quote:Op donderdag 14 mei 2009 19:29 schreef SCH het volgende:
[..]
appelsientje en ik hebben een gezamenlijke rekening, wist je dat niet?
Winkelcentrum Bloemendaal in Gouda dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Niet meer doen golfer Ook in Bloemendaal politieauto bekogeld
Zappende. Vroeger moest ik ook altijd mee kijken, mijn vader gaf ook altijd puntenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:47 schreef SCH het volgende:
Je gaat wel kijken toch?
Scorelijstjes liggen klaar. Mijn vriend moet meekijken van mij, alleen is er niks an.
en hoe was Hans Teeuwen, in de voorstukjes lieten ze alleen maar grappen zien die hij allemaal in zijn Nederlandse shows al heeft gehadquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zappende. Vroeger moest ik ook altijd mee kijken, mijn vader gaf ook altijd punten.
Nu eerst nog Hans Teeuwen kijken.
nee, niet alleen. De heren hebben er zelf geld in gestoken en het management heeft ook een duit in het zakje gedaan.quote:
Er miste een homo. Twee huismussen en een tuttebel werkt niet bij zo'n act. Die krasse kraai had er toch beter bij gepast.quote:
Die zeekoeien waren niet je van het idd.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er miste een homo. Twee huismussen en een tuttebel werkt niet bij zo'n act. Die krasse kraai had er toch beter bij gepast.
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |