Je kan toch gewoon naar minuut 43 gaan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
Ik ga speciaal voor je luisteren AZ - helemaal door U2 heenworstelen
Ik vond dat ook nogal een vreemde opmerking. Dacht dat het misschien niet te horen was, maar toen ik het terug luisterde was het toch heel duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Hoe heet ie?
Marc
Is het een jongen of een meisje?
Ekdom mag dat trouwens inmiddels wel gewoon van je weten. Je hebt hem zo vaak aan de lijn, zelfs vanuit badquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond dat ook nogal een vreemde opmerking. Dacht dat het misschien niet te horen was, maar toen ik het terug luisterde was het toch heel duidelijk
Ga je dan eindelijk een boek kopen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Joepie 1700 euries terug van de belastingen
Wouter bedankt
ja jouw bijdrages zijn ook briljant de laatste tijd, de helft gaat over de SCquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een kwalitatief heerlijke slowchat is dit tochAl die schitterende volzinnen
Er was al een topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:42 schreef golfer het volgende:
Als alternatief voor het songfestival:
TV-tip: Profiel, de Linksbuiten.
Wat geweldig dat je je zo goed vermaakt, kereltjequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een kwalitatief heerlijke slowchat is dit tochAl die schitterende volzinnen
Ik heb het ook veels te drukquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja jouw bijdrages zijn ook briljant de laatste tijd, de helft gaat over de SC
Ik weet nog steeds niet of hij nou door heeft dat ik het steeds ben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ekdom mag dat trouwens inmiddels wel gewoon van je weten. Je hebt hem zo vaak aan de lijn, zelfs vanuit bad
Bij Stand.nl stond je allang op de zwarte lijst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of hij nou door heeft dat ik het steeds ben.
Michiel en Domien hebben dat zeer duidelijk wel door
aha, het zomerseizoen is defintief begonnen, het tuig trekt naar de kust!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Niet meer doen golfer Ook in Bloemendaal politieauto bekogeld
Kijk is het geld gestort??? Mooi dan ga ik meteen ff kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Joepie 1700 euries terug van de belastingen
Wouter bedankt
Wat heeft een storting bij hem met jou te makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk is het geld gestort??? Mooi dan ga ik meteen ff kijken
appelsientje en ik hebben een gezamenlijke rekening, wist je dat niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft een storting bij hem met jou te maken![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |