Ik las poesquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Dat wijf die haar eigen kat heeft vermoord om er een tasje van te maken
tijd voor een brilquote:
deze aflevering had ik ook al 3 keer gezienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:30 schreef maril het volgende:
Balen zeg, er was maar een aflevering van Fraiser , of het is eerder begonnen.
Afijn ga lezen op bed, ditmaal allen ballen op Heintje. Truste![]()
![]()
Het viel bij ons allemaal wel mee... wel blij met de regen, kon de tuin goed gebruikenquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:14 schreef Againzender het volgende:
Tjonge, zag net beelden vanuit Belgie: veel wateroverlast door zware regenval. En dat schuift nu langzaam op richting Utrecht zo te zien...
http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:54 schreef Bluezz het volgende:
Het was ook wel ondanks de polderglitters, een soort 'lullig' optreden na alles wat we daarvoor gezien hebben
Frankrijk en Ijsland hebben mijn interesse.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.
Niet heel Europa bestaat uit SBS volk, dus ja, dan vlieg je eruit.
Waarom zijn Azerbeidzjan en Kroatie dan wel door?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het waren 3 kaaskoppen met enigszins overgewicht die niet kunnen dansen in hele foute pakjes.
Niet heel Europa bestaat uit SBS volk, dus ja, dan vlieg je eruit.
Het zou mooi zijn als een westers land wint, dan zijn we van dat oostblok gezeik af. Noorwegen, Engeland en ook Duitsland maken kans, Griekenland helaas ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:12 schreef maril het volgende:
[..]
Frankrijk en Ijsland hebben mijn interesse.
Nu doe je net of ik alle liedjes ken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom zijn Azerbeidzjan en Kroatie dan wel door?
Een nichtenplicht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat is gewoon je plicht als nicht
De ogen van de wereld zijn er op gericht, zou wel heel dom zijn maar je weet het nooit met die gekke Russen. Ik schrok trouwens wel weer van de reacties ook in Nederland waarbij veel mensen het maar gezeur vinden en het onzin vinden dat Plasterk er wat over zegt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Een nichtenplicht.
Wat denk je dat er trouwens gaat gebeuren bij die demonstratie in Moskou? Gaat dat geweld opleveren?
Waren er nou nog meer landen die ook niet mee zouden doen als het met geweld zou worden neergeslagen? Als ik die liedjes zo gisteren zag, dan waren er wel meer mensen die enigszins sympathie met homo's hebben, zeg maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:35 schreef SCH het volgende:
[..]
De ogen van de wereld zijn er op gericht, zou wel heel dom zijn maar je weet het nooit met die gekke Russen. Ik schrok trouwens wel weer van de reacties ook in Nederland waarbij veel mensen het maar gezeur vinden en het onzin vinden dat Plasterk er wat over zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |