Ze laten steeds tussen neus en lip nu ook wel vaak hard weten dat ie beetje afstotelijk isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is nóg veel sneuer hoor
mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef wicky. het volgende:
[..]
Top! avond Dementor,Bart,Bram,Huub en derest![]()
![]()
Ja, en straks zo zuigerig dat je hem met plezier een rechtse directe zou geven. Zo'n type lijkt het mij welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze laten steeds tussen neus en lip nu ook wel vaak hard weten dat ie beetje afstotelijk isnu vind ie zichzelf zielug
Ik doelde meer op "een mislukte poging"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, dit zag ik Bobby anders toch niet doen hoor
Je zit er wel over in hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "een mislukte poging"
Gaat zo weer aan.quote:
Hey joh, ik heb ook gevoelensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:49 schreef Quinty. het volgende:
[..]
nee ik ook niet vond die hele bobby maar een watje
Jaaa goed idee voor de deelnemers die wakker zijn en wakker willen worden... POLL?quote:
Gekquote:
Aaaah, don't be too hard on yourself man... Gewoon rechtzetten bij de volgende meetingquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "een mislukte poging"
Het jammerste vind ik dat ik die challenges niet heb mee kunnen maken. De dames en de 10.000 euro konden me serieus gestolen worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je zit er wel over in he95% van je posts zijn zelfspot over je geouwehoer die avond
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef Espabilado het volgende:
Eline tegen Marielin "Ik wou dat ik jouw tieten had"
Eline "ik ben maar Eline"
Amber waarschuwde ze er al voorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:54 schreef lies1958 het volgende:
jezus heeft die jeroen nou zo'n koortslip zitten daar rechts. Daar mogen ze wel even opletten want dat is heel erg besmettelijk voor alle andere.
Waarom nou, ik vind juist dat ze een hele leuke streamavond heeft verzorgd. Dat kind komt lekker los met drank op en feest lekker en heeft dan maling aan wat men van haar vindt.quote:
Ja eerder op de avond waren de dames er nog attent op maar dat was snel afgelopen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:55 schreef lies1958 het volgende:
He bart vraag even of jeroen een koortslip heeft dat is echt goor want ze drinken uit elkaars glazen. Straks lopen ze allemaal met herpes rond
Kan iemand mij ff vertellen wat er met Pim was vanavond? Heb het gemist.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef akveor het volgende:
Em Pim staat met z'n geweldige prestaties van vannacht op nummer twee....weg met die gozert.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:57 schreef Quinty. het volgende:
[..]
zeg ook niet dat watjes geen gevoelens hebben alleen zachte
Maar denk je niet dat hij uiteindelijk toch wel zal poepen?quote:
Hij werd door die anderen opgehitst om wat bij Eline te proberen, maar uiteindelijk zoende die met Peter. Toen ging hij naar bed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff vertellen wat er met Pim was vanavond? Heb het gemist.
Dronken en al rond 12 uur gaan slapen amber idem.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Pim dacht er vanavond het zijne van.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Beetje wel, zijn helaas maar weinig vrouwen die echt cool zijn en niet miepen om aandacht op welke manier dan ook maar ten alle tijden hun ding doen zonder zich wat van iemand aan te trekkenquote:
Ja, ik vind ook dat er veel te weinig aandacht is voor de stoelgang van de kandidaten!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:58 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja eerder op de avond waren de dames er nog attent op maar dat was snel afgelopen.
Zo mogen ze ook wel op de verstoppingen bij de kandidaten letten. Peter is nog geen een keer geweest. Nou weer een hoop drank erin. Die zit straks vol afvalstoffen.
Hmmmm... Meloen in parmahamquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Pim dacht er vanavond het zijne van.
ff wat etenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef wicky. het volgende:
Wat is het ineens stil hier ,of lig het aan mij![]()
Damn! tis Vrijdag hoor, Weekend !!!!
We verschillen van mening, dat kan toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:58 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waarom nou, ik vind juist dat ze een hele leuke streamavond heeft verzorgd. Dat kind komt lekker los met drank op en feest lekker en heeft dan maling aan wat men van haar vindt.
Meestal wel maar het is niet gezond dat het zo lang duurt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat hij uiteindelijk toch wel zal poepen?
Ik bedoel: het floept er uiteindelijk toch wel uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |