Top! Thanks...!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
perfect plaatje! die gaat erin!
Bart was alleen net te laat om nog even je naam erbiji te zetten!
dus MET DANK AAN NOSTALGIST!
YW, Dudequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
En waarom zat jij de streamverslaglezers lekker te maken met gevechten en lesbische sex vannacht?
[..]
Ik ben geen zeikerd, en ja ik heb betaald voor streams en zelfs credits gekocht. Dat heb ik overigens vanmorgen gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:04 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
True. Maar blijkbaar is het ook voor jou toch interessant genoeg om te kijken en te reageren. Vergeet niet, "zeikerds" met commentaar maken een groot deel van het publiek uit hoor
Jij al betaald voor streams of stemmen?
Zoals ze nu beginnen gaat de opdracht dus niet lukken omdat ze nu gelijk beginnen met de 4 poten. Volgens het plaatje is de gehele fundering met lucifers gemaakt (totale opervlakte van het papier)quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
perfect plaatje! die gaat erin!
Bart was alleen net te laat om nog even je naam erbiji te zetten!
dus MET DANK AAN NOSTALGIST!
goedkope zwart-wit kopie volgens mij?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Zoals ze nu beginnen gaat de opdracht dus niet lukken omdat ze nu gelijk beginnen met de 4 poten. Volgens het plaatje is de gehele fundering met lucifers gemaakt (totale opervlakte van het papier)
Ze hebben ook minder lucifers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Zoals ze nu beginnen gaat de opdracht dus niet lukken omdat ze nu gelijk beginnen met de 4 poten. Volgens het plaatje is de gehele fundering met lucifers gemaakt (totale opervlakte van het papier)
dat was mijn postquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:03 schreef NrTH het volgende:
[..]
En waarom zat jij de streamverslaglezers lekker te maken met gevechten en lesbische sex vannacht?
[..]
Ben dus toch niet de enige. Hier ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
En weer valt de stream weg.... goede reclame voor KPN zo
Via der telefoon is gezegd "volgens de tekening"quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze hebben ook minder lucifers.
Sowieso. Als ze iets kunnen maken wat op de Eiffeltoren lijkt is het al een hele prestatie.
Ik weet het, maar ik doe het ook nog op de ouderwetse moeilijke manier ;xquote:
geen enkel probleem hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Rica het volgende:
[..]
Ben dus toch niet de enige. Hier ook.
En steeds bufferen.
afdeling transploft?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Rica het volgende:
[..]
En steeds bufferen.
Heb werkelijk vanaf de kick-off nog geen problemen met de streams gehad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
Nog geen 1 keer last van gehad tbh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:13 schreef Espabilado het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
Voorspelling:Eline en Marielin gaan beide zeggen, dat de ander gaat winnen, en dit minimaal 3 keer herhalen.
Vanaf het begin geen buffertje gehad. Alleen Fok! heeft het af en toe moeilijk. (maar niet nuquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Rica het volgende:
[..]
En steeds bufferen.
Dan moet je je screen kleiner zettenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik doe het ook nog op de ouderwetse moeilijke manier ;x
Printscreen, plakken in paint, opslaan, uploaden
Ik cap ook voornamelijk als ik het idee heb dat op dat moment niemand anders het doet
Die op de tekening is een meter hoog, dus als ze geen 7500 lucifers hebben zal iets minder hoog ook wel goed zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Via der telefoon is gezegd "volgens de tekening"
Kutje Keukenrol voelt zich weer benadeeld.quote:
Snetje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:16 schreef snetje het volgende:
klaag klaag klaag klaag klaag <-- ra ra wie ben ik ?
Op Fok of in de bunker?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:16 schreef snetje het volgende:
klaag klaag klaag klaag klaag <-- ra ra wie ben ik ?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kutje Keukenrol voelt zich weer benadeeld.
Als ik Bart was had ik haar de hele Matthäuspassion laten zingen..
Of Informer, of Scattmanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
zoveel mogelijk van het plaatje, dus hij moet lijken, maar ze mogen wel afwijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die op de tekening is een meter hoog, dus als ze geen 7500 lucifers hebben zal iets minder hoog ook wel goed zijn.
Er is ook gezegd "als de lucifers op zijn kunnen ze meer krijgen"quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die op de tekening is een meter hoog, dus als ze geen 7500 lucifers hebben zal iets minder hoog ook wel goed zijn.
Ze zei groep 4quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Eline: Dit nummer heb ik gezongen op de middelbare school. Dat ken ik nog wel.
lang geleden dat ik heb gelachen om een post van jouquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik had er hier ook geen last van maar vandaag is het pet. Wil niet gelijk KPN de schuld geven trouwens, UPC is bezig met nieuwe glasvezels leggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanaf het begin geen buffertje gehad. Alleen Fok! heeft het af en toe moeilijk. (maar niet nu)
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Das nog een extra handelingquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef Dottey het volgende:
tipje..
cntr + W = verklein optie in paint
Goh.... toevalligquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
Eline: Dit nummer heb ik gezongen op de middelbare school. Dat ken ik nog wel.
quote:
ff je modem laten herstarten, maareh als je speedtouch hebt - succes. Die zorgen graag voor buffers!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Rica het volgende:
[..]
En steeds bufferen.
YMCA niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef Espabilado het volgende:
Jezus Eline heeft Marco Borsato - Dromen zijn bedrog![]()
Makkelijker liedje kan haast niet... dat is helemaal doodgedraait
Daar heb je helemaal geen serial voor nodig hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Das nog een extra handeling![]()
Iemand kan mij ook gewoon een serial voor dat cap programma pmmen natuurlijk
ook ik heb er nog helemaal geen last van gehad ,vandaag pas is het echt pet,al een paar keer dat de streams wegvallen,en ik heb geen UPC.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik had er hier ook geen last van maar vandaag is het pet. Wil niet gelijk KPN de schuld geven trouwens, UPC is bezig met nieuwe glasvezels leggen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |