Tja vind je het gek?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef Tessio het volgende:
Volgens mij is Eline ook volledig afgeknapt op Peter.
Staat het er 2 keer, hebben we misschien kans dat we antwoord krijgenquote:
zit je nog daar ?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Dottey het volgende:
* Dottey zit gereed bij de stream!!! LET OP allemaal ..
Zie je.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Staat het er 2 keer, hebben we misschien kans dat we antwoord krijgen
als zij geluk heeft krijgt ze dan alleen nog de filters, dat ze nog in de mond kan nemen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef snetje het volgende:
[..]
komen er bij de boodschappen 3 stompjes binnen ...
Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het geen huur of lease is. Mijn gok is ook dat deze Bunker niet kosten dekkend zal zijn. Met geluk misschien quitte. Maar ik krijg zo'n idee dat de heren B&B dit niet als eenmalig experiment zien. Met meerdere series kan het dan best lucratief worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:12 schreef Copycat het volgende:
Camera's en schermen zijn naar mijn weten gloednieuw.
Ik zie dat niet zo, zie het meer als een project voor een paar 1000 liefhebbers, en een paar 100 die-hard streamers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef Eg_Wel het volgende:
Met meerdere series kan het dan best lucratief worden.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Tja vind je het gek?
Dat is toch ook geen vent, hoe noemde Eline het ook alweer de Houthakker type's.
Peter huilt om dingen voor elkaar te krijgen denk niet dat het een type is waar Eine nou blind voor gaat.
Pulliken... Is dat punniken met een hazelip?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:47 schreef Dottey het volgende:
19.44 De overlevers pulliken aan de folie van de lucifersdoosjes.
Eline: " Het is eigenlijk een opdracht voor 1 persoon"
Jeroen: "Ik ben nu al moe!"
Al die moeite voor 1 maand? Eg nie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat het geen huur of lease is. Mijn gok is ook dat deze Bunker niet kosten dekkend zal zijn. Met geluk misschien quitte. Maar ik krijg zo'n idee dat de heren B&B dit niet als eenmalig experiment zien. Met meerdere series kan het dan best lucratief worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |