Geen ideequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:46 schreef FuTilE het volgende:
Waar kan ik ook alweer bieden op die date met Eline?
Nou, dit zag ik Bobby anders toch niet doen hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen hangt nu een beetje de sneue Bobby uit
Oh jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:46 schreef FuTilE het volgende:
Waar kan ik ook alweer bieden op die date met Eline?
Lekker rauwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De muziek wordt wel steeds beter daar, wie is de DJ nu?
Hij is nóg veel sneuer hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:47 schreef BobbyRond het volgende:
Jeroen hangt nu een beetje de sneue Bobby uit
nee ik ook niet vond die hele bobby maar een watjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, dit zag ik Bobby anders toch niet doen hoor
Ze laten steeds tussen neus en lip nu ook wel vaak hard weten dat ie beetje afstotelijk isquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is nóg veel sneuer hoor
mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef wicky. het volgende:
[..]
Top! avond Dementor,Bart,Bram,Huub en derest![]()
![]()
Ja, en straks zo zuigerig dat je hem met plezier een rechtse directe zou geven. Zo'n type lijkt het mij welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:49 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ze laten steeds tussen neus en lip nu ook wel vaak hard weten dat ie beetje afstotelijk isnu vind ie zichzelf zielug
Ik doelde meer op "een mislukte poging"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:48 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nou, dit zag ik Bobby anders toch niet doen hoor
Je zit er wel over in hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik doelde meer op "een mislukte poging"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |