Ik spam niet, louter (mooi woord) kwaliteitsposts.quote:
Gaat die meet nog door dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:54 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen
en ik kan niet naar de meet volgend weekendso sorry.
eerlijk gezegd geen idee, maar kapiteingasthof was voornemens mij en (ik geloof) pien met de auto op te halenquote:
Ik heb zo'n beeld voor ogen dat KG straks helemaal in zijn eentje zit te meeten volgende week. Het is immers wel een KSC-meetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee, maar kapiteingasthof was voornemens mij en (ik geloof) pien met de auto op te halen
ja, het weer is prachtigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:04 schreef BrandX het volgende:
wat ik wel kan, is nu naar de markt gaan (naja, eerst ff een bakkie en me fatsoeneren) maar daarna lekker naar de markt. Weer ziet er hier redelijk uit, dus
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:04 schreef BrandX het volgende:
wat ik wel kan, is nu naar de markt gaan (naja, eerst ff een bakkie en me fatsoeneren) maar daarna lekker naar de markt. Weer ziet er hier redelijk uit, dus
hier is het ook enigzins grijzig, maar de zon breekt er telkens doorheenquote:
En we zitten toch vrij dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier is het ook enigzins grijzig, maar de zon breekt er telkens doorheen
Niet fantastisch dus, maar zeer goed te doen
oeh, waar zat jij ook al weer?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En we zitten toch vrij dicht bij elkaar
Tussen Den Haag, Rotterdam en Zoetermeerquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tussen Den Haag, Rotterdam en Zoetermeer
Je hebt hard genoeg staan blazen ondertussenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:43 schreef BrandX het volgende:
[..]weet ik genoeg
maar dat is wel ff wat anders dan direct aan de kust iig. Daar is het weer sowieso heel vaak anders dan in de rest van het land, zeker met dit soort wisselvallig weer
Mart, hoe laat kom jij aan in Utreg?quote:
Zolang jij het maar niet bentquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef Muck het volgende:
Mijn baas staat te schreeuwen aan de andere kant van mijn bureau
Grote kans dat er vandaag weer iemand uitvliegt
wat voor feestdag?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een feestdag bijna achter de rug hier.
Wat doet OA bij de singlesmeet?quote:
Ga eens snel je hok in dan jijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ken de vrouw die terug kwam met de mexicaanse griep eind april!
Sterker nog, ik heb haar vandaag weer eens gezien en toen kwam de aap uit de spreekwoordelijke mouw.
Hatsjoe!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ken de vrouw die terug kwam met de mexicaanse griep eind april!
Sterker nog, ik heb haar vandaag weer eens gezien en toen kwam de aap uit de spreekwoordelijke mouw.
Gezondheid.quote:
Ik zat net in de trein met een meisje dat een trein eerder had genomen speciaal om het te kunnen zienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:21 schreef Pheno het volgende:
Nou, straks maar wat fokken, xfactor begint dan
Mja, mijn vrouw wilt het ook persé zienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zat net in de trein met een meisje dat een trein eerder had genomen speciaal om het te kunnen zien
Jouw vrouw zat bij Fha in de treinquote:
Nee, bij mij in de auto.quote:
Of zat fha in mijn auto en dacht ze dat het een trein was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |