Haha ik zie jou al iemand uit de tent flikkerenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
en die jeroen is echt zo'n vervelend zatte kutstudent die ik altijd uit de tent flikker omdat ie dames lastig valt
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef wicky. het volgende:tis bij somige streamers ook nooit goed he *zucht*
als de morgen is gekomen
![]()
hij heeft een blauwtje gelopen bij Eline ... helemaal toen ze ( vrijwillig dronken en aangeschoten) werd opgesloten in de isoleer met Peter en daar ( vrijwillig mee ging zoenen) (nadat Peter een goed gesprek heeft gehad met iemand in het voorraadhok) ...snap je hem nog ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Kan iemand mij ff vertellen wat er met Pim was vanavond? Heb het gemist.
Zo'n geval lijkt het mij dus ook. Naar mannetjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
en die jeroen is echt zo'n vervelend zatte kutstudent die ik altijd uit de tent flikker omdat ie dames lastig valt
Nee want die hield niet van feestjes was hij nooit bij. Hooguit 5 minuten om even op tv te komen.quote:
zelfs jouw zal dat lukkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Haha ik zie jou al iemand uit de tent flikkeren![]()
![]()
U is uitsmijter?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
Misschien probeert ie een banquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Haha ik zie jou al iemand uit de tent flikkeren![]()
![]()
Hee , maar heb je de avond gevolgd? Tofste tot nu toe! Heimwee?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Het jammerste vind ik dat ik die challenges niet heb mee kunnen maken. De dames en de 10.000 euro konden me serieus gestolen worden.
En zelfspot... Sja, ieder z'n ding toch?
LOL, geen COS zonder riri's pessimismequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef riri het volgende:
ach...tis 't allerzwakste aftreksel van alle rls's....geen lang leven beschoren en veel te saai en allemaal al eens gezien.
Over en uit...ben er weg van...genoeg gezien om te weten dat het flut zal blijven....
Peter moest toch het hok in omdat zijn zender kapot was gegaan in die isoleer?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:04 schreef snetje het volgende:
[..]
hij heeft een blauwtje gelopen bij Eline ... helemaal toen ze ( vrijwillig dronken en aangeschoten) werd opgesloten in de isoleer met Peter en daar ( vrijwillig mee ging zoenen) (nadat Peter een goed gesprek heeft gehad met iemand in het voorraadhok) ...snap je hem nog ?
quote:
minstens rijen 5 terrasstoelen verquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:07 schreef Espabilado het volgende:
[..]Zijn ze zo makkelijk te gooien dan wanneer ze dronken zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |