quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als SCH of Bossie hem nou hadden gewonnen.
ik luisterde 3FM op het werk en dacht, hé da's typisch zo'n plaat die Againzender zou aanvragen......... ow wacht een kleine erbij die de laptop wil torpederen......... Vincent........ heeee heet AZ zo niet.... heeeeee verrek dat was AZ netquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Againzender het volgende:
Goedemiddag!
Vanochtend was Marc voor het eerst op de radio. Volgens mij zelden zo'n warrig telefoongesprek gehad
Sandman had precies hetzelfdequote:Op donderdag 14 mei 2009 14:22 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik luisterde 3FM op het werk en dacht, hé da's typisch zo'n plaat die Againzender zou aanvragen......... ow wacht een kleine erbij die de laptop wil torpederen......... Vincent........ heeee heet AZ zo niet.... heeeeee verrek dat was AZ net
quote:
jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef dndiek het volgende:
Hoi
Kan je dat ergens op internet terugluisteren?
Waar? geef eens een linkjequote:
ergens op www.3fm.nl staan de uitzendingen onlinequote:
Rubber.. dit is toch geen informatiequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ergens op www.3fm.nl staan de uitzendingen online
oja ik haal ff een post van AZ in het 3FM door de war met hier, het was rond 10.45 bij Ekdom vandaag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Rubber.. dit is toch geen informatie
welke uitzending? Hoe laat??
lach er maar omquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:57 schreef appelsientje het volgende:
Toen lag ik eindelijk te slapen![]()
hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |