Samenvatting: het afkicken en de seks van vorige week waren hallucinaties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef RioolSpook het volgende:
Ik begreep echt helemaal niets van die laatste aflevering.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef RioolSpook het volgende:
Ik begreep echt helemaal niets van die laatste aflevering.
quote:
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwarequote:
House hallucineerde simpelweg. Daar kwam hij aan het einde van de aflevering achter. Dus nee, de seks met Cuddy is nooit gebeurd en hij is gewoon Vicodin blijven slikken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:30 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Hoe zat het dan? House werd ineens twee personen? Al datgene met cutty is niet gebeurd en hij had gewoon zijn pillen geslikt? Of is het wel gebeurd?
klikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwareAls iemand een aangepaste OP maakt zal ik 'm posten (die foto van Cuddy is ook al jaren oud).
Cameron ook. Das een blondje nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwareAls iemand een aangepaste OP maakt zal ik 'm posten (die foto van Cuddy is ook al jaren oud).
True. Maar zet er dan op z'n minst bij dat ie dood is.quote:
De opmerking die hij maakte over die baby in de aflevering ervoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet helemaal begreep is het gesprek dat Cuddy en House hadden (beetje in het begin van de aflevering, dus niet op het eind waarin ze hem ontslaat), waarin ze hem zegt dat ze zijn baas is, etc., wat was de reden voor dat gesprek, want de seks tussen hen was niet gebeurd.
Of was dat gesprek ook nog een hallucinatie?
Ze hadden fittie omdat hij zei "you're gonna go suckle the little bastard child who makes you feel good about yourself", toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet helemaal begreep is het gesprek dat Cuddy en House hadden (beetje in het begin van de aflevering, dus niet op het eind waarin ze hem ontslaat), waarin ze hem zegt dat ze zijn baas is, etc., wat was de reden voor dat gesprek, want de seks tussen hen was niet gebeurd.
Nee, maar die gesprekken konden ook gewoon terwijl de seks nooit is gebeurd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Oh ja natuurlijk, over die opmerking kreeg hij later ook die flashback, toen hij zich realiseerde dat alles maar een hallucinatie was geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De opmerking die hij maakte over die baby in de aflevering ervoor.
Net voor die hallucinatie begon, zeg maar.
Laat haar maar lekker zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cameron ook. Das een blondje nu.
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef TNA het volgende:
Ik vroeg me vannacht dus serieus in een halfslaap af hoe het met House zou gaan in de eerste nacht in het psychiatrische ziekenhuisGoed, lichtelijk pathetic natuurlijk, maar het geeft wel aan hoe intens de aflevering was.
Wat mij betreft een Emmy en Golden Globe voor Hugh Laurie en de schrijvers van de laatste twee afleveringen
Ow, ik hoop echt dat het volgende seizoen met een knotsgekke aflevering in dat ziekenhuis begint!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef TNA het volgende:
Ik vroeg me vannacht dus serieus in een halfslaap af hoe het met House zou gaan in de eerste nacht in het psychiatrische ziekenhuisGoed, lichtelijk pathetic natuurlijk, maar het geeft wel aan hoe intens de aflevering was.
Wat mij betreft een Emmy en Golden Globe voor Hugh Laurie en de schrijvers van de laatste twee afleveringen
24quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef Koekz het volgende:
Wat is de laatste ep? Ik heb em tot s05e14...
s05e24 is deze week uitgezonden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef Koekz het volgende:
Wat is de laatste ep? Ik heb em tot s05e14...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |