De hele dag? Dat is wel erg veel van het goede hoor..quote:Op maandag 11 mei 2009 06:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, zo gaat het nou elke keer, helaas.
Maar zie het van de positieve kant: je kunt nu zondag wel de hele dag met je vriendin neuken!
Hij heeft ook wat in te halen!quote:Op maandag 11 mei 2009 08:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De hele dag? Dat is wel erg veel van het goede hoor..
Dan maak ik van de gelegenheid gebruik om 'goedemorgen Pien' te zeggen, nu het nog kan. \quote:Op maandag 11 mei 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Zucht... Een van de laatste keren, voorlopig, dat ik hier om deze tijd goeiemorgen zeg
Wat is er dan? Je gaat toch donderdag pas?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:29 schreef Pien85 het volgende:
Zucht... Een van de laatste keren, voorlopig, dat ik hier om deze tijd goeiemorgen zeg
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 019 goldfinger1963
02. 018 DaMart
03. 018 Dr_Flash
04. 014 indahnesia.com
05. 008 Pheno
06. 008 marcb1974
07. 006 MPG
08. 005 OA
09. 003 BrandX
10. 003 Pien85
11. 002 Ofyles2
12. 001 StarGazer
13. 001 Sjowhan
14. 001 PeZu
15. 001 Nijns
Reeks-statistieken!
Was u een beetje in de war zaterdag?quote:Op maandag 11 mei 2009 08:57 schreef DaMart het volgende:
En wie hebben gisteren de meeste koffie en thee gedronken op bezoek bij hun moeder?
[..]
Nee, ik heb ook helemaal niet gezegd dat jij ging verhuizen. Ik zei alleen dat de dagcijfers zoals we die kennen, er niet meer zijn, maar dat we jouw cijfers nog wel hebben voor een aantal SC's. Iemand anders riep toen dat Igen ging verhuizen en de dagcijfers niet meer kon leveren.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Was u een beetje in de war zaterdag?Ik ga helemaal niet verhuizen gek, dat is Igen
![]()
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op maandag 11 mei 2009 09:10 schreef DaMart het volgende:
Op dat moment hadden de dames met wie ik sprak de slappe lach omdat ik jouw gebruikersnaam iets te Hollands uitsprak, en dat zorgde voor verwarring... ze hoorden jouw naam en verhuizen door elkaar, terwijl helemaal niet is gezegd dat jij ging verhuizen.
Ja, twee dames van de singlesmeet nog wel... die het enorm grappig vonden dat ik je naam uitspraak als pie-lesquote:Op maandag 11 mei 2009 09:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoopEn die uitspraak, tja, daar wen je aan
Maar eh, dames, alsin meervoud?![]()
![]()
![]()
Whehequote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, twee dames van de singlesmeet nog wel... die het enorm grappig vonden dat ik je naam uitspraak als pie-les.
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, twee dames van de singlesmeet nog wel... die het enorm grappig vonden dat ik je naam uitspraak als pie-les.
Ben je nu nog single dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat minstens 1 van die dames zijn verspreking aandoenlijk vond?quote:
Voor hem hoop ik op beide... maar jaquote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat minstens 1 van die dames zijn verspreking aandoenlijk vond?
Privé en zakelijk strict gescheiden houden, heel goedquote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam namelijk voor de crewmeet.
Ja, DaPimp wordt het danquote:
Die moeite heb ik ook al opgegeven KG, vandaar dat ik je al wat gewaarschuwd had.quote:Op maandag 11 mei 2009 03:35 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Goed, ik ben veilig in NL aangekomen, net verhuisd. Denk ik, ff kijken hoe het op KSC gaat. Heeft iedereen zich afgemeld voor de meet![]()
Ik probeer het niet meer, de azijnpissers krijgen gelijk
Dat is zo'n beetje bij elke meet hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeite heb ik ook al opgegeven KG, vandaar dat ik je al wat gewaarschuwd had.
Faalhazen zijn het.
quote:
Was er een crewmeet?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Ik kwam namelijk voor de crewmeet.
Jij mag inderdaad wel eens op mij gaan meetenquote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef Muck het volgende:
en de één op één meets gaan altijd goed toch?
Misschien moet ik eens proberen met jullie allemaal afzonderlijk af te spreken op exact hetzelfde tijdstip in dezelfde plaats
Ik blijf oefenenquote:
Ik heb daar wel een voorstel voor... ben je vanavond online?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:50 schreef Muck het volgende:
en de één op één meets gaan altijd goed toch?
Misschien moet ik eens proberen met jullie allemaal afzonderlijk af te spreken op exact hetzelfde tijdstip in dezelfde plaats
Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tentquote:
ja, afgelopen zaterdagquote:
dat weet ik niet, ik ben niet echt lekker namelijkquote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
Ik heb daar wel een voorstel voor... ben je vanavond online?.
[..]
en single autisten uit de crew dan? waar moesten die heen?quote:Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tent.
O ja, en een KSC-minimeet, want OA, jo0lz en ik waren er.
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, afgelopen zaterdag
[..]
dat weet ik niet, ik ben niet echt lekker namelijk
Mja, de meets mengden af en toe een beetjequote:en single autisten uit de crew dan? waar moesten die heen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?.
[..]
Mja, de meets mengden af en toe een beetje.
coolquote:Op maandag 11 mei 2009 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voel je je beter als ik zeg dat ik zaterdag FOK!kers heb gezien die kleiner zijn dan jij?.
[..]
Op lounge meets na dan.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik blijf oefenen.
Ja, in Utrecht zaterdag... een forumcrewmeet, een frontpagecrewmeet (die werden samengevoegd) en een gecombineerde singles- en autistenmeet... allemaal in dezelfde tent.
O ja, en een KSC-minimeet, want OA, jo0lz en ik waren er.
Dat zegt ie toch, een mini-meet, voor kleine mensen dusquote:
Je bent gefrustreerd dat je nooit wordt uitgenodigd?quote:
BBQ Faalhaasquote:
Eigenlijk is dat het.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:20 schreef Nijns het volgende:
[..]
Je bent gefrustreerd dat je nooit wordt uitgenodigd?
Maar als het een kindermeet was snap ik wat DM daar deedquote:Op maandag 11 mei 2009 10:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Dat zegt ie toch, een mini-meet, voor kleine mensen dus![]()
Als het maar gezellig was
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>quote:Op maandag 11 mei 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:Damart.
Ik kon niet, maar 't was zo te zien een gezellige *kuch* boel
Werd jij maar uitgenodigd he?quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>
Heb je weer een kans gemist!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
<mental image>Al die singles zich letterlijk inlikken en inpijpen bij de crew.</mental image>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |