Een elfstedentocht in 2010 of een gouden medaille op de honderd meter sprint op de OS voor Nederland 
   Goud op honderd meter sprint. Opwarming van de aarde enzo.Honden uitlaten of katten snorrend in de vensterbank   
Katten snorrend, kan je lekker blijven Fok!-enSjoelen of Monopoly   
Sjoelen, veel minder gevaarlijk, je wil niet weten hoeveel mensen jaarlijks doodgaan aan bloederlies door papiersneetjes van papiergeldIk hou het contact met mijn grootouders warm of Ik verwaarloos ze   
Dood, dus?Mooi dat Jos Brink een beeld krijgt in Carré of er zijn anderen die het meer verdienen   
Goed voor hemEen week zonder tabak of een week zonder alcohol   
Week zonder tabak, drink genoeg alcohol en je vergeet de tabak welMooi dat AZ kampioen is geworden of Dat AZ kampioen is is tekenend voor de zwakte van de competitie   
Voetbal  
 Voor je verkeers-en zwemdiiploma kun je niet zakken of dat kan wel degelijk    
Voor je zwemdiploma wel, dat heet verdrinkenJouw vrouw of mijn vrouw of Zeg eens AAAA    
...Nederlandse TV  
 Ik erger me aan schijtende duiven op mijn balkon of Ik erger me aan bouwvakkers die om half zeven beginnen    
Bouwvakkers, die zijn niet weg te jagen met 4 katten in huis Ik weet wie de tweede dochter is van Wim Lex of Ik heb geen idee    
Wie zijn Wim Lex? neiuwe versie van Luxaflex? Ik koop light - producten of Die koop ik niet    
zeker niet, die zijn voor vrouwenIk zou mijn studentenleven wel over willen doen of Ik ben blij volwassen te zijn     
Studentenleven is nog bezig 
 Ik had een favoriete leraar of Die had ik niet    
Ja, genaamd 20-jaar-net-van-pabo-met-strak-kontje-en-mooi-balkon Ik zou aan Holland got talent mee kunnen doen of Ik heb niks speciaals     
Kunnen? ja, willen..... 
 Broodje bal of Broodje Hamburger      
HamburgerIk trap in reclame praatjes of Ik maak altijd mijn eigen keuzes      
Eigen keuzesDe Efteling of Disney world      
Disney WorldDraadstaal of Bunker - TV    
Draadstaal (of zelfs RTL Boulevard als het maar niet de Bunker is)EDIT: Heh woops, was te lui om door te lezen