abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69023359
quote:
Ook in Bloemendaal politieauto bekogeld
Door PIETER VAN VLIET en RUUD F. WITTE

GOUDA - Opnieuw is in Gouda een politieauto bekogeld.

Dit keer in Bloemendaal, bij het gelijknamige winkelcentrum. De politie heeft een sterk vermoeden wie de daders zijn, maar heeft ze nog niet kunnen aanhouden.

De politie was met vijf agenten, drie auto's en een politiehond woensdagavond. Een grote groep Marokkaanse jongeren zou zich misdragen hebben in Albert Heijn. ,,Kattenkwaad kan ik dat niet meer noemen,'' zegt bedrijfsleider Elwin van Mierlo. Ze gooiden flessen kapot en smeten goederen door de winkel. ,,Het is het bewust en moedwillig stuk maken van artikelen uit de schappen. En wel door een bij ons inmiddels bekende groep jongeren.'' Een jongen werd door een bewaker ingerekend, de ander kon iets later door de politie worden aangehouden. Het gaat om Gouwenaars van 17 en 18 jaar.

Terwijl de politie onderzoek deed in de supermarkt, werden op de parkeerplaats van het winkelcentrum de ruiten van eene politieauto ingegooid. De politie, de winkeliers en getuigen vermoeden dat de daders uit dezelfde groep komen als die in Albert Heijn voor overlast zorgde. ,,Wij weten wie het zijn en de politie weet wie het zijn. Je moet tegenwoordig evenwel harde bewijzen hebben om ze te kunnen oppakken. We zijn druk bezig om er voor te zorgen deze groep jongeren een winkelontzegging krijgt. Het moet een keer ophouden. Want wij, andere winkeliers in het winkelcentrum, onze klanten en omwonenden hebben al enige tijd last van deze onruststokers,'' aldus Van Mierlo.

De jongens die eerder deze week in Oosterwei stenen naar politievoertuigen en agenten hebben gegooid, blijken helemaal niet te zijn aangehouden, laat staan dat er bekeuringen zijn uitgedeeld. De politie zegt zich te hebben vergist. De daders worden nog gezocht. De politie en haar voertuigen werd bekogeld, toen twee Gouwenaars werden gearresteerd in verband met een insluiping in een woning aan de Bernadottelaan, afgelopen weekeinde.

Een verslaggever van Radio Veronica is gisterochtend aangehouden na het vernielen van een autoruit. Anders dan live in de uitzending MogguRick werd beweerd, ging het niet om het portier van een politieauto, maar om dat van een sloopauto. Met de uitzending wilde de verslaggever Erik-Jan kijken of hij ook alleen een boete zou krijgen voor de vernieling. ,,Kijken of ik ook lol kan hebben voor negen tientjes.'' Justitie en politie onderzoeken in hoeverre de kosten van de politie-inzet verhaald kunnen worden.
Gaat echt goed daar.

http://www.ad.nl/groeneha(...)olitie_bekogeld.html
pi_69023540
De Gouwse probleemjongeren komen naar je toe deze zomer
Om in Veronica-stijl te blijven
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:01:03 #3
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69023589
Wat een kutlui zjn het toch
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:02:18 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69023629
Tja, als de radio er al reclame voor maakt
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_69023910
U opent weer een diarree aan topics mevrouw hopjes, moet dat nou allemaal. Ik ervaar dat ook als bekogeling.
pi_69023912
Oh oh oh, wat is het leven toch hard in Nederland, het lijkt wel alsof de derde wereldoorlog is uitgebroken.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:19:58 #7
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_69024110
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:13 schreef SCH het volgende:
U opent weer een diarree aan topics mevrouw hopjes, moet dat nou allemaal. Ik ervaar dat ook als bekogeling.
Niemand dwingt je ze te lezen hoor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_69024162
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Oh, dat dacht ik altijd.
pi_69024184
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hoppie doet wel erg haar best door meerdere topics te posten over soortgelijke incidenten.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:22:40 #10
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_69024203
De politie blijft zich wel belachelijk maken daar.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_69024248
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:13 schreef Meh7 het volgende:
Oh oh oh, wat is het leven toch hard in Nederland, het lijkt wel alsof de derde wereldoorlog is uitgebroken.
Nee, maar een burgeroorlog in NL verwacht ik binnen 10 jaar nog wel mee te maken
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_69024278
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee, maar een burgeroorlog in NL verwacht ik binnen 10 jaar nog wel mee te maken
Dat werd tien jaar geleden ook al geroepen. Vaak komen mensen die hopen dat het gebeurt, met dergelijke voorspellingen.
pi_69024305
Mocro's in Bloemendaal? Waar gaat het heen?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_69024324
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:24 schreef xenobinol het volgende:

[..]

donderdag 14 mei 2009 @ 18:27:01 #15
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69024339
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef pfaf het volgende:
Gelukkig woon ik in Twente.
Tukkers zijn ook best erg
pi_69024368
Zullen we voor ieder dorp of iedere stad waar iets gebeurt een topic openen? Lijkt me heel goed voor NWS
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:28:37 #18
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69024373
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Tukkers zijn ook best erg
Wacht inderdaad maar tot Zondag.

Onze Marokkanen zijn in ieder geval wel liev.
pi_69024427
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:25 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dat werd tien jaar geleden ook al geroepen. Vaak komen mensen die hopen dat het gebeurt, met dergelijke voorspellingen.
Mmmm... hopen? nou dat mag ik niet hopen toch. Wat ik bedoel is dat het mij niet zal verbazen als er in de komende jaren zich enkele grootschalige conflicten zullen voordoen, de sfeer is echt aan het verslechteren. Dus mij lijkt het eerder een logisch gevolg dat het vroeg of laat tot een geweldsuitbarsting zal komen. Zekers als de komende tijd de economische situatie flink zal verslechteren.
I'll sing you a lullaby.
pi_69024470
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef pfaf het volgende:

Wacht inderdaad maar tot Zondag.
Ik kan niet wachten
quote:
Onze Marokkanen zijn in ieder geval wel liev.
Hebben ze zo'n Twents accent??? Dat vind ik zo schattig.

Maar je vergist je hoor. Alle Marokkanen zijn stom en agressief.
pi_69024512
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef SCH het volgende:
Zullen we voor ieder dorp of iedere stad waar iets gebeurt een topic openen? Lijkt me heel goed voor NWS
Ik zal hier wel even een langs rijdende politie auto bekogelen. Zo meteen groot nieuws op de frontpage
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 14 mei 2009 @ 18:34:40 #22
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_69024571
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:31 schreef SCH het volgende:

Maar je vergist je hoor. Alle Marokkanen zijn stom en agressief.
Ah.. die quote heb ik

SCH goes PVV for a day.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_69024598
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik zal hier wel even een langs rijdende politie auto bekogelen. Zo meteen groot nieuws op de frontpage
Ben je Marrokaan dan?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_69024745
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:35 schreef waht het volgende:

[..]

Ben je Marrokaan dan?
Nope, ik word dus waarschijnlijk wel ingerekend en voor 3 dagen in een cel gesmeten
I'll sing you a lullaby.
pi_69024998
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 18:28 schreef SCH het volgende:
Leuk plan maar dan wel alleen maar leuke topics, IPV dat eeuwige xenofobe geneuzel van een kliekje stromfront gepeupel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')