Natuurlijk... die kan het niet verkroppen dat Eline daar naast Peter wil slapen. Terwijl Peter het bed heeft gewonnen en daar met Eline wilde slapen. Maar aangezien hij niet meer voor z'n belangen op kan komen....quote:
Maja met NS station vlakbij kunnen ze ook de tijden horen omroepen van vertraagde treinen, dus was sowieso niet geluktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Sowieso dacht ik dat ze veel meer het met nacht en dagritme van de spelers zouden kloten
Kate Bush op 8x24 volt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:21 schreef akveor het volgende:
Nog even genieten van Marielin
[ afbeelding ]
Vandaar ook de 'ongeveer'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Espabilado het volgende:
Marielin heeft echt een veel geiler lichaam dan Eline
[..]
Maja met NS station vlakbij kunnen ze ook de tijden horen omroepen van vertraagde treinen, dus was sowieso niet gelukt
Het is hier half vierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef swarmahoer het volgende:
heej suus, is dr een tijdsverschil in finland
ow je zit een uur naar vorenquote:
Ik vind haar ook veel expressiever. Al moet ik zeggen dat ik haar vanavond in het begin ietwat irritant vind. Daarbij denk ik dat ze het met Peter aan het verkeerde end heeft. Ze kan beter maatjes blijven met Peter. Eventueel samen met Eline.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Espabilado het volgende:
Marielin heeft echt een veel geiler lichaam dan Eline
[..]
Maja met NS station vlakbij kunnen ze ook de tijden horen omroepen van vertraagde treinen, dus was sowieso niet gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |