Onwijze heimwee... Sowieso is Den Haag een kutstad, maar The Bunker was echt een gezellig clubje mensen en de challenges, ik had graag m'n grenzen verlegd... 8 uur m'n mond houden bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee , maar heb je de avond gevolgd? Tofste tot nu toe! Heimwee?
Of was het ook wel OK búiten de bunker vandaag, in het mooie Den Haag.
Zeer sip, heb ook niet mogen genieten van je dieetquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:07 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, jij bent zeker wel sip aangezien je niet van dit feestje mee hebt kunneng eniegen
ik ook hoor we feesten gewoon doorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef wicky. het volgende:tis bij somige streamers ook nooit goed he *zucht*
Anyway ik vind het een Top avond
![]()
dus zender van Peter is kapot en hij moet het voorraadhok induiken ? je zag duidelijk dat er al iemand zat om hem aanwijzigingen te geven ...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Peter moest toch het hok in omdat zijn zender kapot was gegaan in die isoleer?
flesje overgooien is gaafquote:
mag jij al de grens over dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:09 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Onwijze heimwee... Sowieso is Den Haag een kutstad, maar The Bunker was echt een gezellig clubje mensen en de challenges, ik had graag m'n grenzen verlegd... 8 uur m'n mond houden bijvoorbeeld
[..]
Zeer sip, heb ook niet mogen genieten van je dieet
had het al door van af het begin brrrrrrrrrrr creapquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo'n geval lijkt het mij dus ook. Naar mannetje
een soort carlo en irenequote:
Ja of zijn zender te repareren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:11 schreef snetje het volgende:
[..]
dus zender van Peter is kapot en hij moet het voorraadhok induiken ? je zag duidelijk dat er al iemand zat om hem aanwijzigingen te geven ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |