twee uurtjes zijn een wonder inderdaad... echt lekker als dat kan.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:46 schreef Pheno het volgende:
Dat is het enige voordeel, maar soms wil ik gewoon eens normaal om 7 uur wakker worden of zo. Dat zou al een hele stap zijn voor me
Dat zou handig hier zijn voor al die moskee-en... maar ik ga toch verhuizen naar een huis waar de dichtbijzijndste (?) moskee op iets van 3 kilometer is. Geen herrie meer dus.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
http://www.sony.nl/product/hed-travel/mdr-nc500d
ding werkt wel tof overigens, maar ik vind het wat duur. Stond in een simulator van een vliegtuig met dit kreng op mijn hoofd, het werkt ook echt
quote:
quote:
Goed opletten he, de vogelgriep zit er al een beetje inquote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Op Bali is een Nederlandse toerist naar het ziekenhuis gebrracht op verdenking van die Mexicaanse kuch... Lekker de wereld afreizen en tussendoor even een land besmetten. Goed bezig
Ik zal straks een vogelgriepje mee terug naar Amsterdam nemen dan. Eerlijk ruilen.
Wel niet, oftewel: niet wel.quote:
Zo duidelijk dat iedereen te druk bezig is met nadenken wat ik nou bedoel om te kunnen posten hierquote:
Als KG als organisator zich niet meldt om verdere details te bespreken, dan wordt de traditie voortgezet!quote:
Dat de traditie in stand blijftquote:Op zondag 10 mei 2009 17:44 schreef MPG het volgende:
Jongens. Het is een KSC-meet, watdenkjezelluf?
Hier moet je kijke, gaatie weer hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh wacht, kwartetjes leggen is op zich best lachen natuurlijk
is erg he als er verder niemand isquote:Op zondag 10 mei 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier moet je kijke, gaatie weer hoor![]()
KWARTET
oke, maar nu ben ik erquote:Op zondag 10 mei 2009 20:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is erg he als er verder niemand is![]()
maar dan maak je een kwartet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |