We verschillen van mening, dat kan toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:58 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Waarom nou, ik vind juist dat ze een hele leuke streamavond heeft verzorgd. Dat kind komt lekker los met drank op en feest lekker en heeft dan maling aan wat men van haar vindt.
Meestal wel maar het is niet gezond dat het zo lang duurt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar denk je niet dat hij uiteindelijk toch wel zal poepen?
Ik bedoel: het floept er uiteindelijk toch wel uit?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:00 schreef wicky. het volgende:
Put your hands upik ga wel lekker door hoor
Yay.. Laten we allemaal even ronddraaien op onze bureaustoelenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef wicky. het volgende:
Wat is het ineens stil hier ,of lig het aan mij![]()
Damn! tis Vrijdag hoor, Weekend !!!!
Hou ik je aanquote:
+1quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Beetje wel, zijn helaas maar weinig vrouwen die echt cool zijn en niet miepen om aandacht op welke manier dan ook maar ten alle tijden hun ding doen zonder zich wat van iemand aan te trekken
Ik denk dat hij stiekem toch al gepoept heeft, want hij eet wel normaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Meestal wel maar het is niet gezond dat het zo lang duurt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef BobbyRond het volgende:
Eline moet nu niet met d'r blote voetjes in het glas in de isolatie dansen hoor...
Van vanavond? Vermoedelijk de grootste kater?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Espabilado het volgende:
Wat krijgt de winnaar van deze afvalrace?
Tuurlijk juist leuk toch?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We verschillen van mening, dat kan toch?
geen idee wie je bentquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef riri het volgende:
ach...tis 't allerzwakste aftreksel van alle rls's....geen lang leven beschoren en veel te saai en allemaal al eens gezien.
Over en uit...ben er weg van...genoeg gezien om te weten dat het flut zal blijven....
Marielin de lekkerste....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:02 schreef swarmahoer het volgende:
lekker hoor, muziek, en het dansen van marilyn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |