dan had jouw auto vertragingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:31 schreef Pheno het volgende:
Of zat fha in mijn auto en dacht ze dat het een trein was?
Alleen op de hobbykamer.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:35 schreef Godtje het volgende:
Een trein in het weekend?
Dan komt dan door die stomme traktor voor me.quote:
Dat ligt aan de grootte van je kamer natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoi!
Ik heb een hobby kamer. Een heel Cafe in een kamer duwen lijkt mij toch niet heel gepast.
het is ook altijd hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan komt dan door die stomme traktor voor me.
Bij de NS niet hoor, elke keer weer een andere smoes.quote:
En hoeveel publiek je in je huis wil hebben. Die uitsmijter voor de deur is natuurlijk wel veilig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt aan de grootte van je kamer natuurlijk.
Mjah dat is zoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de NS niet hoor, elke keer weer een andere smoes.
Immer!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
En hoeveel publiek je in je huis wil hebben. Die uitsmijter voor de deur is natuurlijk wel veilig.
Je hebt toch ook niet met die kennis van mij gepraat? DIe ene die uit Mexico kwam en de griep bleek te hebben?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:42 schreef BrandX het volgende:
terugvindkoffiepot
waarom voel ik me nou nog steeds beroerd
nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt toch ook niet met die kennis van mij gepraat? DIe ene die uit Mexico kwam en de griep bleek te hebben?
Ah ok. Imodium dan maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee gelukkig niet![]()
tis ook meer een overgeef- en racegebeuren en geen grieperig gedoe gelukkig.
Why the smiley?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:56 schreef MPG het volgende:
tvp
Geen imodium nemenquote:
Het helpt prima hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen imodium nemen
Dat moet je ze min mogelijk doen
Ja en neequote:
Oh, op die manier. Ik gebruik eigenlijk nooit medicijnen, meestal word ik juist van die shit ziek. Dat mocht ik in het ziekenhuis en daarna ook weer merken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja en nee
Immodium stopt wel idd. Maar er zit meestal iets in als je aan de race bent dat eruit moet (bacterie oid) en die gaat er dan ook niet uit. Dus geen Immodium als het niet nodig is. Alleen als je weg gaat oid wel
Ik moet er 1 gebruiken. En verder zo nu en dan Immodium als ik toch werken wilquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, op die manier. Ik gebruik eigenlijk nooit medicijnen, meestal word ik juist van die shit ziek. Dat mocht ik in het ziekenhuis en daarna ook weer merken.
Dat hebben ze niet goed gedaan danquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:51 schreef Pheno het volgende:
Ik word echt ziek van pillen, ik weet niet wat dat is. Kotsen, uitslag, de hele rambam. Na 4 dagen infuus was ik ook helemaal uitgehongerd en 10 kilo lichter
En je voelde je meteen thuisquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
Typische pubermeisjespraat tegenover me in de trein. Make-up, scrubs, jurkjes, de te strakke broek van een vriendin....
Je hebt ze beiden je gouden vulpen laten zien?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
Typische pubermeisjespraat tegenover me in de trein. Make-up, scrubs, jurkjes, de te strakke broek van een vriendin....
niet bij me. Ik hoor trouwens net dat een van de twee 21 is, dus ik post thuis wel verderquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt ze beiden je gouden vulpen laten zien?
Het was een crewmeet. Al zaten we wel naast de singlesmeet in dezelfde kroegquote:
Ah, de singles neuken zich in bij de crewquote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was een crewmeet. Al zaten we wel naast de singlesmeet in dezelfde kroeg.
Jo0lz was er ook, trouwens, dus we hadden een soort KSC-minimeet.
Maar goed, OA en Jo0lz zijn in het echt gewoon toffe mensen, net als in de KSC dus eigenlijk!.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 09-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 042 Pheno
02. 022 Muck
03. 017 marcb1974
04. 015 DaMart
05. 010 BrandX
06. 006 Fha
07. 005 MPG
08. 004 Sjowhan
09. 003 indahnesia.com
10. 003 OA
11. 003 Papierversnipperaar
12. 003 Godlike02
13. 002 Pien85
14. 001 Jo0Lz
15. 001 Dr_Flash
Reeks-statistieken!
Daar klopt niets van van die lijst hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 00:19 schreef DaMart het volgende:
Wie waren in gedachten bij OA en mij toen we KSC-dranken dronken?
[..]
Hoezo niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar klopt niets van van die lijst hoor
Ik post nooit in de ksc, jij wel danquote:
Ah, daarom komt er niemand langs bij mijquote:Op zondag 10 mei 2009 00:00 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, OA en Jo0lz zijn in het echt gewoon toffe mensen, net als in de KSC dus eigenlijk!.
twee uurtjes zijn een wonder inderdaad... echt lekker als dat kan.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
Dat is het enige voordeel, maar soms wil ik gewoon eens normaal om 7 uur wakker worden of zo. Dat zou al een hele stap zijn voor me
Dat zou handig hier zijn voor al die moskee-en... maar ik ga toch verhuizen naar een huis waar de dichtbijzijndste (?) moskee op iets van 3 kilometer is. Geen herrie meer dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
http://www.sony.nl/product/hed-travel/mdr-nc500d
ding werkt wel tof overigens, maar ik vind het wat duur. Stond in een simulator van een vliegtuig met dit kreng op mijn hoofd, het werkt ook echt
quote:
quote:
Goed opletten he, de vogelgriep zit er al een beetje inquote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Op Bali is een Nederlandse toerist naar het ziekenhuis gebrracht op verdenking van die Mexicaanse kuch... Lekker de wereld afreizen en tussendoor even een land besmetten. Goed bezig
Ik zal straks een vogelgriepje mee terug naar Amsterdam nemen dan. Eerlijk ruilen.
Wel niet, oftewel: niet wel.quote:
Zo duidelijk dat iedereen te druk bezig is met nadenken wat ik nou bedoel om te kunnen posten hierquote:
Als KG als organisator zich niet meldt om verdere details te bespreken, dan wordt de traditie voortgezet!quote:
Dat de traditie in stand blijftquote:Op zondag 10 mei 2009 17:44 schreef MPG het volgende:
Jongens. Het is een KSC-meet, watdenkjezelluf?
Hier moet je kijke, gaatie weer hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, kwartetjes leggen is op zich best lachen natuurlijk
is erg he als er verder niemand isquote:Op zondag 10 mei 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moet je kijke, gaatie weer hoor![]()
KWARTET
oke, maar nu ben ik erquote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is erg he als er verder niemand is![]()
maar dan maak je een kwartet
heb hier al vaker gepostquote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oke, maar nu ben ik erVertel eens wat meer over jezelf
Oh, de seksclubeigenaar!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb hier al vaker gepost![]()
ik ben de weekendbaas van LL
parenclubeigenaarquote:
Ah ja ik had al zo'n vermoedenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb hier al vaker gepost![]()
ik ben de weekendbaas van LL
Jij wil een keertje gaan paren met LL?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja ik had al zo'n vermoeden![]()
Maar zeg, feest?Waarom hoor ik daar niks van?
![]()
Oh dat komt wel een keerquote:
moet je bij LL zijn was haar feestjequote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah ja ik had al zo'n vermoeden![]()
Maar zeg, feest?Waarom hoor ik daar niks van?
![]()
quote:
Op de uitnodiging stond zeker 'Komt allen op mijn feest!'.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je bij LL zijn was haar feestje![]()
ze heeft het in de zaak gevierd
Als systeembeheerder beheer ik ook _doosjes_ vol met _shielded twisted pair_ connecties. En zo. Telt dat ook denk je?quote:
denk hetquote:Op zondag 10 mei 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de uitnodiging stond zeker 'Komt allen op mijn feest!'.
is ook goedquote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als systeembeheerder beheer ik ook _doosjes_ vol met _shielded twisted pair_ connecties. En zo. Telt dat ook denk je?
Wie welquote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Het spijt me u te moeten berichten dat ik niet naar de meet kom...
klopt maar die zal nog wel aan het uitrusten zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonder LL erbij is hier geen lol aan natuurlijk
Oh die meet waarvan ik vervelend ben als ik zeg dat hij niet doorgaat?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:22 schreef Pien85 het volgende:
Het spijt me u te moeten berichten dat ik niet naar de meet kom...
goldfinger is toch de baas van LL?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oke, maar nu ben ik erVertel eens wat meer over jezelf
Hij gaat wel door! KG gaat ongetwijfeld met zichzelf meeten!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die meet waarvan ik vervelend ben als ik zeg dat hij niet doorgaat?
quote:
KapiteinGasthof gaat met KanisGunnik meetenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij gaat wel door! KG gaat ongetwijfeld met zichzelf meeten!
quote:Op zondag 10 mei 2009 20:25 schreef Pien85 het volgende:
Ik ga donderdag voor 4 weken naar Tsjechië... Dus de meet wordt dan een beetje lastig
Paardjesquote:Op zondag 10 mei 2009 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]voor 4 weken nog wel
Leuke dingen doen mag ik hopen
Vervelend? Eerder realistisch!quote:Op zondag 10 mei 2009 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die meet waarvan ik vervelend ben als ik zeg dat hij niet doorgaat?
alleen in het weekendquote:
Kwou zeggen. LL is nou niet direct een persoon waarvan wie dan ook "de baas" isquote:
ik welquote:Op zondag 10 mei 2009 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwou zeggen. LL is nou niet direct een persoon waarvan wie dan ook "de baas" is
tering vergetenquote:
Nee want ze is heel erg dom en zoquote:Op zondag 10 mei 2009 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
over 170 post is dit topic toch dicht en dan leest ze het misschien niet hahaha
Lijkt me een goed idee, aangezien ik er ook niet bij kan zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
Maar over de meet. Als iedereen nou om 2 uur wat drinkt, drinken we allemaal tegelijk
Dan ben ik de laatste die zich afmeld... op KG na danquote:Op zondag 10 mei 2009 21:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee, aangezien ik er ook niet bij kan zijn
was dat maar waarquote:
Moet ik pro forma ook nog even falen of was ik al uitgekotst?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben ik de laatste die zich afmeld... op KG na dan.
Ik dacht dat jij je al had afgemeldquote:Op zondag 10 mei 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik pro forma ook nog even falen of was ik al uitgekotst?
Dat ga ik nu wel doen, inderdaad. Het is al twee dagen nachtwerk geworden, en morgenochtend moet ik weer vroeg uit de verenquote:
mja... voor wat er nog van over isquote:
Hier is het nu voorbij.quote:
Tja, zo gaat het nou elke keer, helaas.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed, ik ben veilig in NL aangekomen, net verhuisd. Denk ik, ff kijken hoe het op KSC gaat. Heeft iedereen zich afgemeld voor de meet![]()
Ik probeer het niet meer, de azijnpissers krijgen gelijk
De hele dag? Dat is wel erg veel van het goede hoor..quote:Op maandag 11 mei 2009 06:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, zo gaat het nou elke keer, helaas.
Maar zie het van de positieve kant: je kunt nu zondag wel de hele dag met je vriendin neuken!
Hij heeft ook wat in te halen!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De hele dag? Dat is wel erg veel van het goede hoor..
Dan maak ik van de gelegenheid gebruik om 'goedemorgen Pien' te zeggen, nu het nog kan. \quote:Op maandag 11 mei 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Zucht... Een van de laatste keren, voorlopig, dat ik hier om deze tijd goeiemorgen zeg
Wat is er dan? Je gaat toch donderdag pas?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Zucht... Een van de laatste keren, voorlopig, dat ik hier om deze tijd goeiemorgen zeg
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 019 goldfinger1963
02. 018 DaMart
03. 018 Dr_Flash
04. 014 indahnesia.com
05. 008 Pheno
06. 008 marcb1974
07. 006 MPG
08. 005 OA
09. 003 BrandX
10. 003 Pien85
11. 002 Ofyles2
12. 001 StarGazer
13. 001 Sjowhan
14. 001 PeZu
15. 001 Nijns
Reeks-statistieken!
Was u een beetje in de war zaterdag?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:57 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben gisteren de meeste koffie en thee gedronken op bezoek bij hun moeder?
[..]
Nee, ik heb ook helemaal niet gezegd dat jij ging verhuizen. Ik zei alleen dat de dagcijfers zoals we die kennen, er niet meer zijn, maar dat we jouw cijfers nog wel hebben voor een aantal SC's. Iemand anders riep toen dat Igen ging verhuizen en de dagcijfers niet meer kon leveren.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Was u een beetje in de war zaterdag?Ik ga helemaal niet verhuizen gek, dat is Igen
![]()
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 11 mei 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
Op dat moment hadden de dames met wie ik sprak de slappe lach omdat ik jouw gebruikersnaam iets te Hollands uitsprak, en dat zorgde voor verwarring... ze hoorden jouw naam en verhuizen door elkaar, terwijl helemaal niet is gezegd dat jij ging verhuizen.
Ja, twee dames van de singlesmeet nog wel... die het enorm grappig vonden dat ik je naam uitspraak als pie-lesquote:Op maandag 11 mei 2009 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoopEn die uitspraak, tja, daar wen je aan
Maar eh, dames, alsin meervoud?![]()
![]()
![]()
Whehequote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, twee dames van de singlesmeet nog wel... die het enorm grappig vonden dat ik je naam uitspraak als pie-les.
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, twee dames van de singlesmeet nog wel... die het enorm grappig vonden dat ik je naam uitspraak als pie-les.
Ben je nu nog single dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat minstens 1 van die dames zijn verspreking aandoenlijk vond?quote:
Voor hem hoop ik op beide... maar jaquote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat minstens 1 van die dames zijn verspreking aandoenlijk vond?
Privé en zakelijk strict gescheiden houden, heel goedquote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam namelijk voor de crewmeet.
Ja, DaPimp wordt het danquote:
Die moeite heb ik ook al opgegeven KG, vandaar dat ik je al wat gewaarschuwd had.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed, ik ben veilig in NL aangekomen, net verhuisd. Denk ik, ff kijken hoe het op KSC gaat. Heeft iedereen zich afgemeld voor de meet![]()
Ik probeer het niet meer, de azijnpissers krijgen gelijk
Dat is zo'n beetje bij elke meet hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeite heb ik ook al opgegeven KG, vandaar dat ik je al wat gewaarschuwd had.
Faalhazen zijn het.
quote:
Was er een crewmeet?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam namelijk voor de crewmeet.
Jij mag inderdaad wel eens op mij gaan meetenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef Muck het volgende:
en de één op één meets gaan altijd goed toch?
Misschien moet ik eens proberen met jullie allemaal afzonderlijk af te spreken op exact hetzelfde tijdstip in dezelfde plaats
Ik blijf oefenenquote:
Ik heb daar wel een voorstel voor... ben je vanavond online?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef Muck het volgende:
en de één op één meets gaan altijd goed toch?
Misschien moet ik eens proberen met jullie allemaal afzonderlijk af te spreken op exact hetzelfde tijdstip in dezelfde plaats
Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tentquote:
ja, afgelopen zaterdagquote:
dat weet ik niet, ik ben niet echt lekker namelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
Ik heb daar wel een voorstel voor... ben je vanavond online?.
[..]
en single autisten uit de crew dan? waar moesten die heen?quote:Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tent.
O ja, en een KSC-minimeet, want OA, jo0lz en ik waren er.
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, afgelopen zaterdag
[..]
dat weet ik niet, ik ben niet echt lekker namelijk
Mja, de meets mengden af en toe een beetjequote:en single autisten uit de crew dan? waar moesten die heen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?.
[..]
Mja, de meets mengden af en toe een beetje.
coolquote:Op maandag 11 mei 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?.
[..]
Op lounge meets na dan.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf oefenen.
Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tent.
O ja, en een KSC-minimeet, want OA, jo0lz en ik waren er.
Dat zegt ie toch, een mini-meet, voor kleine mensen dusquote:
Je bent gefrustreerd dat je nooit wordt uitgenodigd?quote:
BBQ Faalhaasquote:
Eigenlijk is dat het.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd dat je nooit wordt uitgenodigd?
Maar als het een kindermeet was snap ik wat DM daar deedquote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt ie toch, een mini-meet, voor kleine mensen dus![]()
Als het maar gezellig was
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:Damart.
Ik kon niet, maar 't was zo te zien een gezellige *kuch* boel
Werd jij maar uitgenodigd he?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>
Heb je weer een kans gemist!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerechtquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
We gingen trouwens tapas eten. Ik had het hier nog niet gezegd, geloof ik, maar ik wacht nog steeds op het hoofdgerecht.
He, ik ben al getrouwd.quote:
Uitslapen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Maandag, wat zal ik eens gaan doen vandaag
Dat was onmogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerecht.
Je moet je gewoon volstoppen met van die kleine liflafjes
Je scriptie is teveel gevraagd, dus de optie van MPG lijkt me beter.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ikquote:
Dat waren vooral vislafjes en salade...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Faal. Bij Tapas krijg je geen hoofdgerecht.
Je moet je gewoon volstoppen met van die kleine liflafjes
Klopt, maar met de hoeveelheid die op tafel kwam, was dat niet mogelijk.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ik
en je eet geen vis en geen slaquote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat waren vooral vislafjes en salade....
Gelukkig was er genoeg stokbrood om nog wat binnen te krijgen.
Saladequote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tapasquote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tapas is heerlijk man, en daar kun je prima van volgeraken, zelfs ik
Mijn scriptie schrijven dan maar? Is bijna klaarquote:Op maandag 11 mei 2009 10:36 schreef marcb1974 het volgende:
Gelukkig lustte aan mijn kant van de tafel niemand de garnalen, dus ik heb beide bakjes leeggegeten.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: [21-05] De 15e Nijmegenmeet - met remlof en liesje O+quote:Op maandag 11 mei 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, ik ben al getrouwd.
Dat men me hier niet moet is al duidelijk hoor, gezien er gewoon meets in nijmegen zijn en mij niet eens uitnodigen
In theorie zou dat wel het slimste zijn jaquote:Op maandag 11 mei 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je scriptie is teveel gevraagd, dus de optie van MPG lijkt me beter.
Sla dat in de handen van MPG is geweest. Dat moet naar koffie smaken!quote:
remlof is niet eens uit nijmegenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft: [21-05] De 15e Nijmegenmeet - met remlof en liesje O+
Met bruine randjes enzo...quote:Op maandag 11 mei 2009 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sla dat in de handen van MPG is geweest. Dat moet naar koffie smaken!
Eens! Ik heb uiteindelijk 1 kipkluifje, 2 gehaktballetjes, 2 eetlepels gebakken aardappelblokjes, 5 plakjes parmesaanse ham en 10 stukken stokbrood op of zo... ik was nog blij dat ik in de kroeg een koekje bij de thee kreegquote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt, maar met de hoeveelheid die op tafel kwam, was dat niet mogelijk.
Nee, kun je je voorstellen dat ik nu een tapastrauma heb?quote:
Dat was het idee, maar uiteindelijk ging niemand meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Salade.
En anders ga je maar naar de mac.
Aan onze kant ook niet, maar halverwege de tafel waren ze daar maar wat blij meequote:Op maandag 11 mei 2009 10:40 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig lustte aan mijn kant van de tafel niemand de garnalen, dus ik heb beide bakjes leeggegeten.
't Is net zoals die flut-keuken bij die Michelinsterren-restaurants, na een duur diner ga je nog even langs de Mac om een burgertje naar binnen te proppenquote:Op maandag 11 mei 2009 10:33 schreef DaMart het volgende:
We gingen trouwens tapas eten. Ik had het hier nog niet gezegd, geloof ik, maar ik wacht nog steeds op het hoofdgerecht.
Whehehehehequote:
quote:
MPG, weet jij hier meer van?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij doen niet aan sla met bruine randjes.
Jullie sla is gewoon netjes helemaal bruinquote:Op maandag 11 mei 2009 10:48 schreef MPG het volgende:
[..].
Wij doen niet aan sla met bruine randjes.
Nee. Wij hebben veel soorten sla, maar geen kropslaquote:
Je mag bij de baby liggen.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik mag ook komen... ik heb dan alleen een slaapplek nodig....
Hmm, toch even naar het gemeentehuis om de naam alsnog te veranderenquote:
Dat is me nog een potje ranzigquote:
Nee...quote:
Haar management heeft onlangs bekend gemaakt dat ze overwerkt is, gestressed en een inzinking nabij is.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:37 schreef Pheno het volgende:
Jee, weer een nieuwe Lady Gaga, dat mens blijft ook nummers uitpoepen. Het is ook crap, dus dat mag je letterlijk nemen.
Ah, dat was verkrijgbaar op die meet van Damart?quote:
Logischquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Haar management heeft onlangs bekend gemaakt dat ze overwerkt is, gestressed en een inzinking nabij is.
Daardoor zijn d'r optredens en concerten voor augustus gecancelled
Ze is nu gestressed en van slag, dus wordt Augustus gecancelled
[..]
Wat is er donderdag?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog maar wat gamen. Straks boodschappen doen en daarna zie ik wel. Kan niet wachten op donderdag
Frustelquote:
Hoe was het functioneringsgesprek?quote:
quote:
Dubbel finaleaflevering van Lost seizoen 5quote:
Mja. Niet echt bevredigend dusquote:Op maandag 11 mei 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
Heb d'r 2 uur gezeten... eerst kon ik wat aanhoren, gek genoeg stonden al die punten ook op mijn lijstje, op één na. Dus ik kon het meeste weerleggen, één ding gaf ik toe dat ik daar de laatste tijd niet aan toe gekomen was en toen kon ik losbrandenZij zeiden dat ik op veel punten gelijk had, maar waarom geloof ik niet dat ze daar 100% achter staan?
Gek genoeg voelde ik me wel opgelucht, maar ook gefrustreerd. Deels omdat ik geen enkel positief punt heb gehoord, kon d'r zon beetje om gaan vragen wat ze van bepaalde dingen vonden "Ow ja, dat vonden we wel goed ja".. etc etc... en al hun punten gaan over de laatste vier weken. Ze waren ook niet extreem negatief, gewoon wat aandachtspunten, maar ergens vind ik het gewoon oneerlijk, voel ik me d'r toch niet happy bij![]()
Zucht...
zo dus
Nee hoor. Vandaagquote:
Nope, eigenlijk niet... tis niets ernstigs, maar meer dat ik het gevoel heb... dat ik er zelf niets mee op zal schieten. Dus dan wordt het nu nadenken en een beslissing maken over de toekomst.quote:
tot morgenquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dubbel finaleaflevering van Lost seizoen 5
vroeg wakker zekerquote:
Balen Frutsquote:Op maandag 11 mei 2009 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nope, eigenlijk niet... tis niets ernstigs, maar meer dat ik het gevoel heb... dat ik er zelf niets mee op zal schieten. Dus dan wordt het nu nadenken en een beslissing maken over de toekomst.
[..]
Mjah, aan het werk zelf ligt het niet. Das precies mijn ding... Tis het sfeertje d'r om heen wat me een beetje de strot uit begint te komen. Maar ja, time will tell iddquote:Op maandag 11 mei 2009 11:38 schreef Nijns het volgende:
[..]
Balen FrutsKomt tijd, komt raad. Laat het gewoon even allemaal bezinken en kijk wat je echt wil en echt belangrijk vindt..
Zit het bedrijf door de crisis in lastig vaarwater? Dat is hier namelijk het geval en het is idd de sfeer die me bijna doet opstappen..quote:Op maandag 11 mei 2009 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, aan het werk zelf ligt het niet. Das precies mijn ding... Tis het sfeertje d'r om heen wat me een beetje de strot uit begint te komen. Maar ja, time will tell idd
Schermen dus ook verbiedenquote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)ol-in-duitsland.html
Het ging al te lang goed he
Nee... dat niet echt.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:44 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zit het bedrijf door de crisis in lastig vaarwater? Dat is hier namelijk het geval en het is idd de sfeer die me bijna doet opstappen..
Zolang de leiding/familie het probleem niet ziet, ben ik bang dat er weinig verandertquote:Op maandag 11 mei 2009 12:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schermen dus ook verbieden
[..]
Nee... dat niet echt.
Het is een familiebedrijf met niet veel werknemers, waar je duidelijk het verschil merkt tussen de elite (familie) en het werkvolk. Ik zit daar precies tussenin, das soms erg lastig. Heb het gevoel alles te moeten verantwoorden. Draaikontengedrag is aan de orde van de dag... niet echt sfeerbevorderend. Ben niet de enige die geklaagd heeft. Bijna iedereen zat er langer dan een uur
Daarom, daar kom ik nu dus ook langzaam achter. En de "ik-vind-mezelf-zo-geweldig-vindende-dochter", werkt hier ook in het bedrijf, daar lig ik ook nog wel eens mee in de clinch. ik hoef niet elke pauze te horen dat ze een huis heeft van 3 ton dat zo geweldig is... en ja, dan flap ik d'r wel eens wat uitquote:Op maandag 11 mei 2009 12:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang de leiding/familie het probleem niet ziet, ben ik bang dat er weinig verandert.
Of je gaat bij LL in de club slikkenquote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom, daar kom ik nu dus ook langzaam achter. En de "ik-vind-mezelf-zo-geweldig-vindende-dochter", werkt hier ook in het bedrijf, daar lig ik ook nog wel eens mee in de clinch. ik hoef niet elke pauze te horen dat ze een huis heeft van 3 ton dat zo geweldig is... en ja, dan flap ik d'r wel eens wat uit
Het is gewoon klote, ik weet dat ik ergens moet proberen me er bij neer te leggen, maar heb geen zin om me als een kleuter te laten behandelen. Ik wil heus wel eens tot tien tellen, maar niet dag in , dag uit.
Slikken of stikken dus...
En anders wordt het toch maar verkassen naar de polders in N-H
Yep, goed verjaardagsfeest en mooi weer op moederdagquote:
Hey dat kan nog iets opleveren ookquote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je gaat bij LL in de club slikken
Dit is precies de reden dat ik nooit in een familie-bedrijf zou willen werken.. Jammer dat het zo uitpakt.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Daarom, daar kom ik nu dus ook langzaam achter. En de "ik-vind-mezelf-zo-geweldig-vindende-dochter", werkt hier ook in het bedrijf, daar lig ik ook nog wel eens mee in de clinch. ik hoef niet elke pauze te horen dat ze een huis heeft van 3 ton dat zo geweldig is... en ja, dan flap ik d'r wel eens wat uit
Het is gewoon klote, ik weet dat ik ergens moet proberen me er bij neer te leggen, maar heb geen zin om me als een kleuter te laten behandelen. Ik wil heus wel eens tot tien tellen, maar niet dag in , dag uit.
Slikken of stikken dus...
En anders wordt het toch maar verkassen naar de polders in N-H
Feli nogquote:Op maandag 11 mei 2009 12:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, goed verjaardagsfeest en mooi weer op moederdag
[..]
Hey dat kan nog iets opleveren ook
super weekend gehadquote:Op maandag 11 mei 2009 12:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zo goed, dat ik nu weer naar het komende weekend verlang
en jij?
quote:
Thanx hunquote:
slikken?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je gaat bij LL in de club slikken
Mjah... vandaag gaat het nog wel, want ik zit grotendeels van de dag alleen.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Dit is precies de reden dat ik nooit in een familie-bedrijf zou willen werken.. Jammer dat het zo uitpakt.
Niks mis met het weerquote:Op maandag 11 mei 2009 12:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
super weekend gehad![]()
lekker weer en nu regen hier
hey lekker dingquote:
Hier schijnt de zon volopquote:Op maandag 11 mei 2009 13:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
ziet er naar uit dat het slecht weer blijft de hele week
hier nietquote:
belgisch limburg is normaal ook zonnig maar op het moment dus nietquote:
Kaplaarzen aan dan maarquote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
belgisch limburg is normaal ook zonnig maar op het moment dus niet![]()
is altijd als ik in tuin moet gaan werken
quote:
Ah, lekker!quote:Op maandag 11 mei 2009 13:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... vandaag gaat het nog wel, want ik zit grotendeels van de dag alleen.
Fha!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |