Dat is wel zo, bij Amber viel de drank echt niet goed, maar bij Pim is het ook wel beetje aanstellerij over ludevudequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:37 schreef lies1958 het volgende:
Ik vind het juist knap dat pim en amber zijn gaan slapen toen ze voelde dat ze overloaded waren van de drank. Lijkt mij beter dan je ziek zuipen.
Ik niet... Leuk, zo'n leven binnen de bandbreedtequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:37 schreef lies1958 het volgende:
Ik vind het juist knap dat pim en amber zijn gaan slapen toen ze voelde dat ze overloaded waren van de drank. Lijkt mij beter dan je ziek zuipen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:40 schreef wicky. het volgende:
Wat gaan de topic's snel zeg... maarja wat wil je met zo'n Top avond !![]()
Peter ligt er ook nog inquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:40 schreef siep86 het volgende:
als het de bedoeling is om peter en eline in 1 bed te krijgen mogen ze amber er wel eens uitgooien, zij had toch ook geen recht op het bed of heb ik wat gemist? ik dacht dat het peter zijn plek was voor vannacht.
naja met zijn drieen dan maar
Die had nogal veel wijn en vodka gedronken en ging tussendoor ook al aan het water. Die voelde zich ook niet echt lekker denk ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:40 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat is wel zo, bij Amber viel de drank echt niet goed, maar bij Pim is het ook wel beetje aanstellerij over ludevude
Nou Nou wel erg fatalistschquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:41 schreef Fosfolipide het volgende:
mmh, zou als ik de regie was die lui meteen van die bank afhalen, voor hetzelfde geld vallen ze met hun dronke kop achterover en breken ze hun nek, totziens in een rolstoel, rara wie dat mag gaan betalen
De streamer, natuurlijk..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:41 schreef Fosfolipide het volgende:
mmh, zou als ik de regie was die lui meteen van die bank afhalen, voor hetzelfde geld vallen ze met hun dronke kop achterover en breken ze hun nek, totziens in een rolstoel, rara wie dat mag gaan betalen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De streamer, natuurlijk..
Poll: Jeroen, Eline en Marielin een rolstoel?
1 - Ja, vooruit dan maar;
2 - Nee, laat ze maar kruipen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:42 schreef FuTilE het volgende:
[..]
De streamer, natuurlijk..
Poll: Jeroen, Eline en Marielin een rolstoel?
1 - Ja, vooruit dan maar;
2 - Nee, laat ze maar kruipen.
Wat zat je te spelen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:43 schreef BobbyRond het volgende:
Ik kon net nog XBOX'en en streamen tegelijk, nu FOK!ken en streamen tegelijk, maar alle drie zit er niet in
CoD 2... Moet nog steeds die laatste missiequote:
Geen ideequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:46 schreef FuTilE het volgende:
Waar kan ik ook alweer bieden op die date met Eline?
Nou, dit zag ik Bobby anders toch niet doen hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen hangt nu een beetje de sneue Bobby uit
Oh jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:46 schreef FuTilE het volgende:
Waar kan ik ook alweer bieden op die date met Eline?
Lekker rauwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De muziek wordt wel steeds beter daar, wie is de DJ nu?
Hij is nóg veel sneuer hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen hangt nu een beetje de sneue Bobby uit
nee ik ook niet vond die hele bobby maar een watjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, dit zag ik Bobby anders toch niet doen hoor
Ze laten steeds tussen neus en lip nu ook wel vaak hard weten dat ie beetje afstotelijk isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is nóg veel sneuer hoor
mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef wicky. het volgende:
[..]
Top! avond Dementor,Bart,Bram,Huub en derest![]()
![]()
Ja, en straks zo zuigerig dat je hem met plezier een rechtse directe zou geven. Zo'n type lijkt het mij welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze laten steeds tussen neus en lip nu ook wel vaak hard weten dat ie beetje afstotelijk isnu vind ie zichzelf zielug
Ik doelde meer op "een mislukte poging"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, dit zag ik Bobby anders toch niet doen hoor
Je zit er wel over in hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "een mislukte poging"
Gaat zo weer aan.quote:
Hey joh, ik heb ook gevoelensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:49 schreef Quinty. het volgende:
[..]
nee ik ook niet vond die hele bobby maar een watje
Jaaa goed idee voor de deelnemers die wakker zijn en wakker willen worden... POLL?quote:
Gekquote:
Aaaah, don't be too hard on yourself man... Gewoon rechtzetten bij de volgende meetingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "een mislukte poging"
Het jammerste vind ik dat ik die challenges niet heb mee kunnen maken. De dames en de 10.000 euro konden me serieus gestolen worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je zit er wel over in he95% van je posts zijn zelfspot over je geouwehoer die avond
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef Espabilado het volgende:
Eline tegen Marielin "Ik wou dat ik jouw tieten had"
Eline "ik ben maar Eline"
Amber waarschuwde ze er al voorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:54 schreef lies1958 het volgende:
jezus heeft die jeroen nou zo'n koortslip zitten daar rechts. Daar mogen ze wel even opletten want dat is heel erg besmettelijk voor alle andere.
Waarom nou, ik vind juist dat ze een hele leuke streamavond heeft verzorgd. Dat kind komt lekker los met drank op en feest lekker en heeft dan maling aan wat men van haar vindt.quote:
Ja eerder op de avond waren de dames er nog attent op maar dat was snel afgelopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:55 schreef lies1958 het volgende:
He bart vraag even of jeroen een koortslip heeft dat is echt goor want ze drinken uit elkaars glazen. Straks lopen ze allemaal met herpes rond
Kan iemand mij ff vertellen wat er met Pim was vanavond? Heb het gemist.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef akveor het volgende:
Em Pim staat met z'n geweldige prestaties van vannacht op nummer twee....weg met die gozert.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:57 schreef Quinty. het volgende:
[..]
zeg ook niet dat watjes geen gevoelens hebben alleen zachte
Maar denk je niet dat hij uiteindelijk toch wel zal poepen?quote:
Hij werd door die anderen opgehitst om wat bij Eline te proberen, maar uiteindelijk zoende die met Peter. Toen ging hij naar bed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff vertellen wat er met Pim was vanavond? Heb het gemist.
Dronken en al rond 12 uur gaan slapen amber idem.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Pim dacht er vanavond het zijne van.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Beetje wel, zijn helaas maar weinig vrouwen die echt cool zijn en niet miepen om aandacht op welke manier dan ook maar ten alle tijden hun ding doen zonder zich wat van iemand aan te trekkenquote:
Ja, ik vind ook dat er veel te weinig aandacht is voor de stoelgang van de kandidaten!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja eerder op de avond waren de dames er nog attent op maar dat was snel afgelopen.
Zo mogen ze ook wel op de verstoppingen bij de kandidaten letten. Peter is nog geen een keer geweest. Nou weer een hoop drank erin. Die zit straks vol afvalstoffen.
Hmmmm... Meloen in parmahamquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pim dacht er vanavond het zijne van.
ff wat etenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef wicky. het volgende:
Wat is het ineens stil hier ,of lig het aan mij![]()
Damn! tis Vrijdag hoor, Weekend !!!!
We verschillen van mening, dat kan toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:58 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waarom nou, ik vind juist dat ze een hele leuke streamavond heeft verzorgd. Dat kind komt lekker los met drank op en feest lekker en heeft dan maling aan wat men van haar vindt.
Meestal wel maar het is niet gezond dat het zo lang duurt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat hij uiteindelijk toch wel zal poepen?
Ik bedoel: het floept er uiteindelijk toch wel uit?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:00 schreef wicky. het volgende:
Put your hands upik ga wel lekker door hoor
Yay.. Laten we allemaal even ronddraaien op onze bureaustoelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef wicky. het volgende:
Wat is het ineens stil hier ,of lig het aan mij![]()
Damn! tis Vrijdag hoor, Weekend !!!!
Hou ik je aanquote:
+1quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Beetje wel, zijn helaas maar weinig vrouwen die echt cool zijn en niet miepen om aandacht op welke manier dan ook maar ten alle tijden hun ding doen zonder zich wat van iemand aan te trekken
Ik denk dat hij stiekem toch al gepoept heeft, want hij eet wel normaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Meestal wel maar het is niet gezond dat het zo lang duurt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef BobbyRond het volgende:
Eline moet nu niet met d'r blote voetjes in het glas in de isolatie dansen hoor...
Van vanavond? Vermoedelijk de grootste kater?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Espabilado het volgende:
Wat krijgt de winnaar van deze afvalrace?
Tuurlijk juist leuk toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We verschillen van mening, dat kan toch?
geen idee wie je bentquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef riri het volgende:
ach...tis 't allerzwakste aftreksel van alle rls's....geen lang leven beschoren en veel te saai en allemaal al eens gezien.
Over en uit...ben er weg van...genoeg gezien om te weten dat het flut zal blijven....
Marielin de lekkerste....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
lekker hoor, muziek, en het dansen van marilyn
Haha ik zie jou al iemand uit de tent flikkerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
en die jeroen is echt zo'n vervelend zatte kutstudent die ik altijd uit de tent flikker omdat ie dames lastig valt
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef wicky. het volgende:tis bij somige streamers ook nooit goed he *zucht*
als de morgen is gekomen
![]()
hij heeft een blauwtje gelopen bij Eline ... helemaal toen ze ( vrijwillig dronken en aangeschoten) werd opgesloten in de isoleer met Peter en daar ( vrijwillig mee ging zoenen) (nadat Peter een goed gesprek heeft gehad met iemand in het voorraadhok) ...snap je hem nog ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zo'n geval lijkt het mij dus ook. Naar mannetjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
en die jeroen is echt zo'n vervelend zatte kutstudent die ik altijd uit de tent flikker omdat ie dames lastig valt
Nee want die hield niet van feestjes was hij nooit bij. Hooguit 5 minuten om even op tv te komen.quote:
zelfs jouw zal dat lukkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Haha ik zie jou al iemand uit de tent flikkeren![]()
![]()
U is uitsmijter?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
Misschien probeert ie een banquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Haha ik zie jou al iemand uit de tent flikkeren![]()
![]()
Hee , maar heb je de avond gevolgd? Tofste tot nu toe! Heimwee?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Het jammerste vind ik dat ik die challenges niet heb mee kunnen maken. De dames en de 10.000 euro konden me serieus gestolen worden.
En zelfspot... Sja, ieder z'n ding toch?
LOL, geen COS zonder riri's pessimismequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef riri het volgende:
ach...tis 't allerzwakste aftreksel van alle rls's....geen lang leven beschoren en veel te saai en allemaal al eens gezien.
Over en uit...ben er weg van...genoeg gezien om te weten dat het flut zal blijven....
Peter moest toch het hok in omdat zijn zender kapot was gegaan in die isoleer?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
hij heeft een blauwtje gelopen bij Eline ... helemaal toen ze ( vrijwillig dronken en aangeschoten) werd opgesloten in de isoleer met Peter en daar ( vrijwillig mee ging zoenen) (nadat Peter een goed gesprek heeft gehad met iemand in het voorraadhok) ...snap je hem nog ?
quote:
minstens rijen 5 terrasstoelen verquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]Zijn ze zo makkelijk te gooien dan wanneer ze dronken zijn?
Onwijze heimwee... Sowieso is Den Haag een kutstad, maar The Bunker was echt een gezellig clubje mensen en de challenges, ik had graag m'n grenzen verlegd... 8 uur m'n mond houden bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee , maar heb je de avond gevolgd? Tofste tot nu toe! Heimwee?
Of was het ook wel OK búiten de bunker vandaag, in het mooie Den Haag.
Zeer sip, heb ook niet mogen genieten van je dieetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:07 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, jij bent zeker wel sip aangezien je niet van dit feestje mee hebt kunneng eniegen
ik ook hoor we feesten gewoon doorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef wicky. het volgende:tis bij somige streamers ook nooit goed he *zucht*
Anyway ik vind het een Top avond
![]()
dus zender van Peter is kapot en hij moet het voorraadhok induiken ? je zag duidelijk dat er al iemand zat om hem aanwijzigingen te geven ...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Peter moest toch het hok in omdat zijn zender kapot was gegaan in die isoleer?
flesje overgooien is gaafquote:
mag jij al de grens over dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Onwijze heimwee... Sowieso is Den Haag een kutstad, maar The Bunker was echt een gezellig clubje mensen en de challenges, ik had graag m'n grenzen verlegd... 8 uur m'n mond houden bijvoorbeeld
[..]
Zeer sip, heb ook niet mogen genieten van je dieet
had het al door van af het begin brrrrrrrrrrr creapquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo'n geval lijkt het mij dus ook. Naar mannetje
een soort carlo en irenequote:
Ja of zijn zender te repareren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
dus zender van Peter is kapot en hij moet het voorraadhok induiken ? je zag duidelijk dat er al iemand zat om hem aanwijzigingen te geven ...
Eline reanimeert Peter?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:14 schreef siep86 het volgende:
ik wil wel eens weten wat er met peter en eline gebeurd. dus muziek uit zodat ze naast hem gaat liggen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:14 schreef Kinga het volgende:
Die stem van Eline + haar accent is wel vreselijk irritant trouwens.
Jeroen heeft de langste adem.. Die eindigt zometeen ergens met Eline in een onderste deel van een bunkbed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:14 schreef siep86 het volgende:
ik wil wel eens weten wat er met peter en eline gebeurd. dus muziek uit zodat ze naast hem gaat liggen
Nu snap ik waarom ze zei dat als ze uitgaat er zoveel jongens kansloos naar dr toekomen met het zinnetje 'ben je net zo goed in bed als dat je kan dansen?' oid..quote:
Ik vind het cool, en hij doet me denken aan BIlly Corgan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef lies1958 het volgende:
sorry maar ben ik nu de enige die jeroen een creept vind om naar te kijken. Krijg er echt de rillingen van nu hij zo dronken is.
Helemaal mee eens! ,maarja als het maar gezellie is toch !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:14 schreef Kinga het volgende:
nee ik vind hem ook om te kotsen een vies goor geil smerig ventjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef lies1958 het volgende:
sorry maar ben ik nu de enige die jeroen een creept vind om naar te kijken. Krijg er echt de rillingen van nu hij zo dronken is.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ] markvanrinsum [ afbeelding ]
Net of ze steeds aan een heliumballon heb gezeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:14 schreef Kinga het volgende:
tygo was ook ooit kaalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Die is juist niet meer Tygo, hij is nu kalos
die wordt morgen lullig wakker ! hij had zijn schoenen nog aanquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffffffffff, dat zogenaamde minderwaardigheidsgepraat van Eline.
Ik vond het al een hele overwinning dat ie eindelijk Eline durfde te zoenen... Daar was heel wat drank voor nodig. Maar ik vind het zeker geen slechte gozer...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt ook omdat Peter vandaag 8 uur heeft gestaan.
Eerst wisten ze dat nooit neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
waarom mogen ze weten hoelaat het isdat was toch verboden ofzo
He-le-maal mee eens!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef wicky. het volgende:
Ik vind Jeroen een Top gozer!hij moet ook zeker in het spel blijven morgen ,moet gewoon! anders wordt het denk ik gauw saai daar ...dus dat...
of is dat nog even deel van het plan, als die ook ligt dat ze terug gaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:19 schreef Espabilado het volgende:
Eline en Marielin willen Jeroen wegwerken zodat ze er tegenaan kunnen, beseffende dat dat niet gaat lukken besluiten ze naar bed te gaan.
Als die pc aanstaat voor de dagboeken staat daar gewoon windows klokje in taakbalkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
Ik loop altijd met een grote boog om die types heen, ook als ze nuchter zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef lies1958 het volgende:
sorry maar ben ik nu de enige die jeroen een creep vindt om naar te kijken. Krijg er echt de rillingen van nu hij zo dronken is.
Dat zijn altijd de beste gesprekken...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef Quinty. het volgende:
oh jeroen is inderdaad goud eerrlijk hij zegt ik ben maar een dronken lul
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:17 schreef snetje het volgende:
[..]
die wordt morgen lullig wakker ! hij had zijn schoenen nog aan![]()
![]()
zou weer terug moeten eigelijk, veel leukerquote:
De regie baalde ook als een stekker dat wij van het NS station steeds konden horen hoe laat het ongeveer was.quote:
Sowieso dacht ik dat ze veel meer het met nacht en dagritme van de spelers zouden klotenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou weer terug moeten eigelijk, veel leuker
nee ik vind hem ook geen slechte gooser al doet hij nu vanavond wel erg schoolachtig met een meisiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond het al een hele overwinning dat ie eindelijk Eline durfde te zoenen... Daar was heel wat drank voor nodig. Maar ik vind het zeker geen slechte gozer...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef lies1958 het volgende:
sorry maar ben ik nu de enige die jeroen een creep vindt om naar te kijken. Krijg er echt de rillingen van nu hij zo dronken is.
Nu zo'n puzzel er in gooienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:21 schreef Maanvis het volgende:
Van die overlevingsopdrachten is dus niets.. ze moeten gewoon 24/7 alcohol krijgen
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef wicky. het volgende:
Ik vind Jeroen een Top gozer!hij moet ook zeker in het spel blijven morgen ,moet gewoon! anders wordt het denk ik gauw saai daar ...dus dat...
Zolang de PC aanstaat, kunnen ze de klok zien. Het was niet verboden, maar de PC staat niet altijd aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
zou idd leuker zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Sowieso dacht ik dat ze veel meer het met nacht en dagritme van de spelers zouden kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |