Ja, hij is nog steeds wat van slag kennelijk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Ole het volgende:
Sinds Japie alleen is, en ik ook nog het lef heb gehad om een weekje weg te gaan, vraagt mijnheer continu om aandacht.
Heerlijk ja, en warm ook! Morgen nog warmerquote:
Dat hadden wij vorig jaar toen we uit Aus. kwamen... brrrrrr we kwamen van 32 graden in de gure herfst van oktober terecht.. brrrrrrrquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:23 schreef Ole het volgende:
Het is gewoon nog ff wennen na een week 26 graden
Ja, duurt bij hem altijd erg lang als er iets verandert. Zeker omdat ie inmiddels de respectabele leeftijd van 15 jaar heeft bereikt!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, hij is nog steeds wat van slag kennelijk?
Op Eurosport?quote:
Hebben wij al een tijdje... Het is echt superquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef Suijk het volgende:
Heb nu een nieuw apparaat van UPC gekregen voor dat digitale tv. Echt super, tot 2 weken uitzendinggemist gewoon op je tv, veel ruimte om programma's op te nemen. Werkt echt goed.
Zeker. Ik had altijd wel digitale tv, maar dit is weer een nieuw kastje.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hebben wij al een tijdje... Het is echt super
Jep. Bevalt echt 10 miljoen keer beter dan Almere.quote:
Ik denk, hij kijkt uit naar het songfestival, maar nee, hij zit te wachten op zo'n potje tussen twee subtoppers.quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Zometeen 40 dagen zonder sex.
Kijken naar 17jarige breezersletjes
Ouwe snoepert!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:18 schreef tong80 het volgende:
Zometeen 40 dagen zonder sex.
Kijken naar 17jarige breezersletjes
Is het wat voor jou?quote:
Hehe valse vlecht, ga jij nou maar een trainer zoeken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:13 schreef Suijk het volgende:
Ik denk, hij kijkt uit naar het songfestival, maar nee, hij zit te wachten op zo'n potje tussen twee subtoppers.
Kan ik me helemaal voorstellen. Haarlem is hardstikke leuk en kom er wekelijksquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:07 schreef Suijk het volgende:
Jep. Bevalt echt 10 miljoen keer beter dan Almere.
Ze is 23.quote:
Je vergeet de shagquote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:51 schreef Ole het volgende:
Tong en 40 dagen niet rukkenIk vraag me af wat moeilijker is:
-40 dagen niet rukken
-40 dagen zonder Fok
-40 dagen zonder Hema worst
Ik wist wel dat ik iets vergeten wasquote:
Het is weer zover iddquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef Suijk het volgende:
De helft van de tijd doet fok het hier niet.
Het is net draadstaalquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:21 schreef tong80 het volgende:
Het songfestival is hilarisch.
Net Superman en Elvis persiflache
Idd of Jiskefetquote:
whatever...quote:
Nu is de hel in Armenie geopend.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:25 schreef Ole het volgende:
[..]
whatever...
Doet alleen pijn aan mijn ogen, die belichting
Inderdaad heel irritant.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:03 schreef Suijk het volgende:
De helft van de tijd doet fok het hier niet.
Tonie is een goeie !quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:36 schreef tong80 het volgende:
Die moet naar het songfestival
Wat vinden jullie van Tonie van Heemschut?
Romeijnquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Tonie is een goeie !
(Romeijn toch ?)
Jammer van Telstar !
Michiel ?quote:
en jij spatiesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:27 schreef Ole het volgende:
Tong vergeet zijn eigen topics:P
Da's Tony van Heemschut manquote:
Ik schaam me diep Bosquote:
en Bep van Mokumquote:
nog een aansteker gevonden ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja gaat lekker hier zo tussen al dat geklus door
Die kan niet playbackenquote:
Vooral Supermanquote:
Moet je het boek van Stephen King eens lezen met dezelfde titelquote:
Dat jij dit zegtquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:13 schreef Ole het volgende:
Deal Bayern en Van Gaal schijnt rond te zijn
opzich mooi maar die moet de consument weer zelf ophoestenquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:01 schreef Ole het volgende:
Die Neelie, legt zomaar even een boete van een miljard op
Hebben we in feite al gedaan. De prijs was te hoog en/of anders was er wellicht een beter en goedkoper product geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
opzich mooi maar die moet de consument weer zelf ophoesten
Vergeleken met de VBL SC...quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:51 schreef Grulez het volgende:
Met recht een slowchat.
Heb jij je tentamen al gehaald?quote:
Soms niet.quote:
Ok toch geklikt omdat jij het bent.quote:
Dan heb je zéker meer dan vier russenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
Soms niet.
Uitzendinggemist doet het bv niet
Jaquote:
'Altijd weer bij ons in de Bijlmer. En die Marokanen dan ?'quote:
Ja, maar toen ik hoorde dat het drugshandelaren waren vond ik het niet erg meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Altijd weer bij ons in de Bijlmer. En die Marokanen dan ?'
Dat zei die van jou.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik hoorde dat het drugshandelaren waren vond ik het niet erg meer
Oh ja, dat jongere meisjequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei die van jou.
Ik parafraseerde die andere
Hoezo, ga je het huis verkopen? Verhuizen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Bjoro het volgende:
zo even wat krachten verzamelen om aan het opruimen van het huis te beginnen...
wtf is dat al klaar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
Ik heb er 1 ik heb er 1 --> met een snor
VBL-Awards 2009: And the winners are...
Ach Sjims blijkt meer humor te hebben dan mij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:18 schreef dndiek het volgende:
Had ik eindelijk kans op de Grootste PSV-supporter Award, bestaat ie niet meer
Heerlijk zo zonder tagje
Ajoh het is toch maar een clownsawardquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Sjims blijkt meer humor te hebben dan mij.
Dat is pas erg.
Als SCH of Bossie hem nou hadden gewonnen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als SCH of Bossie hem nou hadden gewonnen.
ik luisterde 3FM op het werk en dacht, hé da's typisch zo'n plaat die Againzender zou aanvragen......... ow wacht een kleine erbij die de laptop wil torpederen......... Vincent........ heeee heet AZ zo niet.... heeeeee verrek dat was AZ netquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Againzender het volgende:
Goedemiddag!
Vanochtend was Marc voor het eerst op de radio. Volgens mij zelden zo'n warrig telefoongesprek gehad
Sandman had precies hetzelfdequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik luisterde 3FM op het werk en dacht, hé da's typisch zo'n plaat die Againzender zou aanvragen......... ow wacht een kleine erbij die de laptop wil torpederen......... Vincent........ heeee heet AZ zo niet.... heeeeee verrek dat was AZ net
quote:
jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Kan je dat ergens op internet terugluisteren?
Waar? geef eens een linkjequote:
ergens op www.3fm.nl staan de uitzendingen onlinequote:
Rubber.. dit is toch geen informatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ergens op www.3fm.nl staan de uitzendingen online
oja ik haal ff een post van AZ in het 3FM door de war met hier, het was rond 10.45 bij Ekdom vandaag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rubber.. dit is toch geen informatie
welke uitzending? Hoe laat??
lach er maar omquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef appelsientje het volgende:
Toen lag ik eindelijk te slapen![]()
hehe
Je kan toch gewoon naar minuut 43 gaan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
Ik ga speciaal voor je luisteren AZ - helemaal door U2 heenworstelen
ik ben nu het eten aan het klaar maken, dus geloof het welquote:
Ik vond dat ook nogal een vreemde opmerking. Dacht dat het misschien niet te horen was, maar toen ik het terug luisterde was het toch heel duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Hoe heet ie?
Marc
Is het een jongen of een meisje?
Ekdom mag dat trouwens inmiddels wel gewoon van je weten. Je hebt hem zo vaak aan de lijn, zelfs vanuit badquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond dat ook nogal een vreemde opmerking. Dacht dat het misschien niet te horen was, maar toen ik het terug luisterde was het toch heel duidelijk
Ga je dan eindelijk een boek kopen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Joepie 1700 euries terug van de belastingen
Wouter bedankt
ja jouw bijdrages zijn ook briljant de laatste tijd, de helft gaat over de SCquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een kwalitatief heerlijke slowchat is dit tochAl die schitterende volzinnen
Er was al een topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:42 schreef golfer het volgende:
Als alternatief voor het songfestival:
TV-tip: Profiel, de Linksbuiten.
Wat geweldig dat je je zo goed vermaakt, kereltjequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een kwalitatief heerlijke slowchat is dit tochAl die schitterende volzinnen
Ik heb het ook veels te drukquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja jouw bijdrages zijn ook briljant de laatste tijd, de helft gaat over de SC
Ik weet nog steeds niet of hij nou door heeft dat ik het steeds ben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ekdom mag dat trouwens inmiddels wel gewoon van je weten. Je hebt hem zo vaak aan de lijn, zelfs vanuit bad
Bij Stand.nl stond je allang op de zwarte lijst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of hij nou door heeft dat ik het steeds ben.
Michiel en Domien hebben dat zeer duidelijk wel door
aha, het zomerseizoen is defintief begonnen, het tuig trekt naar de kust!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Niet meer doen golfer Ook in Bloemendaal politieauto bekogeld
Kijk is het geld gestort??? Mooi dan ga ik meteen ff kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Joepie 1700 euries terug van de belastingen
Wouter bedankt
Wat heeft een storting bij hem met jou te makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk is het geld gestort??? Mooi dan ga ik meteen ff kijken
appelsientje en ik hebben een gezamenlijke rekening, wist je dat niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft een storting bij hem met jou te maken![]()
?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
appelsientje en ik hebben een gezamenlijke rekening, wist je dat niet?
Winkelcentrum Bloemendaal in Gouda dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Niet meer doen golfer Ook in Bloemendaal politieauto bekogeld
Zappende. Vroeger moest ik ook altijd mee kijken, mijn vader gaf ook altijd puntenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
Je gaat wel kijken toch?
Scorelijstjes liggen klaar. Mijn vriend moet meekijken van mij, alleen is er niks an.
en hoe was Hans Teeuwen, in de voorstukjes lieten ze alleen maar grappen zien die hij allemaal in zijn Nederlandse shows al heeft gehadquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zappende. Vroeger moest ik ook altijd mee kijken, mijn vader gaf ook altijd punten.
Nu eerst nog Hans Teeuwen kijken.
nee, niet alleen. De heren hebben er zelf geld in gestoken en het management heeft ook een duit in het zakje gedaan.quote:
Er miste een homo. Twee huismussen en een tuttebel werkt niet bij zo'n act. Die krasse kraai had er toch beter bij gepast.quote:
ik vond mij uitzending vandaag inderdaad beterquote:
Die zeekoeien waren niet je van het idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er miste een homo. Twee huismussen en een tuttebel werkt niet bij zo'n act. Die krasse kraai had er toch beter bij gepast.
neequote:
Ik las poesquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Dat wijf die haar eigen kat heeft vermoord om er een tasje van te maken
tijd voor een brilquote:
deze aflevering had ik ook al 3 keer gezienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:30 schreef maril het volgende:
Balen zeg, er was maar een aflevering van Fraiser , of het is eerder begonnen.
Afijn ga lezen op bed, ditmaal allen ballen op Heintje. Truste![]()
![]()
Het viel bij ons allemaal wel mee... wel blij met de regen, kon de tuin goed gebruikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Againzender het volgende:
Tjonge, zag net beelden vanuit Belgie: veel wateroverlast door zware regenval. En dat schuift nu langzaam op richting Utrecht zo te zien...
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:54 schreef Bluezz het volgende:
Het was ook wel ondanks de polderglitters, een soort 'lullig' optreden na alles wat we daarvoor gezien hebben
Frankrijk en Ijsland hebben mijn interesse.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.
Niet heel Europa bestaat uit SBS volk, dus ja, dan vlieg je eruit.
Waarom zijn Azerbeidzjan en Kroatie dan wel door?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.
Niet heel Europa bestaat uit SBS volk, dus ja, dan vlieg je eruit.
Het zou mooi zijn als een westers land wint, dan zijn we van dat oostblok gezeik af. Noorwegen, Engeland en ook Duitsland maken kans, Griekenland helaas ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:12 schreef maril het volgende:
[..]
Frankrijk en Ijsland hebben mijn interesse.
Nu doe je net of ik alle liedjes ken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zijn Azerbeidzjan en Kroatie dan wel door?
Een nichtenplicht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is gewoon je plicht als nicht
De ogen van de wereld zijn er op gericht, zou wel heel dom zijn maar je weet het nooit met die gekke Russen. Ik schrok trouwens wel weer van de reacties ook in Nederland waarbij veel mensen het maar gezeur vinden en het onzin vinden dat Plasterk er wat over zegt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een nichtenplicht.
Wat denk je dat er trouwens gaat gebeuren bij die demonstratie in Moskou? Gaat dat geweld opleveren?
Waren er nou nog meer landen die ook niet mee zouden doen als het met geweld zou worden neergeslagen? Als ik die liedjes zo gisteren zag, dan waren er wel meer mensen die enigszins sympathie met homo's hebben, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De ogen van de wereld zijn er op gericht, zou wel heel dom zijn maar je weet het nooit met die gekke Russen. Ik schrok trouwens wel weer van de reacties ook in Nederland waarbij veel mensen het maar gezeur vinden en het onzin vinden dat Plasterk er wat over zegt.
Vond je??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waren er nou nog meer landen die ook niet mee zouden doen als het met geweld zou worden neergeslagen? Als ik die liedjes zo gisteren zag, dan waren er wel meer mensen die enigszins sympathie met homo's hebben, zeg maar.
Ik ben het wel met SCH eens... van mij hoeft een gaypride (een heteropride trouwens ook) nu ook weer niet, maar dat ze demonstreren voor meer rechten vind ik niet meer dan logisch. Ik vind het gewoon 'raar' (als ik het goed omschrijf) dan mensen niet met homo's normaal om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De ogen van de wereld zijn er op gericht, zou wel heel dom zijn maar je weet het nooit met die gekke Russen. Ik schrok trouwens wel weer van de reacties ook in Nederland waarbij veel mensen het maar gezeur vinden en het onzin vinden dat Plasterk er wat over zegt.
Ik had gisteravond geen shag meer. Moest door een helse storm met windrukken en valregens naar het cafetariaquote:
Windrukkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond geen shag meer. Moest door een helse storm met windrukken en valregens naar het cafetaria
Je quotiënt van een 0,5% van alle posts op fok(nu bijna 70miljoen). Blijft redelijk constantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Frietkot.
Nog 170 naar de 350000
Nog 70 te gaan.
Ik ook niet maar ik dacht ik meld het even.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen blij gevoel meer bij die hoge postaantallen tong, sorry.
Vroeger vertelde je me wat je ging doen.quote:
Oh ja die wedstrijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:29 schreef Bos81 het volgende:
HIj gaat als echte Fries met Paard en wagen naar De Kuip, denk ik
11.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch aftellen naar de 350000
Wie doet er mee ?
Mij niet gezienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch aftellen naar de 350000
Wie doet er mee ?
ja volgens mij was dat het, en zondag vertrekt hij onder protest van de familie naar de kuip toch?quote:
Qua mensheid manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:17 schreef rubbereend het volgende:
een mijlpaal in de geschiedenis van FOK!
Met pensioen en we doen het rustig aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef tong80 het volgende:
Mijn 350000ste post draag ik op aan :
Doc en Golfert waar zijn jullie als modjes ?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Met pensioen en we doen het rustig aan.
Kan ik jou, als user, ook van harte aanbevelen.
Sjimz ik plaats al jaren mijn jubileum topics. Van de 100000 tot de 350000 ik dacht ik plaats hem in VBL omdat dat mij aan mijn hart ligt. Wordt voor het eerst gesloten na drie pagina's.quote:
Mja, het heeft natuurlijk weinig met VBL te maken hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjimz ik plaats al jaren mijn jubileum topics. Van de 100000 tot de 350000 ik dacht ik plaats hem in VBL omdat dat mij aan mijn hart ligt. Wordt voor het eerst gesloten na drie pagina's.
Ben je het er mee eens dat ie op slot ging ?
Ok zegt genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mja, het heeft natuurlijk weinig met VBL te maken he
Verjaardagstopic, oke, maar is het een feest in VBL waard omdat je zoveel posts hebt gemaakt?
In ONZ lijkt hij mij beter op zijn plek
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Met pensioen en we doen het rustig aan.
Kan ik jou, als user, ook van harte aanbevelen.
Je moet jezelf niet te serieus nemen tong. is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjimz ik plaats al jaren mijn jubileum topics. Van de 100000 tot de 350000 ik dacht ik plaats hem in VBL omdat dat mij aan mijn hart ligt. Wordt voor het eerst gesloten na drie pagina's.
Ben je het er mee eens dat ie op slot ging ?
Okee.quote:
Telstar was leuk vroegah in de jaren 70 en 80. Toen Telstar en Haarlem DE Noord-HollandSCHe derby was in de Eredivisie. De tijd dat ik er nog niet wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Aan de andere kant wel jammer. Ik heb Telstar nog nooit live zien voetballen.
1-0 verlorenquote:
Ja ik zag het net.quote:
Dat is echt dramatisch he. Niet normaal, je zou denken dat die lui toch met wat beters konden komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef rubbereend het volgende:
dat Budget TV is echt schrikbarend slecht
Dacht ik vandaag over de modsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is echt dramatisch he. Niet normaal, je zou denken dat die lui toch met wat beters konden komen.
Ach, dat heb je wel vaker, kom je zoals altijd wel weer overheen. Je houdt het immers al meer dan 350.000 posts volquote:
Nee heb ik niet vakerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach, dat heb je wel vaker, kom je zoals altijd wel weer overheen. Je houdt het immers al meer dan 350.000 posts vol
Volgens mij ben jij wel vaker verbolgen over een gesloten topic en open je vervolgens een nieuwe of wat boosheidstopics, maar dat kan ook een andere Tong80 zijn hoor.quote:
Ga je nu plots grappig lopen doen ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel vaker verbolgen over een gesloten topic en open je vervolgens een nieuwe of wat boosheidstopics, maar dat kan ook een andere Tong80 zijn hoor.
ik gok als reactie: ja want ik ben tong80.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel vaker verbolgen over een gesloten topic en open je vervolgens een nieuwe of wat boosheidstopics, maar dat kan ook een andere Tong80 zijn hoor.
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:
Jij neemt je vak niet serieusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Prosac het volgende:
Tong windt zich gewoon op om iets op internet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Prosac heeft toch helemaal geen humor man.
Je hebt nog één stem nodig voor de meerderheidquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Grulez het volgende:
[..]
En dan ga je naar FB en hoor je: "het is hier geen SC"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |