Dat is trouwens helemaal niet meer uitgewerkt daarna.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:30 schreef banananasi het volgende:
Waarom heeft hij anders die onderbewuste drang om Chase te vermoorden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zijn die foto's te vinden?quote:
Olivia Wilde is echt superlekker! De producer die bedacht had om haar in Lara Croft outfit te doen is f*cking briljant!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh! Hij weer wel hoor!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:52 schreef OMG het volgende:
Maandagavond zit ik voor de tv! En ik neem hem op voor de vrouw, want die is er dan helaas niet.
Volgens mij is de eerste Engelstalige ondertiteling meestal 's middags of 's avonds beschikbaar (hoewel ik ondertiteling alleen maar vind afleiden).quote:Op maandag 21 september 2009 11:48 schreef Droopie het volgende:
Waar is nu season 6 promo foto van Jennifer Morrison in rode jurk
Vannacht is het zover..zal ik mijn wekker morgen vroeg zetten
Zijn er dinsdagmiddag al afleveringen met ondertiteling te vinden op het internet.
Engels ondertiteling is ook niet erg..
quote:Op maandag 21 september 2009 10:27 schreef TNA het volgende:
Hugh Laurie heeft vannacht voor de vierde keer op rij een Emmy gemist
Heb je hem wel na mijn edit, die is namelijk HQquote:Op maandag 21 september 2009 22:04 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Desktop![]()
Was al toe aan iets anders
ben 5 dagen wezen zoekenquote:
quote:Op maandag 21 september 2009 22:42 schreef OMG het volgende:
Nee, vanavond! Ik zet de chips en cola alvast klaar, nog 3 uurtjes..
Ik hebquote:Op maandag 21 september 2009 22:13 schreef Droopie het volgende:
Heb je hem wel na mijn edit, die is namelijk HQ
We hebben ook échte [USA]-mensen in dit topic.quote:Op maandag 21 september 2009 23:19 schreef Sloomstroom het volgende:
Waar kijken jullie dan? of downloaden jullie hem later? Ben ik wel benieuwd naar.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:24 schreef Mavro het volgende:
Oh de evil USA-ers zitten ons te focken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |