Ik las poesquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Dat wijf die haar eigen kat heeft vermoord om er een tasje van te maken
tijd voor een brilquote:
deze aflevering had ik ook al 3 keer gezienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:30 schreef maril het volgende:
Balen zeg, er was maar een aflevering van Fraiser , of het is eerder begonnen.
Afijn ga lezen op bed, ditmaal allen ballen op Heintje. Truste![]()
![]()
Het viel bij ons allemaal wel mee... wel blij met de regen, kon de tuin goed gebruikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Againzender het volgende:
Tjonge, zag net beelden vanuit Belgie: veel wateroverlast door zware regenval. En dat schuift nu langzaam op richting Utrecht zo te zien...
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:54 schreef Bluezz het volgende:
Het was ook wel ondanks de polderglitters, een soort 'lullig' optreden na alles wat we daarvoor gezien hebben
Frankrijk en Ijsland hebben mijn interesse.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.
Niet heel Europa bestaat uit SBS volk, dus ja, dan vlieg je eruit.
Waarom zijn Azerbeidzjan en Kroatie dan wel door?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.
Niet heel Europa bestaat uit SBS volk, dus ja, dan vlieg je eruit.
Het zou mooi zijn als een westers land wint, dan zijn we van dat oostblok gezeik af. Noorwegen, Engeland en ook Duitsland maken kans, Griekenland helaas ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:12 schreef maril het volgende:
[..]
Frankrijk en Ijsland hebben mijn interesse.
Nu doe je net of ik alle liedjes ken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zijn Azerbeidzjan en Kroatie dan wel door?
Een nichtenplicht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is gewoon je plicht als nicht
De ogen van de wereld zijn er op gericht, zou wel heel dom zijn maar je weet het nooit met die gekke Russen. Ik schrok trouwens wel weer van de reacties ook in Nederland waarbij veel mensen het maar gezeur vinden en het onzin vinden dat Plasterk er wat over zegt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een nichtenplicht.
Wat denk je dat er trouwens gaat gebeuren bij die demonstratie in Moskou? Gaat dat geweld opleveren?
Waren er nou nog meer landen die ook niet mee zouden doen als het met geweld zou worden neergeslagen? Als ik die liedjes zo gisteren zag, dan waren er wel meer mensen die enigszins sympathie met homo's hebben, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De ogen van de wereld zijn er op gericht, zou wel heel dom zijn maar je weet het nooit met die gekke Russen. Ik schrok trouwens wel weer van de reacties ook in Nederland waarbij veel mensen het maar gezeur vinden en het onzin vinden dat Plasterk er wat over zegt.
Vond je??quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Waren er nou nog meer landen die ook niet mee zouden doen als het met geweld zou worden neergeslagen? Als ik die liedjes zo gisteren zag, dan waren er wel meer mensen die enigszins sympathie met homo's hebben, zeg maar.
Ik ben het wel met SCH eens... van mij hoeft een gaypride (een heteropride trouwens ook) nu ook weer niet, maar dat ze demonstreren voor meer rechten vind ik niet meer dan logisch. Ik vind het gewoon 'raar' (als ik het goed omschrijf) dan mensen niet met homo's normaal om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De ogen van de wereld zijn er op gericht, zou wel heel dom zijn maar je weet het nooit met die gekke Russen. Ik schrok trouwens wel weer van de reacties ook in Nederland waarbij veel mensen het maar gezeur vinden en het onzin vinden dat Plasterk er wat over zegt.
Ik had gisteravond geen shag meer. Moest door een helse storm met windrukken en valregens naar het cafetariaquote:
Windrukkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had gisteravond geen shag meer. Moest door een helse storm met windrukken en valregens naar het cafetaria
Je quotiënt van een 0,5% van alle posts op fok(nu bijna 70miljoen). Blijft redelijk constantquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Frietkot.
Nog 170 naar de 350000
Nog 70 te gaan.
Ik ook niet maar ik dacht ik meld het even.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:41 schreef SCH het volgende:
Ik heb geen blij gevoel meer bij die hoge postaantallen tong, sorry.
Vroeger vertelde je me wat je ging doen.quote:
Oh ja die wedstrijd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:29 schreef Bos81 het volgende:
HIj gaat als echte Fries met Paard en wagen naar De Kuip, denk ik
11.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch aftellen naar de 350000
Wie doet er mee ?
Mij niet gezienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:30 schreef tong80 het volgende:
Ik ga toch aftellen naar de 350000
Wie doet er mee ?
ja volgens mij was dat het, en zondag vertrekt hij onder protest van de familie naar de kuip toch?quote:
Qua mensheid manquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:17 schreef rubbereend het volgende:
een mijlpaal in de geschiedenis van FOK!
Met pensioen en we doen het rustig aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:09 schreef tong80 het volgende:
Mijn 350000ste post draag ik op aan :
Doc en Golfert waar zijn jullie als modjes ?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Met pensioen en we doen het rustig aan.
Kan ik jou, als user, ook van harte aanbevelen.
Sjimz ik plaats al jaren mijn jubileum topics. Van de 100000 tot de 350000 ik dacht ik plaats hem in VBL omdat dat mij aan mijn hart ligt. Wordt voor het eerst gesloten na drie pagina's.quote:
Mja, het heeft natuurlijk weinig met VBL te maken hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjimz ik plaats al jaren mijn jubileum topics. Van de 100000 tot de 350000 ik dacht ik plaats hem in VBL omdat dat mij aan mijn hart ligt. Wordt voor het eerst gesloten na drie pagina's.
Ben je het er mee eens dat ie op slot ging ?
Ok zegt genoegquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mja, het heeft natuurlijk weinig met VBL te maken he
Verjaardagstopic, oke, maar is het een feest in VBL waard omdat je zoveel posts hebt gemaakt?
In ONZ lijkt hij mij beter op zijn plek
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Met pensioen en we doen het rustig aan.
Kan ik jou, als user, ook van harte aanbevelen.
Je moet jezelf niet te serieus nemen tong. is nergens voor nodigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjimz ik plaats al jaren mijn jubileum topics. Van de 100000 tot de 350000 ik dacht ik plaats hem in VBL omdat dat mij aan mijn hart ligt. Wordt voor het eerst gesloten na drie pagina's.
Ben je het er mee eens dat ie op slot ging ?
Okee.quote:
Telstar was leuk vroegah in de jaren 70 en 80. Toen Telstar en Haarlem DE Noord-HollandSCHe derby was in de Eredivisie. De tijd dat ik er nog niet wasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee.
Aan de andere kant wel jammer. Ik heb Telstar nog nooit live zien voetballen.
1-0 verlorenquote:
Ja ik zag het net.quote:
Dat is echt dramatisch he. Niet normaal, je zou denken dat die lui toch met wat beters konden komen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:51 schreef rubbereend het volgende:
dat Budget TV is echt schrikbarend slecht
Dacht ik vandaag over de modsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat is echt dramatisch he. Niet normaal, je zou denken dat die lui toch met wat beters konden komen.
Ach, dat heb je wel vaker, kom je zoals altijd wel weer overheen. Je houdt het immers al meer dan 350.000 posts volquote:
Nee heb ik niet vakerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach, dat heb je wel vaker, kom je zoals altijd wel weer overheen. Je houdt het immers al meer dan 350.000 posts vol
Volgens mij ben jij wel vaker verbolgen over een gesloten topic en open je vervolgens een nieuwe of wat boosheidstopics, maar dat kan ook een andere Tong80 zijn hoor.quote:
Ga je nu plots grappig lopen doen ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel vaker verbolgen over een gesloten topic en open je vervolgens een nieuwe of wat boosheidstopics, maar dat kan ook een andere Tong80 zijn hoor.
ik gok als reactie: ja want ik ben tong80.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:35 schreef Prosac het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel vaker verbolgen over een gesloten topic en open je vervolgens een nieuwe of wat boosheidstopics, maar dat kan ook een andere Tong80 zijn hoor.
Dan heb ik je verkeerd begrepenquote:
Jij neemt je vak niet serieusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Prosac het volgende:
Tong windt zich gewoon op om iets op internet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Prosac heeft toch helemaal geen humor man.
Je hebt nog één stem nodig voor de meerderheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |