quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:07 schreef DaMart het volgende:
Wie gaat er mee op een cruise?
http://www.somalicruises.com/index.php
quote:"I got three confirmed kills on my last trip. I'll never hunt big game in Africa again. I felt like the Komandant in Schindlers list!" -- Lars , Hamburg Germany
"Six attacks in 4 days was more than I expected. I bagged three pirates and my 12yr old son sank two rowboats with the minigun. PIRATES: 0 - PASSENGERS: 32! Well worth the trip. Just make sure your spotter speaks English" -- Donald, Salt Lake city Utah USA
"I haven't had this much fun since flying choppers in NAM . Don't worry about getting shot by pirates as they never even got close to the ship with those weapons they use and their shitty aim--reminds me of a drunken'juicer' door gunner we picked up from the motor pool back in Nam" -- 'chopper' Dan, Toledo USA.
"Like ducks in a barrel. They turned the ship around and we saw them cry in the water like little girls. Saw one wounded pirate eaten by sharks--what a laugh riot! This is a must do." -- Zeke, Springs Kentucky USA
EauAhquote:
ik las het ja...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 07:55 schreef Pheno het volgende:
Sjees, weer een dode.
Fretquote:
Je moet toch iets in de vroege uurtjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:44 schreef Pheno het volgende:
Gewenning, ik ga dan nog maar wat doen beneden.
Zelfs in ons dorp is de supermarkt open.quote:
Fluit zequote:
JA!jajajajajajajaja ikbenalwakker zetmaaruitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:32 schreef Pheno het volgende:
Wakker worden!
Ik heb altijd weer zin in dit nummer even te horen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 08-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 040 Pheno
02. 017 Muck
03. 016 marcb1974
04. 015 Ladylike
05. 011 OA
06. 011 Nijns
07. 011 Sjowhan
08. 010 DaMart
09. 010 Papierversnipperaar
10. 009 indahnesia.com
11. 009 Dr_Flash
12. 008 Frutsel
13. 006 Fha
14. 004 MPG
15. 004 Jo0Lz
16. 002 dndiek
17. 001 Pien85
Reeks-statistieken!
Dit is alleen de KSC he, niet heel FOK!.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:51 schreef Muck het volgende:
Lang geleden dat ik in die lijst stond zeg!
En nu gewoon tweede
ja, dat is waar. Anders stond ik een stuk hoger denk ikquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is alleen de KSC he, niet heel FOK!.
Ben je zo druk aan het posten geweest gisteren dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, dat is waar. Anders stond ik een stuk hoger denk ik
Ja, veel PR-dingetjes gedaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben je zo druk aan het posten geweest gisteren dan?.
Ik heb me gisteren aardig ingehouden, zo te zien.
Mail is geen postcount +1, neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, veel PR-dingetjes gedaan.
Ook veel gemaild enzo, maar dat telt natuurlijk niet
Sorry, ik kan wel zwaaien, maar daar heb je niets aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:55 schreef Muck het volgende:
En mijn werk is uitzonderlijk saai vandaag
ik ben al een uur bezig, en heb maar 3 klanten gesproken, voor de rest zit ik alleen een beetje koffie te drinken
Want?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:16 schreef Pien85 het volgende:
Waar is BX al je dr nodig hebt?
Boksenquote:
doe toch maar evenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sorry, ik kan wel zwaaien, maar daar heb je niets aan
Want?quote:
spamdierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:35 schreef Pheno het volgende:
He verdomd, nu zie ik dat tong er bijna 350k heeft. Ik kijken, sta ik bijna aan de 100k.
Ik spam niet, louter (mooi woord) kwaliteitsposts.quote:
Gaat die meet nog door dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:54 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen
en ik kan niet naar de meet volgend weekendso sorry.
eerlijk gezegd geen idee, maar kapiteingasthof was voornemens mij en (ik geloof) pien met de auto op te halenquote:
Ik heb zo'n beeld voor ogen dat KG straks helemaal in zijn eentje zit te meeten volgende week. Het is immers wel een KSC-meetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
eerlijk gezegd geen idee, maar kapiteingasthof was voornemens mij en (ik geloof) pien met de auto op te halen
ja, het weer is prachtigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:04 schreef BrandX het volgende:
wat ik wel kan, is nu naar de markt gaan (naja, eerst ff een bakkie en me fatsoeneren) maar daarna lekker naar de markt. Weer ziet er hier redelijk uit, dus
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:04 schreef BrandX het volgende:
wat ik wel kan, is nu naar de markt gaan (naja, eerst ff een bakkie en me fatsoeneren) maar daarna lekker naar de markt. Weer ziet er hier redelijk uit, dus
hier is het ook enigzins grijzig, maar de zon breekt er telkens doorheenquote:
En we zitten toch vrij dicht bij elkaarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier is het ook enigzins grijzig, maar de zon breekt er telkens doorheen
Niet fantastisch dus, maar zeer goed te doen
oeh, waar zat jij ook al weer?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En we zitten toch vrij dicht bij elkaar
Tussen Den Haag, Rotterdam en Zoetermeerquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tussen Den Haag, Rotterdam en Zoetermeer
Je hebt hard genoeg staan blazen ondertussenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:43 schreef BrandX het volgende:
[..]weet ik genoeg
maar dat is wel ff wat anders dan direct aan de kust iig. Daar is het weer sowieso heel vaak anders dan in de rest van het land, zeker met dit soort wisselvallig weer
Mart, hoe laat kom jij aan in Utreg?quote:
Zolang jij het maar niet bentquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:27 schreef Muck het volgende:
Mijn baas staat te schreeuwen aan de andere kant van mijn bureau
Grote kans dat er vandaag weer iemand uitvliegt
wat voor feestdag?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, weer een feestdag bijna achter de rug hier.
Wat doet OA bij de singlesmeet?quote:
Ga eens snel je hok in dan jijquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ken de vrouw die terug kwam met de mexicaanse griep eind april!
Sterker nog, ik heb haar vandaag weer eens gezien en toen kwam de aap uit de spreekwoordelijke mouw.
Hatsjoe!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ik ken de vrouw die terug kwam met de mexicaanse griep eind april!
Sterker nog, ik heb haar vandaag weer eens gezien en toen kwam de aap uit de spreekwoordelijke mouw.
Gezondheid.quote:
Ik zat net in de trein met een meisje dat een trein eerder had genomen speciaal om het te kunnen zienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:21 schreef Pheno het volgende:
Nou, straks maar wat fokken, xfactor begint dan
Mja, mijn vrouw wilt het ook persé zienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik zat net in de trein met een meisje dat een trein eerder had genomen speciaal om het te kunnen zien
Jouw vrouw zat bij Fha in de treinquote:
Nee, bij mij in de auto.quote:
Of zat fha in mijn auto en dacht ze dat het een trein was?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |