verpest op de stream.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor het programma lijkt me het veruit het beste dat Pim eruit gaat.
Wie er wint maakt me niet uit verder, heb nog geen parasociale relatie met iemand weten op te bouwen.
Dat vindt Marielin geen straf hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.
Hij heeft dan wel een hele lange adem, maar het is geen nare goser, absoluut niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:32 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik denk dat het programma te kort is voor Mip. Hij is meer van de lange adem denk ik. Al is ie natuurlijk wel ex-marinier, dus hij weet wat lijden is, maar zijn conditie hoeft ook niet veel te zijn.
Nee precies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee joh, nog belonen ook, dat gedrag?
whyquote:
Ik hoop dat ze meelezen en je mail aankomt. Vreemd, iedere zo keer vlak voor de eliminatie gebeuren dit soort dingen.quote:
ik heb liever dat ze boven voor elk woordje sigaretten of peuk wat ze uitspreekt telkens 1 mm van haar rantsoen sigaretten afknippenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat is een mooie opdracht, Marielin moet als ze wakker is steeds roken.
Dan heeft zij geen sigaret meer overquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze boven voor elk woordje sigaretten of peuk wat ze uitspreekt telkens 1 mm van haar rantsoen sigaretten afknippen
Kun je dit soort postings achterwege laten in de COS? Dank je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zit gereed bij de stream!!! LET OP allemaal ..
komen er bij de boodschappen 3 stompjes binnen ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |