Samenvatting: het afkicken en de seks van vorige week waren hallucinaties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef RioolSpook het volgende:
Ik begreep echt helemaal niets van die laatste aflevering.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef RioolSpook het volgende:
Ik begreep echt helemaal niets van die laatste aflevering.
quote:
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwarequote:
House hallucineerde simpelweg. Daar kwam hij aan het einde van de aflevering achter. Dus nee, de seks met Cuddy is nooit gebeurd en hij is gewoon Vicodin blijven slikken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:30 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Hoe zat het dan? House werd ineens twee personen? Al datgene met cutty is niet gebeurd en hij had gewoon zijn pillen geslikt? Of is het wel gebeurd?
klikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwareAls iemand een aangepaste OP maakt zal ik 'm posten (die foto van Cuddy is ook al jaren oud).
Cameron ook. Das een blondje nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwareAls iemand een aangepaste OP maakt zal ik 'm posten (die foto van Cuddy is ook al jaren oud).
True. Maar zet er dan op z'n minst bij dat ie dood is.quote:
De opmerking die hij maakte over die baby in de aflevering ervoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet helemaal begreep is het gesprek dat Cuddy en House hadden (beetje in het begin van de aflevering, dus niet op het eind waarin ze hem ontslaat), waarin ze hem zegt dat ze zijn baas is, etc., wat was de reden voor dat gesprek, want de seks tussen hen was niet gebeurd.
Of was dat gesprek ook nog een hallucinatie?
Ze hadden fittie omdat hij zei "you're gonna go suckle the little bastard child who makes you feel good about yourself", toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet helemaal begreep is het gesprek dat Cuddy en House hadden (beetje in het begin van de aflevering, dus niet op het eind waarin ze hem ontslaat), waarin ze hem zegt dat ze zijn baas is, etc., wat was de reden voor dat gesprek, want de seks tussen hen was niet gebeurd.
Nee, maar die gesprekken konden ook gewoon terwijl de seks nooit is gebeurd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Oh ja natuurlijk, over die opmerking kreeg hij later ook die flashback, toen hij zich realiseerde dat alles maar een hallucinatie was geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De opmerking die hij maakte over die baby in de aflevering ervoor.
Net voor die hallucinatie begon, zeg maar.
Laat haar maar lekker zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cameron ook. Das een blondje nu.
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef TNA het volgende:
Ik vroeg me vannacht dus serieus in een halfslaap af hoe het met House zou gaan in de eerste nacht in het psychiatrische ziekenhuisGoed, lichtelijk pathetic natuurlijk, maar het geeft wel aan hoe intens de aflevering was.
Wat mij betreft een Emmy en Golden Globe voor Hugh Laurie en de schrijvers van de laatste twee afleveringen
Ow, ik hoop echt dat het volgende seizoen met een knotsgekke aflevering in dat ziekenhuis begint!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef TNA het volgende:
Ik vroeg me vannacht dus serieus in een halfslaap af hoe het met House zou gaan in de eerste nacht in het psychiatrische ziekenhuisGoed, lichtelijk pathetic natuurlijk, maar het geeft wel aan hoe intens de aflevering was.
Wat mij betreft een Emmy en Golden Globe voor Hugh Laurie en de schrijvers van de laatste twee afleveringen
24quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef Koekz het volgende:
Wat is de laatste ep? Ik heb em tot s05e14...
s05e24 is deze week uitgezonden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef Koekz het volgende:
Wat is de laatste ep? Ik heb em tot s05e14...
Mooi gedaan! Heb 'm er gelijk ingezet.quote:
Dat kutner dood is stond ook nog geen 4x op de eerste pagina..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:50 schreef Koekz het volgende:
[..]
Kumar is dood?
(Heb het nog niet gezien nee!)
Eerst die opmerking over haar kind en daarna die sexleugen spread out in public, de maat was vol! Hij was deze keer gewoon echt te ver gegaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Gaaff!! Goed gedaanquote:
Eens!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond hem echt geweldig. Al mag Amber nu wel weer moven
Die sexleugen was volgens house geen leugen hequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Eerst die opmerking over haar kind en daarna die sexleugen spread out in public, de maat was vol! Hij was deze keer gewoon echt te ver gegaan.
Vond seizoen 5 wel leuk, maar begon na een tijdje het oude team wel te missen. Dat ging uiteindelijk wel weg, maar toch. Het was ff wennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef Hendrik_ het volgende:
Ben ik de enige die het seizoen een beetje tegen vond vallen? Die sidestories van CTB en Foreman vond ik eigenlijk vervelend worden zelfs. Pas de laatste paar afleveringen kwam de spanning van de eerste seizoenen een beetje terug.
Overigens vond ik de finale (busongeluk+amber) van vorig seizoen vele malen sfeervoller.
Omdat het hele team weer terug was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vond seizoen 5 wel leuk, maar begon na een tijdje het oude team wel te missen. Dat ging uiteindelijk wel weg, maar toch. Het was ff wennen..
Tof om je commentaar direct na het kijken te lezen, altijd nog het meest heftig dan. En verder helemaal eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 04:42 schreef Espabilado het volgende:![]()
![]()
![]()
Net laatste aflevering gekeken, dat hele fragment op het eind in kantoor van Cuddy... wtf... open mond, kippenvel van hier tot tokio en andere hartslag... tv fragment van het jaar.
Brilliant gedaan gewoon, de uitvoering, fucking hell wat kunnen tv makers toch kunstenaars zijn soms.
* Espabilado is zwaar onder de indruk
Het was van een heel andere aard dan finale van vorig seizoen uiteraard, moet je niet vergelijken denk ik, dat was toen ook brilliant overigens herinner ik me nu! Was idd janken. Diep diep respect hoe ze dat voor elkaar krijgen, normaal ben ik niet zo emotioneel maar ze weten alle emoties wel te bespelen lijkt het! Echt hulde![]()
10+
ow dat hoeft van mij eigenlijk nie meer zo, vind die 2 maar saai geworden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het was al wat onrealistisch dat House in 1 nacht ff afgekickt was van een jarenlange Vicodin verslaving.
Hopelijk volgend seizoen weer meer Chase en Cameron.
Ik ook. DIe typeringen zijn ook een beetje achterhaald.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. DIe typeringen zijn ook een beetje achterhaald.
Yep!quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog 3 afleveringen van seizoen 4 bekijken dan ben ik bij seizoen 5.
Die heb ik maar gedownload, seizoen 1 t/m 4 heb ik gekocht daar ben ik doorheen gevlogen maar eer seizoen 5 uitkomt op dvd ben ik de verhaallijn kwijt! Komt er ook een seizoen 6 trouwens?
quote:House has ended its fifth season and has been renewed for a sixth, due to start screening sometime in September 2009.
Jammer dat ze House willen repliceren, ik vond de trailer er slap uitzien. Net zoals bandjes van nu "de nieuwe Beatles" noemen. Van sommige dingen is het origineel niet te overtreffen, laat staan goed na te maken. Ik wacht op seizoen 6.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:20 schreef Symer het volgende:
Wellicht een tip voor House-fans:
This summer on FOX: House II
Volgende week (26 mei) begint de nieuwe serie Mental. Eigenlijk gewoon House, maar dan in een psychiatrische inrichting.
Hier staat een trailer.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Jammer dat ze House willen repliceren, ik vond de trailer er slap uitzien. Net zoals bandjes van nu "de nieuwe Beatles" noemen. Van sommige dingen is het origineel niet te overtreffen, laat staan goed na te maken. Ik wacht op seizoen 6.
desalniettemin attent dat je het hier even post
Hier durf ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef TNA het volgende:
[..]
Jammer dat ze House willen repliceren, ik vond de trailer er slap uitzien. Net zoals bandjes van nu "de nieuwe Beatles" noemen. Van sommige dingen is het origineel niet te overtreffen, laat staan goed na te maken. Ik wacht op seizoen 6.
desalniettemin attent dat je het hier even post
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Offtopic: staat TNA voor tits 'n ass?Daar moet ik nl. altijd aan denken als ik jou zie posten.
TNA is een willekeurige afkorting die ik bedacht toen ik me hier registreerde - helaas is in deze tijd geen enkele afkorting meer willekeurigquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:18 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
TNA is een willekeurige afkorting die ik bedacht toen ik me hier registreerde - helaas is in deze tijd geen enkele afkorting meer willekeurig
Hmm volg al House en the Mentalist endat is wat mij betreft genoeg aan ''gekwetste-stoere-mannen-series''.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:20 schreef Symer het volgende:
Wellicht een tip voor House-fans:
This summer on FOX: House II
Volgende week (26 mei) begint de nieuwe serie Mental. Eigenlijk gewoon House, maar dan in een psychiatrische inrichting.
Hier staat een trailer.
Zeker weten. Seizoen vijf begint wat tam, kan ook niet anders na zo'n finale maar daarna wordt het weer als vanouds. Niet meer hier lezen maar kijken. Serie is compleet met subs online te vinden btw.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:20 schreef DrD00m het volgende:
Net de cliffhanger gehad van seizoen 4.
Pff.. wat was dat een zware pil zegZeker voorlopig de beste aflevering(en) van de hele serie
Dank voor de post! "Will House be back at work when the season begins? No.". Na vier afleveringen vast wel weerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:40 schreef Stefan het volgende:
David Shore answers questions about the finale and next season
http://spoilertv-house.blogspot.com/
MILDE SPOILERS, NIET ECHT SCHIOKKEND
Wel informatief![]()
<verhaal>
Hij zal wel stiekum consults gevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Dank voor de post! "Will House be back at work when the season begins? No.". Na vier afleveringen vast wel weer
We zullen Mmmbop weer regelmatig horenquote:
Alles was echt, behalve de detox en seks met Cuddy (kortom, alles na de "Screw you" van Cuddy tot de volgende ochtend was een hallucinatie).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef Stefan het volgende:
Was Carl Reiner overigens een hallucinatie of was die wel echt?
De lipstick was gedurende de dag ook nog hallucinatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef TNA het volgende:
[..]
We zullen Mmmbop weer regelmatig horen
[..]
Alles was echt, behalve de detox en seks met Cuddy (kortom, alles na de "Screw you" van Cuddy tot de volgende ochtend was een hallucinatie).
True, maar dan gedeeltelijk, aangezien de rest wel echt gebeurde.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
De lipstick was gedurende de dag ook nog hallucinatie.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:08 schreef Psych-case het volgende:
2 Dingetjes:
1. Waar is die private detective gebleven? Gewoon gestopt met betalen zijn 'vriendje' te zijn toen Wilson weer terug kwam?
2. Wilt House niet weten wie nou wel zijn vader is?
Misschien werken ze het verhaal rond House' biologische vader nog uit (wie weet rondom zijn eigen 'family history' als S6 start in de psychiatische inrichting).quote:In 2008, Shore announced that a spin-off series, centering on Lucas Douglas, a recurring character introduced in season five, would be created.
Oke, thanx.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Misschien werken ze het verhaal rond House' biologische vader nog uit (wie weet rondom zijn eigen 'family history' als S6 start in de psychiatische inrichting).
Dat dacht ik ook toen hij zijn vorige team eruit knikkerde.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Dank voor de post! "Will House be back at work when the season begins? No.". Na vier afleveringen vast wel weer
quote:In 2008, House was distributed in a total of 66 countries. With an audience of over 81.8 million worldwide, it was the most watched television show on the globe and far surpassed the viewership figures of the leading TV dramas the previous two years (CSI and CSI: Miami).
Aanvullinkje; All-new episodes of House return with the 2-hour season premiere on Monday 9/21 at 8/7c, only on FOX!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aanvullinkje; All-new episodes of House return with the 2-hour season premiere on Monday 9/21 at 8/7c, only on FOX!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een recente foto van Hugh Laurie (attentie: haarverlies).
[ Bericht 0% gewijzigd door TNA op 19-06-2009 20:08:05 ]![]()
Wat een oude man ineensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef TNA het volgende:
En een recente foto van Hugh Laurie (attentie: haarverlies).![]()
![]()
Zijn haar is korter, voor de rest zie ik echt 0,0 verschil met de Hugh Laurie van House hoor?
2000 light years from home![]()
Check die rimpels en die witte baard![]()
Of lopen we in Nederland zo ver achter dat wij nog de afleveringen met de jonge Laurie hebben? (ik kijk House soms op rtl)
![]()
Make-up doet soms wonderen :0 En het is al tijden bekend dat Hugh tijdens de show een haarstukje draagt om de kale plek op zijn achterhoofd te verdoezelen. Sinds ik dat weet zie ik elke keer het nephaar zitten
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
hij is niet een amerikaan, hij is een brit...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef Symer het volgende:
Laurie heeft een toupetje?!?
Daar gaat m'n beeld van hem als tofste Amerikaanse acteur.
![]()
![]()
Please laat dit een hele slechte grap zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef Symer het volgende:
Daar gaat m'n beeld van hem als tofste Amerikaanse acteur..
-![]()
Het is een Brit natuurlijk, en het is niet zijn eerste haarstukje:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef Symer het volgende:
Laurie heeft een toupetje?!?
Daar gaat m'n beeld van hem als tofste Amerikaanse acteur.
![]()
![]()
Lol![]()
Maar je moet maar eens op letten. Als je het weet zie je wel waar z'n nep haar zit
Whadda ya gonna do?"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
Waarom? Met die kale kop komt ie als een oud, sneu gevalletje over in zijn leren jackie op zijn Nikes. Hij moet toch een beetje een 'hippe, coole' uitstraling hebben wilt zijn 'imago' goed overkomen. Het is acteerwerk en daar hoort soms wel eens een haarstukje bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Please laat dit een hele slechte grap zijn.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...![]()
Omg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:44 schreef Mavro het volgende:
Lol![]()
Maar je moet maar eens op letten. Als je het weet zie je wel waar z'n nep haar zit
[ afbeelding ]
Whadda ya gonna do?
Amen.![]()
Het gaat er om dat hij geen Amerikaan is en derhalve dus ook geen Amerikaanse acteur is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Waarom? Met die kale kop komt ie als een oud, sneu gevalletje over in zijn leren jackie op zijn Nikes. Hij moet toch een beetje een 'hippe, coole' uitstraling hebben wilt zijn 'imago' goed overkomen. Het is acteerwerk en daar hoort soms wel eens een haarstukje bij.2000 light years from home![]()
Ik had het over het haarstukje en niet over zijn nationaliteit. Quoted the wrong guy.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij geen Amerikaan is en derhalve dus ook geen Amerikaanse acteur is.
Als iemand Jessic Rabbitt nadoet zonder megaboezem dan komt het geheel ook niet goed over.![]()
Die Amerikaanopmerking vind ik leuk!
Ik was halverwege seizoen 4 gestopt met House kijken, aangezien ik die Idols-look-a-like contest maar niets vond. Toen hoorde ik van andere dat seizoen 5 wel weer goed was dus ben meer weer gaan kijken en het was het waard! De finale van seizoen 4 was echt goed en ik heb ook echt van seizoen 5 genoten. Volgens mij krijgt seizoen 6 een hele nieuwe setting dus dat is wel een risico voor de serie. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen: september duurt nog lang!!"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
OMG! Die foto had wel tussen spoilertags gemogen ( ik wilde dit niet zien....)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:44 schreef Mavro het volgende:
Lol![]()
[ afbeelding ]
Whadda ya gonna do?
![]()
![]()
Gister de laatste 4 afleveringen achter elkaar gekeken (liep achter):
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste 30 seconden durende trailer van Seizoen 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef demon327 het volgende:
Geniaal, dank voor het posten! Wat relaxed om weer eens nieuwe beelden te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weinig nieuws, behalve dat Hugh Laurie kaal wordt
House
![]()
![]()
quote:
Ahhhhh, toch wel een nieuw seizoen - heerlijk!Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
Like the new hairdo!
Jongens, ik krijg er weer helemaal zin an!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef demon327 het volgende:
Elbow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is geen probleem om te posten, kwam die toevallig tegen op een ander board en dacht zal deze maar delen met de fans op het Fok! Forum![]()
![]()
Nicekan niet wachten tot seizoen 6
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk, heb er nu al zin in!"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Waarom zou er geen nieuwe komen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ahhhhh, toch wel een nieuw seizoen - heerlijk!![]()
Van de House facebook;quote:Congratulations to HOUSE and Hugh Laurie! HOUSE has been nominated for the Emmy for “Outstanding Drama Series” and Hugh Laurie has been nominated for the Emmy for “Outstanding Lead Actor in a Drama Series” for his role as Dr. Gregory House on HOUSE! CONGRATULATIONS!Whatever I want.![]()
Kijk nu naar Dr. Phil (weet ook niet waarom, haat die vent) maar daar is een vrouw met een pillenverslaving. Ze nam wel 6 vicodin in 1x en zo'n 30 pillen om de maandag door te komen, dan valt die verslaving van House wel mee!
Oe, oe, oe.
Kan niet meer wachten.. Wanneer komt ep1 uit?
Ben tot 10 sep in de VS. Hopelijk is ie te downloaden bij thuiskomst.
-![]()
Ziet er leuk uit en yessss ze proberen ze kale harsens niet meer te verdoezelen!quote:
Zo, ik wil jullie niet jaloers maken maar tot twee maanden geleden had ik nog nooit een aflevering van House gezien! Nu twee maanden lang elke avond genoten van deze serie, en gisteren de laatste aflevering gekeken.
Ik ben niet zo lyrisch als sommigen hier, ik vind dat er wel een stukje formule in elke aflevering zit, maar ik vind het wel geniaal hoe ze dat combineren met een heel spannend en lang slepend verhaal. Zo ben ik toch telkens heel benieuwd naar de volgende aflevering, maar aan de andere kant is het ook gewoon een relaxte serie om te kijken omdat er zo'n ritme in zit en je daarom niet zo ontzettend goed hoeft op te letten.
In één woord: heerlijk.
En nu is het nog maar een (grote) maand! Al die tijd heb ik me ingehouden en hier niet gekeken.. De promo ziet er heel veelbelovend uit, het lijkt wel alsof ze afwijken van het normale aflevering-format, maar dat moeten we nog maar zien![]()
In elk geval bedankt voor de napret, want ik mis House nu al!![]()
Mischien dat je aan entourage kunt beginnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, dat is wel jammer..
Maar gelukkig beginnen al mijn series weer in september.
. Is een zomerserie en nu al weer begonnen.
![]()
Had je wel een waarschuwing bij mogen zetten dat het echt een dikke dikke spoiler is.
Was na de titel al gestopt.
-![]()
Hmmzz, en bij de normale layout is de titel ook zichtbaar, zonder 'm te selecteren.
Wel goed nieuws overigens.![]()
Nieuwe spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TNA op 19-08-2009 16:53:36 ]![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef TNA het volgende:
AndersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Hij draagt zijn haarstukje niet meer. Op zich goed ook, mensen moeten eens leren accepteren dat ze ouder worden.quote:![]()
leuk gevonden, zowel de naam als t filmpje
Hugh Laurie Signed Custom Flame Cane from HouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Adoptie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef rooie60 het volgende:
Ben vergeten hoe Cuddy aan die baby kwam?????![]()
Het is bijna zover!! :-D
Via Twitter deze site gevonden.. http://www.house-md.pl/en/ Staan veel foto's, filmpjes en veeeel promo's op! Een bezoekje waard!I ♥ PB![]()
Snap er geen reet van,laatste wat ik onthouden heb is (volgens mij de laatste afl) dat cuddy house kustte en afl.ervoor dat een meisje besloot haar baby te houden?
De adoptie is me ontgaan????? raar.![]()
Misschien moet je het NL-topic opzoekenquote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef rooie60 het volgende:
Snap er geen reet van,laatste wat ik onthouden heb is (volgens mij de laatste afl) dat cuddy house kustte en afl.ervoor dat een meisje besloot haar baby te houden?
De adoptie is me ontgaan????? raar.![]()
![]()
Dat de serie in Nederland iets achterloopt op de Amerikaanse episodes (half seizoen ong.) en daarvoor een apart topic is.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef feelsgoodman het volgende:
Erg typisch weer, die Nederlandse kijkers.![]()
22-Sep-2009 00:00 House 06x01 Broken
![]()
![]()
Wanneer? Vanavond? Dit is het USA-topic he!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
Er komt een dubbele aflvering he !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohwwsss!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:52 schreef banananasi het volgende:
Nee eerste ep is een dubbele (2 uur ofzo)
Leuk filmpje! Taub was saaiiiiiiii.
[ Bericht 5% gewijzigd door Imperfect-Angel op 10-09-2009 13:42:05 ]Wild horses run unbridled or their spirit dies...![]()
Ben vanmiddag aan seizoen 5 begonnen, tof seizoen tot nu toe(ben nu bij 5x20)
KutnerVond hem de tofste van de 3 nieuwen.
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:34 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ohwwsss!
Leuk filmpje! Taub was is saaiiiiiiii.![]()
![]()
Ge-wel-dig einde!
Ergens vind ik het jammer dat er een seizoen 6 komt, dit was dé perfecte manier om de serie af te sluiten imho.![]()
En dan House moeten missen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Symer het volgende:
Ge-wel-dig einde!
Ergens vind ik het jammer dat er een seizoen 6 komt, dit was dé perfecte manier om de serie af te sluiten imho.
Engaging Infinite Improbability Drive..![]()
De schrijvers hebben House al neergeschoten, z'n team afgenomen, een ongeluk laten hebben, een hartaanval gegeven, 2 collega's laten overlijden, hem laten achtervolgen door hallucinaties van 1 van die overleden collega's en nu zit hij in een inrichting.
Op een gegeven moment is de koek op en slaat het nergens meer op. Ik zou graag zien dat de serie stopt voor dat gebeurt.
Maar natuurlijk hoop ik ook dat dat nog een paar seizoenen duurt![]()
![]()
Ik zie een Happy House Ending niet zo snel gebeuren. Dat 'ie huppelend met Cameron de horizon in rent
edit; rennen kan ie toch al niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:12 schreef banananasi het volgende:
Ik zie een Happy House Ending niet zo snel gebeuren. Dat 'ie huppelend met Cameron de horizon in rent![]()
Zo is dat. Gaarne een depressief einde.![]()
House hoort niet bij CameronHij is een eeuwige vrijgezel en moet dat ook blijven
Sowieso heb ik een broertje dood aan happy endings![]()
![]()
Weet ik niet, ik vind 'm in ieder geval meer bij Cameron passen dan bij Cuddy. Die twee hebben elkaar niks meer te vertellen, alleen een beetje om de macht worstelen. Cameron is voor House nog een 'mysterie'. Waarom heeft hij anders die onderbewuste drang om Chase te vermoorden?![]()
Dat is trouwens helemaal niet meer uitgewerkt daarna.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:30 schreef banananasi het volgende:
Waarom heeft hij anders die onderbewuste drang om Chase te vermoorden?![]()
Dat uitwerken gebeurt toch in dit seizoen, ik dacht dat dat een van de redenen was waarom hij naar de inrichting wilde.![]()
Spoiler is een groot woord, maar goed, voordat er klachten komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar zijn die foto's te vinden?quote:Hell To The Liars![]()
Oeh, heb er echt zin in!Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Olivia Wilde is echt superlekker! De producer die bedacht had om haar in Lara Croft outfit te doen is f*cking briljant!quote:"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Maandagavond zit ik voor de tv! En ik neem hem op voor de vrouw, want die is er dan helaas niet."Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Oooh! Hij weer wel hoor!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:52 schreef OMG het volgende:
Maandagavond zit ik voor de tv! En ik neem hem op voor de vrouw, want die is er dan helaas niet.
![]()
Waar is nu season 6 promo foto van Jennifer Morrison in rode jurk
Vannacht is het zover..zal ik mijn wekker morgen vroeg zetten
Zijn er dinsdagmiddag al afleveringen met ondertiteling te vinden op het internet.
Engels ondertiteling is ook niet erg..Hell To The Liars![]()
Volgens mij is de eerste Engelstalige ondertiteling meestal 's middags of 's avonds beschikbaar (hoewel ik ondertiteling alleen maar vind afleiden).quote:Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef Droopie het volgende:
Waar is nu season 6 promo foto van Jennifer Morrison in rode jurk
Vannacht is het zover..zal ik mijn wekker morgen vroeg zetten
Zijn er dinsdagmiddag al afleveringen met ondertiteling te vinden op het internet.
Engels ondertiteling is ook niet erg..![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef TNA het volgende:
Hugh Laurie heeft vannacht voor de vierde keer op rij een Emmy gemist
![]()
![]()
Heb je hem wel na mijn edit, die is namelijk HQquote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Desktop![]()
Was al toe aan iets andersben 5 dagen wezen zoekenquote:![]()
[ Bericht 31% gewijzigd door Droopie op 21-09-2009 22:21:22 ]Hell To The Liars![]()
Nee, vanavond! Ik zet de chips en cola alvast klaar, nog 3 uurtjes..
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef OMG het volgende:
Nee, vanavond! Ik zet de chips en cola alvast klaar, nog 3 uurtjes..
Chips... mmm. Dat kraakt zo, dan kan ik hem niet verstaan
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Ik hebquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef Droopie het volgende:
Heb je hem wel na mijn edit, die is namelijk HQ
![]()
![]()
We hebben ook échte [USA]-mensen in dit topic.quote:Op maandag 21 september 2009 23:19 schreef Sloomstroom het volgende:
Waar kijken jullie dan? of downloaden jullie hem later? Ben ik wel benieuwd naar.![]()
Oeh, het seizoen is weer begonnenHouse, Heroes, Big Bang Theory en volgende week Dexter..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik ga onderduiken en dit topic tot morgenavond niet lezen..
Natuurlijk pas weer als de aflevering bekeken isHell To The Liars![]()
Oke maar de nederlanders kunnen niet "live" kijken?
Heb zelf 5 nog niet helemaal gezien... wacht nogsteeds op de dvd box...
hihi haha :D![]()
tvp voor deze heerlijke hersenloze serie
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.![]()
Oh de evil USA-ers zitten ons te focken
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:24 schreef Mavro het volgende:
Oh de evil USA-ers zitten ons te focken
Z'n kale plekkie is netjes weggewerktVoor de rest
't Is House op z'n best, IMO.
Verder zal ik niks zeggen tot de rest hem ook gezien heeft
Ik zal dan ook m'n mond houden.. Erg toffe aflevering tot nu toe.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."![]()
Gemist want ik had bezoek.
* Breuls is geen USA-er maar doet wel even mee
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Jemig, was iedere aflevering maar zoals deze.
En ik kan al niet wachten op de aflevering van volgende week.
"I think you confuse me with Jake Gyllenhaal.".
Ben benieuwd,loopt nu binnen. Helaas vanmiddag pas bekijken!!Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Give it up for ward 6 yo.
We hebben een serie die hoofdzakelijk draait om één karakter. Inmiddels zijn we bij de 111e aflevering. En nog slagen de schrijvers erin om er een fantastische aflevering van te maken. Ik kan me niet herinneren ooit een aflevering van House te hebben gezien met zulke ontzettend sterke dialogen. Ze hebben veel in anderhalf uur gestopt, soms ging het misschien iets te snel, maar het klopte.
Overigens ook credits voor de belichting en het camerawerk, dat vind ik in vergelijking met andere series vaak uitzonderlijk goed.
Hugh Laurie en zijn schrijversteam![]()
![]()
wat hij zegtquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef TNA het volgende:
We hebben een serie die hoofdzakelijk draait om één karakter. Inmiddels zijn we bij de 111e aflevering. En nog slagen de schrijvers erin om er een fantastische aflevering van te maken. Ik kan me niet herinneren ooit een aflevering van House te hebben gezien met zulke ontzettend sterke dialogen. Ze hebben veel in anderhalf uur gestopt, soms ging het misschien iets te snel, maar het klopte.
Overigens ook credits voor de belichting en het camerawerk, dat vind ik in vergelijking met andere series vaak uitzonderlijk goed.
Hugh Laurie en zijn schrijversteam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..![]()
vanavond maar even binnenhalen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
De 3e aflevering heet Epic Fail!quote:![]()
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Mooi begin van seizoen 6. Geen verassing dat House na de premiere alweer buiten staat, maar de manier waarop was prima uitgevoerd.
Ben benieuwd of we nog meer gaan zien dit seizoen van enkele nieuwe karakters uit de premiere.
Het cello stuk:
Unaccompained Cello Suite No. 1 in G Major, J.S. Bach![]()
![]()
Het klinkt als iets uit de koker van een trailermuziek huis als Immediate Music of Freedom Fighters.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef banananasi het volgende:
weet iemand wat dat nummer is na 0.13:
lijkt op een variatie van die cello suite no1![]()
![]()
Wat een opening!!! Ik heb met volle teugen genoten
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/![]()
Jezus...
Ik had op zich best zin in het nieuwe seizoen van House, maar deze premiere. Dit moet de beste season premiere zijn van welke serie dan ook, die ik ooit gezien heb. Richting het einde hebben de schrijvers het voor elkaar gekregen me als een 'mietje' doen voelen
Toen Annie praatte, en dat Cello stuk. En House met Nolan op het parkeerterrein, en Alvie die zijn medicijnen vraagt. Heb best wel eens een traantje gelaten bij een film of tv show, maar dit waren echt hevige momenten zeg. Onvoorstelbaar goed!Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Ik vond het wel een tikje ongeloofwaardig dat ze na tien jaar stilte gewoon weer kon praten en cello spelen. Dat was jammer. Een hese ongeoefende stem zou beter gepast hebben, dan hoor je die impact die het op haar heeft gehad ook beter."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
Ontzettend sterk. Ik heb anderhalf uur lang geboeid gekeken. Nu kan de derde aflevering eigenlijk alleen maar tegenvallen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll![]()
En nog één ding: als Laurie em/of de schrijvers hier geen Emmy voor pakken eet ik mn schoen op!Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Yeah... als ze dit niveau volhouden het hele seizoen, dan moet hij/moeten ze hem wel krijgen, vind ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:48 schreef Richardfun het volgende:
En nog één ding: als Laurie em/of de schrijvers hier geen Emmy voor pakken eet ik mn schoen op!
Dit was geweldig!!!!!!!!! Zeker het lange wachten waard!! Oh my!!
Tranen liepen tegen het eind over m'n wangen! En zooo schattig dat House moest huilen![]()
Promo ziet er ook weer ouderwerts goed uit!! Ben benieuwd waar Chase naar toe rent........ En wtf... "you can't ***!!!"
IHouse!!!
I ♥ PB![]()
Emmy's voor schrijvers worden volgens mij uitgereikt voor individuele eps...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... als ze dit niveau volhouden het hele seizoen, dan moet hij/moeten ze hem wel krijgen, vind ik
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Emmy's voor schrijvers worden volgens mij uitgereikt voor individuele eps...Ik heb het nog zitten kijken zondag. Ja, daar heb je gelijk in. Maar voor Laurie moet het toch wel het hele seizoen goed blijven gaan?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Emmy's voor schrijvers worden volgens mij uitgereikt voor individuele eps...Ze hebben toen toch een Emmy gehad voor de season finale van 4 ?
Hugh Laurie krijgt gewoon een oeuvre prijs ofzo voor zijn hele House oeuvre
Hot diggity, kan er gewoon niet over uit dat een show in zijn zesde seizoen nog zo kan knallen!Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Prachtige aflevering, of filmHulde. Ik ben erg benieuwd hoe de veranderde House, zonder Vicodin, zich gaat gedragen in de kliniek. Ik denk in ieder geval dat het erg goed is dat niemand van Princeton bij die talentenjacht was.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Ik denk eigenlijk dat het niet heel veel verschil gaat maken. Hij was immers al een klootzak voor dat gedoe met zijn been, dus hij wordt echt niet ineens een lieverdje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:37 schreef De_Hertog het volgende:
Prachtige aflevering, of filmHulde. Ik ben erg benieuwd hoe de veranderde House, zonder Vicodin, zich gaat gedragen in de kliniek. Ik denk in ieder geval dat het erg goed is dat niemand van Princeton bij die talentenjacht was.
Natuurlijk veranderd er niet te veel, ik zou ook niet anders willenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niet heel veel verschil gaat maken. Hij was immers al een klootzak voor dat gedoe met zijn been, dus hij wordt echt niet ineens een lieverdje.Maar er zal allicht iets gedaan worden met zijn 'awakening', en ik ben erg benieuwd hoe ze dat neer gaan zetten.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Ja, ben wel benieuwd hoe Cameron gaat reageren. Nu is ie geen zielig vogeltje meer tenslottequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Natuurlijk veranderd er niet te veel, ik zou ook niet anders willenMaar er zal allicht iets gedaan worden met zijn 'awakening', en ik ben erg benieuwd hoe ze dat neer gaan zetten.
Kut, ik bedenk me net iets. Na deze premiere, kunnen alle andere premieres van de komende weken alleen maar tegenvallen.
* Richardfun begint met tegenzin aan Heroes...Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Ik wil m ook binnenhalen maar kan m niet vinden
Hopelijk is ie morgen wat makkelijker te vinden.Tralalalaaa![]()
eztv.itquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil m ook binnenhalen maar kan m niet vinden
Hopelijk is ie morgen wat makkelijker te vinden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Definitely eerst Heroes doen. House is de kers op de taart van televisie deze week!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik eerst Heroes ga kijken of eerst House.
GUH-weldige aflevering!!!
Ik kan er eigenlijk niks meer over zeggen! Super![]()
Tough Times Never Last, But Tough People Do!![]()
Iets minder mietje vandaag gelukkig ipv. de seasons final 4 met amber..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Jezus...
Ik had op zich best zin in het nieuwe seizoen van House, maar deze premiere. Dit moet de beste season premiere zijn van welke serie dan ook, die ik ooit gezien heb. Richting het einde hebben de schrijvers het voor elkaar gekregen me als een 'mietje' doen voelen
Maar hij was heftig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldige aflevering
Hell To The Liars![]()
Gruwelijk. Ik zat als een idioot te janken vanaf het moment dat die neger in tranen uit barstte
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Heroes, dan heb je daarna een rationele dokter die al die bullshit kan ontkrachtenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik eerst Heroes ga kijken of eerst House.![]()
![]()
Hij was best goed voor een season opener."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Nieuwe topic titelquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef TNA het volgende:
- Hi
- ... Hi?
- It's like hello, but shorter![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
Hij was best goed voor een season opener.
quote:Understatement
Term uit de stijlleer voor een onderkoelde formuleringswijze waardoor discrepantie ontstaat tussen de gekozen bewoordingen en de erdoor beschreven werkelijkheid en wel zo dat de gekozen formulering de werkelijkheid sterk afzwakt of verkleint. Vaak werkt het understatement ironiserendlekker faxen heel de dag echt genot![]()
So hee, ik heb nog nooit zoveel gejankt als bij deze ep. (ok dan, behalve bij de goede eps van Grey's). Maar toch... emotionele overload mensen. Supergoede aflevering!"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
Ah, ben dus niet de enige kerel die zat te janken
Dit verwoordt het inderdaad perfectquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Jezus...
Ik heb dan geen traan gelaten, maar man wat een aflevering zegPure genialiteit. Ik was op het eind nog een beetje bang dat er iets zou gebeuren waardoor de positieve sfeer om kon slaan, maar dat was gelukkig niet zo.
Er zaten zoveel momenten in die ontzettend cliché hadden kunnen uitpakken (dat einde met Alvie bijvoorbeeld) , maar het is echt fantastisch uitgewerkt. Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen, dan gaat House flink wat Emmy's pakken bij de komende uitreiking...
Wat een opener![]()
![]()
Zo dat was weer een lekkere seizoensopener zeg!
Normaal ben ik niet zo lyrisch, maar dit vond ik echt steengoedquote:Op woensdag 23 september 2009 07:53 schreef Sander het volgende:
Damn, hij was idd best goed. Maar mensen, je kan ook overdrijven.
![]()
![]()
Oh hij was ook wel goed hoor, ik heb echt genoten van deze opening. Maar als je je na 5 seizoenen zo klemlult dat je je hoofdpersoon op moet sluiten in een inrichting zodat je een beetje een verse start hebt doe je iets goed foutquote:Op woensdag 23 september 2009 07:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo lyrisch, maar dit vond ik echt steengoed. Als ze House nou iets van speling hadden gegeven in zijn personage, iets minder plat en oppervlakkig, was het allemaal niet nodig geweest. House is vijf seizoenen nauwelijks veranderd, alleen maar geëscaleerd. Dat stukje briljante tv heb ik met veel plezier gekeken, maar eigenlijk vind ik het het resultaat van slecht schrijversschap, niet goed.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: