eztv.itquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil m ook binnenhalen maar kan m niet vinden
Hopelijk is ie morgen wat makkelijker te vinden.
Definitely eerst Heroes doen. House is de kers op de taart van televisie deze week!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik eerst Heroes ga kijken of eerst House.
Iets minder mietje vandaag gelukkig ipv. de seasons final 4 met amber..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Jezus...
Ik had op zich best zin in het nieuwe seizoen van House, maar deze premiere. Dit moet de beste season premiere zijn van welke serie dan ook, die ik ooit gezien heb. Richting het einde hebben de schrijvers het voor elkaar gekregen me als een 'mietje' doen voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldige aflevering
Hell To The Liars
Heroes, dan heb je daarna een rationele dokter die al die bullshit kan ontkrachtenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik eerst Heroes ga kijken of eerst House.
Nieuwe topic titelquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef TNA het volgende:
- Hi
- ... Hi?
- It's like hello, but shorter
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
Hij was best goed voor een season opener.
quote:Understatement
Term uit de stijlleer voor een onderkoelde formuleringswijze waardoor discrepantie ontstaat tussen de gekozen bewoordingen en de erdoor beschreven werkelijkheid en wel zo dat de gekozen formulering de werkelijkheid sterk afzwakt of verkleint. Vaak werkt het understatement ironiserend
Dit verwoordt het inderdaad perfectquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Jezus...
Ik had op zich best zin in het nieuwe seizoen van House, maar deze premiere. Dit moet de beste season premiere zijn van welke serie dan ook, die ik ooit gezien heb. Richting het einde hebben de schrijvers het voor elkaar gekregen me als een 'mietje' doen voelen
Normaal ben ik niet zo lyrisch, maar dit vond ik echt steengoedquote:Op woensdag 23 september 2009 07:53 schreef Sander het volgende:
Damn, hij was idd best goed. Maar mensen, je kan ook overdrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |