wat hij zegtquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:12 schreef TNA het volgende:
We hebben een serie die hoofdzakelijk draait om één karakter. Inmiddels zijn we bij de 111e aflevering. En nog slagen de schrijvers erin om er een fantastische aflevering van te maken. Ik kan me niet herinneren ooit een aflevering van House te hebben gezien met zulke ontzettend sterke dialogen. Ze hebben veel in anderhalf uur gestopt, soms ging het misschien iets te snel, maar het klopte.
Overigens ook credits voor de belichting en het camerawerk, dat vind ik in vergelijking met andere series vaak uitzonderlijk goed.
Hugh Laurie en zijn schrijversteam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Engaging Infinite Improbability Drive..
De 3e aflevering heet Epic Fail!quote:
Het klinkt als iets uit de koker van een trailermuziek huis als Immediate Music of Freedom Fighters.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:15 schreef banananasi het volgende:
weet iemand wat dat nummer is na 0.13:
lijkt op een variatie van die cello suite no1
Yeah... als ze dit niveau volhouden het hele seizoen, dan moet hij/moeten ze hem wel krijgen, vind ikquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:48 schreef Richardfun het volgende:
En nog één ding: als Laurie em/of de schrijvers hier geen Emmy voor pakken eet ik mn schoen op!
Emmy's voor schrijvers worden volgens mij uitgereikt voor individuele eps...quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah... als ze dit niveau volhouden het hele seizoen, dan moet hij/moeten ze hem wel krijgen, vind ik
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Emmy's voor schrijvers worden volgens mij uitgereikt voor individuele eps...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:55 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Emmy's voor schrijvers worden volgens mij uitgereikt voor individuele eps...
Ik denk eigenlijk dat het niet heel veel verschil gaat maken. Hij was immers al een klootzak voor dat gedoe met zijn been, dus hij wordt echt niet ineens een lieverdje.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:37 schreef De_Hertog het volgende:
Prachtige aflevering, of filmHulde. Ik ben erg benieuwd hoe de veranderde House, zonder Vicodin, zich gaat gedragen in de kliniek. Ik denk in ieder geval dat het erg goed is dat niemand van Princeton bij die talentenjacht was.
Natuurlijk veranderd er niet te veel, ik zou ook niet anders willenquote:Op dinsdag 22 september 2009 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het niet heel veel verschil gaat maken. Hij was immers al een klootzak voor dat gedoe met zijn been, dus hij wordt echt niet ineens een lieverdje.
Ja, ben wel benieuwd hoe Cameron gaat reageren. Nu is ie geen zielig vogeltje meer tenslottequote:Op dinsdag 22 september 2009 18:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Natuurlijk veranderd er niet te veel, ik zou ook niet anders willenMaar er zal allicht iets gedaan worden met zijn 'awakening', en ik ben erg benieuwd hoe ze dat neer gaan zetten.
eztv.itquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik wil m ook binnenhalen maar kan m niet vinden
Hopelijk is ie morgen wat makkelijker te vinden.
Definitely eerst Heroes doen. House is de kers op de taart van televisie deze week!quote:Op dinsdag 22 september 2009 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik eerst Heroes ga kijken of eerst House.
Iets minder mietje vandaag gelukkig ipv. de seasons final 4 met amber..quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Jezus...
Ik had op zich best zin in het nieuwe seizoen van House, maar deze premiere. Dit moet de beste season premiere zijn van welke serie dan ook, die ik ooit gezien heb. Richting het einde hebben de schrijvers het voor elkaar gekregen me als een 'mietje' doen voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldige aflevering
Hell To The Liars
Heroes, dan heb je daarna een rationele dokter die al die bullshit kan ontkrachtenquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik eerst Heroes ga kijken of eerst House.
Nieuwe topic titelquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:02 schreef TNA het volgende:
- Hi
- ... Hi?
- It's like hello, but shorter
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:03 schreef Adelante het volgende:
Hij was best goed voor een season opener.
quote:Understatement
Term uit de stijlleer voor een onderkoelde formuleringswijze waardoor discrepantie ontstaat tussen de gekozen bewoordingen en de erdoor beschreven werkelijkheid en wel zo dat de gekozen formulering de werkelijkheid sterk afzwakt of verkleint. Vaak werkt het understatement ironiserend
Dit verwoordt het inderdaad perfectquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:43 schreef Richardfun het volgende:
Jezus...
Ik had op zich best zin in het nieuwe seizoen van House, maar deze premiere. Dit moet de beste season premiere zijn van welke serie dan ook, die ik ooit gezien heb. Richting het einde hebben de schrijvers het voor elkaar gekregen me als een 'mietje' doen voelen
Normaal ben ik niet zo lyrisch, maar dit vond ik echt steengoedquote:Op woensdag 23 september 2009 07:53 schreef Sander het volgende:
Damn, hij was idd best goed. Maar mensen, je kan ook overdrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |