Samenvatting: het afkicken en de seks van vorige week waren hallucinaties.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef RioolSpook het volgende:
Ik begreep echt helemaal niets van die laatste aflevering.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:13 schreef RioolSpook het volgende:
Ik begreep echt helemaal niets van die laatste aflevering.
quote:
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwarequote:
House hallucineerde simpelweg. Daar kwam hij aan het einde van de aflevering achter. Dus nee, de seks met Cuddy is nooit gebeurd en hij is gewoon Vicodin blijven slikken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:30 schreef RioolSpook het volgende:
[..]
Hoe zat het dan? House werd ineens twee personen? Al datgene met cutty is niet gebeurd en hij had gewoon zijn pillen geslikt? Of is het wel gebeurd?
klikquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwareAls iemand een aangepaste OP maakt zal ik 'm posten (die foto van Cuddy is ook al jaren oud).
Cameron ook. Das een blondje nuquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:26 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Ik zit waarachtig op een computer zonder paint of vergelijkbare softwareAls iemand een aangepaste OP maakt zal ik 'm posten (die foto van Cuddy is ook al jaren oud).
True. Maar zet er dan op z'n minst bij dat ie dood is.quote:
De opmerking die hij maakte over die baby in de aflevering ervoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet helemaal begreep is het gesprek dat Cuddy en House hadden (beetje in het begin van de aflevering, dus niet op het eind waarin ze hem ontslaat), waarin ze hem zegt dat ze zijn baas is, etc., wat was de reden voor dat gesprek, want de seks tussen hen was niet gebeurd.
Of was dat gesprek ook nog een hallucinatie?
Ze hadden fittie omdat hij zei "you're gonna go suckle the little bastard child who makes you feel good about yourself", toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Wat ik niet helemaal begreep is het gesprek dat Cuddy en House hadden (beetje in het begin van de aflevering, dus niet op het eind waarin ze hem ontslaat), waarin ze hem zegt dat ze zijn baas is, etc., wat was de reden voor dat gesprek, want de seks tussen hen was niet gebeurd.
Nee, maar die gesprekken konden ook gewoon terwijl de seks nooit is gebeurd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Oh ja natuurlijk, over die opmerking kreeg hij later ook die flashback, toen hij zich realiseerde dat alles maar een hallucinatie was geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De opmerking die hij maakte over die baby in de aflevering ervoor.
Net voor die hallucinatie begon, zeg maar.
Laat haar maar lekker zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Cameron ook. Das een blondje nu.
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef TNA het volgende:
Ik vroeg me vannacht dus serieus in een halfslaap af hoe het met House zou gaan in de eerste nacht in het psychiatrische ziekenhuisGoed, lichtelijk pathetic natuurlijk, maar het geeft wel aan hoe intens de aflevering was.
Wat mij betreft een Emmy en Golden Globe voor Hugh Laurie en de schrijvers van de laatste twee afleveringen
Ow, ik hoop echt dat het volgende seizoen met een knotsgekke aflevering in dat ziekenhuis begint!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef TNA het volgende:
Ik vroeg me vannacht dus serieus in een halfslaap af hoe het met House zou gaan in de eerste nacht in het psychiatrische ziekenhuisGoed, lichtelijk pathetic natuurlijk, maar het geeft wel aan hoe intens de aflevering was.
Wat mij betreft een Emmy en Golden Globe voor Hugh Laurie en de schrijvers van de laatste twee afleveringen
24quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef Koekz het volgende:
Wat is de laatste ep? Ik heb em tot s05e14...
s05e24 is deze week uitgezonden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:58 schreef Koekz het volgende:
Wat is de laatste ep? Ik heb em tot s05e14...
Mooi gedaan! Heb 'm er gelijk ingezet.quote:
Dat kutner dood is stond ook nog geen 4x op de eerste pagina..quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:50 schreef Koekz het volgende:
[..]
Kumar is dood?
(Heb het nog niet gezien nee!)
Eerst die opmerking over haar kind en daarna die sexleugen spread out in public, de maat was vol! Hij was deze keer gewoon echt te ver gegaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Karina het volgende:
Gaaff!! Goed gedaanquote:
Eens!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond hem echt geweldig. Al mag Amber nu wel weer moven
Die sexleugen was volgens house geen leugen hequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Eerst die opmerking over haar kind en daarna die sexleugen spread out in public, de maat was vol! Hij was deze keer gewoon echt te ver gegaan.
Vond seizoen 5 wel leuk, maar begon na een tijdje het oude team wel te missen. Dat ging uiteindelijk wel weg, maar toch. Het was ff wennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:02 schreef Hendrik_ het volgende:
Ben ik de enige die het seizoen een beetje tegen vond vallen? Die sidestories van CTB en Foreman vond ik eigenlijk vervelend worden zelfs. Pas de laatste paar afleveringen kwam de spanning van de eerste seizoenen een beetje terug.
Overigens vond ik de finale (busongeluk+amber) van vorig seizoen vele malen sfeervoller.
Omdat het hele team weer terug was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vond seizoen 5 wel leuk, maar begon na een tijdje het oude team wel te missen. Dat ging uiteindelijk wel weg, maar toch. Het was ff wennen..
Tof om je commentaar direct na het kijken te lezen, altijd nog het meest heftig dan. En verder helemaal eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 04:42 schreef Espabilado het volgende:![]()
![]()
![]()
Net laatste aflevering gekeken, dat hele fragment op het eind in kantoor van Cuddy... wtf... open mond, kippenvel van hier tot tokio en andere hartslag... tv fragment van het jaar.
Brilliant gedaan gewoon, de uitvoering, fucking hell wat kunnen tv makers toch kunstenaars zijn soms.
* Espabilado is zwaar onder de indruk
Het was van een heel andere aard dan finale van vorig seizoen uiteraard, moet je niet vergelijken denk ik, dat was toen ook brilliant overigens herinner ik me nu! Was idd janken. Diep diep respect hoe ze dat voor elkaar krijgen, normaal ben ik niet zo emotioneel maar ze weten alle emoties wel te bespelen lijkt het! Echt hulde![]()
10+
ow dat hoeft van mij eigenlijk nie meer zo, vind die 2 maar saai geworden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het was al wat onrealistisch dat House in 1 nacht ff afgekickt was van een jarenlange Vicodin verslaving.
Hopelijk volgend seizoen weer meer Chase en Cameron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |