We zullen Mmmbop weer regelmatig horenquote:
Alles was echt, behalve de detox en seks met Cuddy (kortom, alles na de "Screw you" van Cuddy tot de volgende ochtend was een hallucinatie).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:47 schreef Stefan het volgende:
Was Carl Reiner overigens een hallucinatie of was die wel echt?
De lipstick was gedurende de dag ook nog hallucinatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:59 schreef TNA het volgende:
[..]
We zullen Mmmbop weer regelmatig horen
[..]
Alles was echt, behalve de detox en seks met Cuddy (kortom, alles na de "Screw you" van Cuddy tot de volgende ochtend was een hallucinatie).
True, maar dan gedeeltelijk, aangezien de rest wel echt gebeurde.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
De lipstick was gedurende de dag ook nog hallucinatie.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:08 schreef Psych-case het volgende:
2 Dingetjes:
1. Waar is die private detective gebleven? Gewoon gestopt met betalen zijn 'vriendje' te zijn toen Wilson weer terug kwam?
2. Wilt House niet weten wie nou wel zijn vader is?
Misschien werken ze het verhaal rond House' biologische vader nog uit (wie weet rondom zijn eigen 'family history' als S6 start in de psychiatische inrichting).quote:In 2008, Shore announced that a spin-off series, centering on Lucas Douglas, a recurring character introduced in season five, would be created.
Oke, thanx.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Misschien werken ze het verhaal rond House' biologische vader nog uit (wie weet rondom zijn eigen 'family history' als S6 start in de psychiatische inrichting).
Dat dacht ik ook toen hij zijn vorige team eruit knikkerde.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:43 schreef TNA het volgende:
[..]
Dank voor de post! "Will House be back at work when the season begins? No.". Na vier afleveringen vast wel weer
quote:In 2008, House was distributed in a total of 66 countries. With an audience of over 81.8 million worldwide, it was the most watched television show on the globe and far surpassed the viewership figures of the leading TV dramas the previous two years (CSI and CSI: Miami).
Aanvullinkje; All-new episodes of House return with the 2-hour season premiere on Monday 9/21 at 8/7c, only on FOX!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Aanvullinkje; All-new episodes of House return with the 2-hour season premiere on Monday 9/21 at 8/7c, only on FOX!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een recente foto van Hugh Laurie (attentie: haarverlies).
[ Bericht 0% gewijzigd door TNA op 19-06-2009 20:08:05 ]![]()
Wat een oude man ineensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef TNA het volgende:
En een recente foto van Hugh Laurie (attentie: haarverlies).![]()
![]()
Zijn haar is korter, voor de rest zie ik echt 0,0 verschil met de Hugh Laurie van House hoor?
2000 light years from home![]()
Check die rimpels en die witte baard![]()
Of lopen we in Nederland zo ver achter dat wij nog de afleveringen met de jonge Laurie hebben? (ik kijk House soms op rtl)
![]()
Make-up doet soms wonderen :0 En het is al tijden bekend dat Hugh tijdens de show een haarstukje draagt om de kale plek op zijn achterhoofd te verdoezelen. Sinds ik dat weet zie ik elke keer het nephaar zitten
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
hij is niet een amerikaan, hij is een brit...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef Symer het volgende:
Laurie heeft een toupetje?!?
Daar gaat m'n beeld van hem als tofste Amerikaanse acteur.
![]()
![]()
Please laat dit een hele slechte grap zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef Symer het volgende:
Daar gaat m'n beeld van hem als tofste Amerikaanse acteur..
-![]()
Het is een Brit natuurlijk, en het is niet zijn eerste haarstukje:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:44 schreef Symer het volgende:
Laurie heeft een toupetje?!?
Daar gaat m'n beeld van hem als tofste Amerikaanse acteur.
![]()
![]()
Lol![]()
Maar je moet maar eens op letten. Als je het weet zie je wel waar z'n nep haar zit
Whadda ya gonna do?"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
Waarom? Met die kale kop komt ie als een oud, sneu gevalletje over in zijn leren jackie op zijn Nikes. Hij moet toch een beetje een 'hippe, coole' uitstraling hebben wilt zijn 'imago' goed overkomen. Het is acteerwerk en daar hoort soms wel eens een haarstukje bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Please laat dit een hele slechte grap zijn.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...![]()
Omg.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:44 schreef Mavro het volgende:
Lol![]()
Maar je moet maar eens op letten. Als je het weet zie je wel waar z'n nep haar zit
[ afbeelding ]
Whadda ya gonna do?
Amen.![]()
Het gaat er om dat hij geen Amerikaan is en derhalve dus ook geen Amerikaanse acteur is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:11 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Waarom? Met die kale kop komt ie als een oud, sneu gevalletje over in zijn leren jackie op zijn Nikes. Hij moet toch een beetje een 'hippe, coole' uitstraling hebben wilt zijn 'imago' goed overkomen. Het is acteerwerk en daar hoort soms wel eens een haarstukje bij.2000 light years from home![]()
Ik had het over het haarstukje en niet over zijn nationaliteit. Quoted the wrong guy.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij geen Amerikaan is en derhalve dus ook geen Amerikaanse acteur is.
Als iemand Jessic Rabbitt nadoet zonder megaboezem dan komt het geheel ook niet goed over.![]()
Die Amerikaanopmerking vind ik leuk!
Ik was halverwege seizoen 4 gestopt met House kijken, aangezien ik die Idols-look-a-like contest maar niets vond. Toen hoorde ik van andere dat seizoen 5 wel weer goed was dus ben meer weer gaan kijken en het was het waard! De finale van seizoen 4 was echt goed en ik heb ook echt van seizoen 5 genoten. Volgens mij krijgt seizoen 6 een hele nieuwe setting dus dat is wel een risico voor de serie. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen: september duurt nog lang!!"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
OMG! Die foto had wel tussen spoilertags gemogen ( ik wilde dit niet zien....)quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:44 schreef Mavro het volgende:
Lol![]()
[ afbeelding ]
Whadda ya gonna do?
![]()
![]()
Gister de laatste 4 afleveringen achter elkaar gekeken (liep achter):
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste 30 seconden durende trailer van Seizoen 6
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef demon327 het volgende:
Geniaal, dank voor het posten! Wat relaxed om weer eens nieuwe beelden te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weinig nieuws, behalve dat Hugh Laurie kaal wordt
House
![]()
![]()
quote:
Ahhhhh, toch wel een nieuw seizoen - heerlijk!Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo![]()
Like the new hairdo!
Jongens, ik krijg er weer helemaal zin an!
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:49 schreef demon327 het volgende:
Elbow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het is geen probleem om te posten, kwam die toevallig tegen op een ander board en dacht zal deze maar delen met de fans op het Fok! Forum![]()
![]()
Nicekan niet wachten tot seizoen 6
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk, heb er nu al zin in!"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Waarom zou er geen nieuwe komen dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:27 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ahhhhh, toch wel een nieuw seizoen - heerlijk!![]()
Van de House facebook;quote:Congratulations to HOUSE and Hugh Laurie! HOUSE has been nominated for the Emmy for “Outstanding Drama Series” and Hugh Laurie has been nominated for the Emmy for “Outstanding Lead Actor in a Drama Series” for his role as Dr. Gregory House on HOUSE! CONGRATULATIONS!Whatever I want.![]()
Kijk nu naar Dr. Phil (weet ook niet waarom, haat die vent) maar daar is een vrouw met een pillenverslaving. Ze nam wel 6 vicodin in 1x en zo'n 30 pillen om de maandag door te komen, dan valt die verslaving van House wel mee!
Oe, oe, oe.
Kan niet meer wachten.. Wanneer komt ep1 uit?
Ben tot 10 sep in de VS. Hopelijk is ie te downloaden bij thuiskomst.
-![]()
Ziet er leuk uit en yessss ze proberen ze kale harsens niet meer te verdoezelen!quote:
Zo, ik wil jullie niet jaloers maken maar tot twee maanden geleden had ik nog nooit een aflevering van House gezien! Nu twee maanden lang elke avond genoten van deze serie, en gisteren de laatste aflevering gekeken.
Ik ben niet zo lyrisch als sommigen hier, ik vind dat er wel een stukje formule in elke aflevering zit, maar ik vind het wel geniaal hoe ze dat combineren met een heel spannend en lang slepend verhaal. Zo ben ik toch telkens heel benieuwd naar de volgende aflevering, maar aan de andere kant is het ook gewoon een relaxte serie om te kijken omdat er zo'n ritme in zit en je daarom niet zo ontzettend goed hoeft op te letten.
In één woord: heerlijk.
En nu is het nog maar een (grote) maand! Al die tijd heb ik me ingehouden en hier niet gekeken.. De promo ziet er heel veelbelovend uit, het lijkt wel alsof ze afwijken van het normale aflevering-format, maar dat moeten we nog maar zien![]()
In elk geval bedankt voor de napret, want ik mis House nu al!![]()
Mischien dat je aan entourage kunt beginnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hmm, dat is wel jammer..
Maar gelukkig beginnen al mijn series weer in september.
. Is een zomerserie en nu al weer begonnen.
![]()
Had je wel een waarschuwing bij mogen zetten dat het echt een dikke dikke spoiler is.
Was na de titel al gestopt.
-![]()
Hmmzz, en bij de normale layout is de titel ook zichtbaar, zonder 'm te selecteren.
Wel goed nieuws overigens.![]()
Nieuwe spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door TNA op 19-08-2009 16:53:36 ]![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:56 schreef TNA het volgende:
AndersomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."![]()
Hij draagt zijn haarstukje niet meer. Op zich goed ook, mensen moeten eens leren accepteren dat ze ouder worden.quote:![]()
leuk gevonden, zowel de naam als t filmpje
Hugh Laurie Signed Custom Flame Cane from HouseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Adoptie.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef rooie60 het volgende:
Ben vergeten hoe Cuddy aan die baby kwam?????![]()
Het is bijna zover!! :-D
Via Twitter deze site gevonden.. http://www.house-md.pl/en/ Staan veel foto's, filmpjes en veeeel promo's op! Een bezoekje waard!I ♥ PB![]()
Snap er geen reet van,laatste wat ik onthouden heb is (volgens mij de laatste afl) dat cuddy house kustte en afl.ervoor dat een meisje besloot haar baby te houden?
De adoptie is me ontgaan????? raar.![]()
Misschien moet je het NL-topic opzoekenquote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef rooie60 het volgende:
Snap er geen reet van,laatste wat ik onthouden heb is (volgens mij de laatste afl) dat cuddy house kustte en afl.ervoor dat een meisje besloot haar baby te houden?
De adoptie is me ontgaan????? raar.![]()
![]()
Dat de serie in Nederland iets achterloopt op de Amerikaanse episodes (half seizoen ong.) en daarvoor een apart topic is.![]()
quote:Op woensdag 9 september 2009 13:03 schreef feelsgoodman het volgende:
Erg typisch weer, die Nederlandse kijkers.![]()
22-Sep-2009 00:00 House 06x01 Broken
![]()
![]()
Wanneer? Vanavond? Dit is het USA-topic he!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 09:26 schreef miss-scofield het volgende:
Er komt een dubbele aflvering he !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohwwsss!quote:Op donderdag 10 september 2009 10:52 schreef banananasi het volgende:
Nee eerste ep is een dubbele (2 uur ofzo)
Leuk filmpje! Taub was saaiiiiiiii.
[ Bericht 5% gewijzigd door Imperfect-Angel op 10-09-2009 13:42:05 ]Wild horses run unbridled or their spirit dies...![]()
Ben vanmiddag aan seizoen 5 begonnen, tof seizoen tot nu toe(ben nu bij 5x20)
KutnerVond hem de tofste van de 3 nieuwen.
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 13:34 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ohwwsss!
Leuk filmpje! Taub was is saaiiiiiiii.![]()
![]()
Ge-wel-dig einde!
Ergens vind ik het jammer dat er een seizoen 6 komt, dit was dé perfecte manier om de serie af te sluiten imho.![]()
En dan House moeten missen..quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:37 schreef Symer het volgende:
Ge-wel-dig einde!
Ergens vind ik het jammer dat er een seizoen 6 komt, dit was dé perfecte manier om de serie af te sluiten imho.
Engaging Infinite Improbability Drive..![]()
De schrijvers hebben House al neergeschoten, z'n team afgenomen, een ongeluk laten hebben, een hartaanval gegeven, 2 collega's laten overlijden, hem laten achtervolgen door hallucinaties van 1 van die overleden collega's en nu zit hij in een inrichting.
Op een gegeven moment is de koek op en slaat het nergens meer op. Ik zou graag zien dat de serie stopt voor dat gebeurt.
Maar natuurlijk hoop ik ook dat dat nog een paar seizoenen duurt![]()
![]()
Ik zie een Happy House Ending niet zo snel gebeuren. Dat 'ie huppelend met Cameron de horizon in rent
edit; rennen kan ie toch al niet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:12 schreef banananasi het volgende:
Ik zie een Happy House Ending niet zo snel gebeuren. Dat 'ie huppelend met Cameron de horizon in rent![]()
Zo is dat. Gaarne een depressief einde.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: