Soms niet.quote:
Ok toch geklikt omdat jij het bent.quote:
Dan heb je zéker meer dan vier russenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:14 schreef tong80 het volgende:
Soms niet.
Uitzendinggemist doet het bv niet
Jaquote:
'Altijd weer bij ons in de Bijlmer. En die Marokanen dan ?'quote:
Ja, maar toen ik hoorde dat het drugshandelaren waren vond ik het niet erg meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Altijd weer bij ons in de Bijlmer. En die Marokanen dan ?'
Dat zei die van jou.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:43 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik hoorde dat het drugshandelaren waren vond ik het niet erg meer
Oh ja, dat jongere meisjequote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zei die van jou.
Ik parafraseerde die andere
Hoezo, ga je het huis verkopen? Verhuizen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:44 schreef Bjoro het volgende:
zo even wat krachten verzamelen om aan het opruimen van het huis te beginnen...
wtf is dat al klaar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:08 schreef SCH het volgende:
Ik heb er 1 ik heb er 1 --> met een snor
VBL-Awards 2009: And the winners are...
Ach Sjims blijkt meer humor te hebben dan mij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:18 schreef dndiek het volgende:
Had ik eindelijk kans op de Grootste PSV-supporter Award, bestaat ie niet meer
Heerlijk zo zonder tagje
Ajoh het is toch maar een clownsawardquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach Sjims blijkt meer humor te hebben dan mij.
Dat is pas erg.
Als SCH of Bossie hem nou hadden gewonnen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als SCH of Bossie hem nou hadden gewonnen.
ik luisterde 3FM op het werk en dacht, hé da's typisch zo'n plaat die Againzender zou aanvragen......... ow wacht een kleine erbij die de laptop wil torpederen......... Vincent........ heeee heet AZ zo niet.... heeeeee verrek dat was AZ netquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Againzender het volgende:
Goedemiddag!
Vanochtend was Marc voor het eerst op de radio. Volgens mij zelden zo'n warrig telefoongesprek gehad
Sandman had precies hetzelfdequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik luisterde 3FM op het werk en dacht, hé da's typisch zo'n plaat die Againzender zou aanvragen......... ow wacht een kleine erbij die de laptop wil torpederen......... Vincent........ heeee heet AZ zo niet.... heeeeee verrek dat was AZ net
quote:
jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Kan je dat ergens op internet terugluisteren?
Waar? geef eens een linkjequote:
ergens op www.3fm.nl staan de uitzendingen onlinequote:
Rubber.. dit is toch geen informatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ergens op www.3fm.nl staan de uitzendingen online
oja ik haal ff een post van AZ in het 3FM door de war met hier, het was rond 10.45 bij Ekdom vandaag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rubber.. dit is toch geen informatie
welke uitzending? Hoe laat??
lach er maar omquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef appelsientje het volgende:
Toen lag ik eindelijk te slapen![]()
hehe
Je kan toch gewoon naar minuut 43 gaan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:39 schreef SCH het volgende:
Ik ga speciaal voor je luisteren AZ - helemaal door U2 heenworstelen
Ik vond dat ook nogal een vreemde opmerking. Dacht dat het misschien niet te horen was, maar toen ik het terug luisterde was het toch heel duidelijkquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:46 schreef SCH het volgende:
Hoe heet ie?
Marc
Is het een jongen of een meisje?
Ekdom mag dat trouwens inmiddels wel gewoon van je weten. Je hebt hem zo vaak aan de lijn, zelfs vanuit badquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vond dat ook nogal een vreemde opmerking. Dacht dat het misschien niet te horen was, maar toen ik het terug luisterde was het toch heel duidelijk
Ga je dan eindelijk een boek kopen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Joepie 1700 euries terug van de belastingen
Wouter bedankt
ja jouw bijdrages zijn ook briljant de laatste tijd, de helft gaat over de SCquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een kwalitatief heerlijke slowchat is dit tochAl die schitterende volzinnen
Er was al een topicquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:42 schreef golfer het volgende:
Als alternatief voor het songfestival:
TV-tip: Profiel, de Linksbuiten.
Wat geweldig dat je je zo goed vermaakt, kereltjequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een kwalitatief heerlijke slowchat is dit tochAl die schitterende volzinnen
Ik heb het ook veels te drukquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja jouw bijdrages zijn ook briljant de laatste tijd, de helft gaat over de SC
Ik weet nog steeds niet of hij nou door heeft dat ik het steeds ben.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ekdom mag dat trouwens inmiddels wel gewoon van je weten. Je hebt hem zo vaak aan de lijn, zelfs vanuit bad
Bij Stand.nl stond je allang op de zwarte lijst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of hij nou door heeft dat ik het steeds ben.
Michiel en Domien hebben dat zeer duidelijk wel door
aha, het zomerseizoen is defintief begonnen, het tuig trekt naar de kust!quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Niet meer doen golfer Ook in Bloemendaal politieauto bekogeld
Kijk is het geld gestort??? Mooi dan ga ik meteen ff kijkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:23 schreef SCH het volgende:
Joepie 1700 euries terug van de belastingen
Wouter bedankt
Wat heeft een storting bij hem met jou te makenquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Kijk is het geld gestort??? Mooi dan ga ik meteen ff kijken
appelsientje en ik hebben een gezamenlijke rekening, wist je dat niet?quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:28 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat heeft een storting bij hem met jou te maken![]()
?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
appelsientje en ik hebben een gezamenlijke rekening, wist je dat niet?
Winkelcentrum Bloemendaal in Gouda dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Niet meer doen golfer Ook in Bloemendaal politieauto bekogeld
Zappende. Vroeger moest ik ook altijd mee kijken, mijn vader gaf ook altijd puntenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
Je gaat wel kijken toch?
Scorelijstjes liggen klaar. Mijn vriend moet meekijken van mij, alleen is er niks an.
en hoe was Hans Teeuwen, in de voorstukjes lieten ze alleen maar grappen zien die hij allemaal in zijn Nederlandse shows al heeft gehadquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zappende. Vroeger moest ik ook altijd mee kijken, mijn vader gaf ook altijd punten.
Nu eerst nog Hans Teeuwen kijken.
nee, niet alleen. De heren hebben er zelf geld in gestoken en het management heeft ook een duit in het zakje gedaan.quote:
Er miste een homo. Twee huismussen en een tuttebel werkt niet bij zo'n act. Die krasse kraai had er toch beter bij gepast.quote:
Die zeekoeien waren niet je van het idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er miste een homo. Twee huismussen en een tuttebel werkt niet bij zo'n act. Die krasse kraai had er toch beter bij gepast.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |