Natuurlijk... die kan het niet verkroppen dat Eline daar naast Peter wil slapen. Terwijl Peter het bed heeft gewonnen en daar met Eline wilde slapen. Maar aangezien hij niet meer voor z'n belangen op kan komen....quote:
Maja met NS station vlakbij kunnen ze ook de tijden horen omroepen van vertraagde treinen, dus was sowieso niet geluktquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Sowieso dacht ik dat ze veel meer het met nacht en dagritme van de spelers zouden kloten
Kate Bush op 8x24 volt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:21 schreef akveor het volgende:
Nog even genieten van Marielin
[ afbeelding ]
Vandaar ook de 'ongeveer'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Espabilado het volgende:
Marielin heeft echt een veel geiler lichaam dan Eline
[..]
Maja met NS station vlakbij kunnen ze ook de tijden horen omroepen van vertraagde treinen, dus was sowieso niet gelukt
Het is hier half vierquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef swarmahoer het volgende:
heej suus, is dr een tijdsverschil in finland
ow je zit een uur naar vorenquote:
Ik vind haar ook veel expressiever. Al moet ik zeggen dat ik haar vanavond in het begin ietwat irritant vind. Daarbij denk ik dat ze het met Peter aan het verkeerde end heeft. Ze kan beter maatjes blijven met Peter. Eventueel samen met Eline.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Maja met NS station vlakbij kunnen ze ook de tijden horen omroepen van vertraagde treinen, dus was sowieso niet gelukt
ik was te laat, mijn ninja edit faaldequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:27 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, plus één. Bij jou is het nou half drie
Echt welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:27 schreef Kinga het volgende:
Amber schrikt zich dood als ze morgen wakker wordt.
Peter moet die ander 2 het bed uittrappen... hij heeft gewonnen en hij mag bepalen.quote:
Je ging door het slotjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was te laat, mijn ninja edit faalde
Die is een stuk duidelijker.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:29 schreef Espabilado het volgende:
Bart (meen ik):
"Peter denk je even aan je zender?"
"Te laat... dat gaat je geld kosten"
eerder Peter bij Eline weghalen ..... duhuuuuquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:27 schreef lies1958 het volgende:
Ze zouden jeroen nu uit dat bed moeten halen want amber slaapt heel diep en hij kruipt gewoon helemaal tegen haar aan met zijn zatte kop.
Ik heb nog niet één keer echt goed op lichamen gelet, vanavond zag ik het een beetje, maar volgens mij heeft Amber een nóg mooier figuurtjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Sandwich, sandwich....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:27 schreef Kinga het volgende:
Amber schrikt zich dood als ze morgen wakker wordt.
Kan prima hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:29 schreef wicky. het volgende:
Huh, met z'n 2e in een eenpersoons bedHoe Dan !?!
Amber heeft een klein beetje een buikje, maar heeft wel mooie vormen. En ik vind haar het mooiste koppie hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog niet één keer echt goed op lichamen gelet, vanavond zag ik het een beetje, maar volgens mij heeft Amber een nóg mooier figuurtje
kan je nagaan, om half 3 snachts zó'n druk topic dat k nog door n slotje heenpostquote:
iidquote:
Homo....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog niet één keer echt goed op lichamen gelet, vanavond zag ik het een beetje, maar volgens mij heeft Amber een nóg mooier figuurtje
Dat zeg ik, meer vrouwelijk figuur, net iets bredere heupenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Homo....![]()
Amber heeft toch behoorlijk wat meer vet.... niet daar iets mis mee is maar ze is een stuk minder strak als Marielin en zeker als Eline.
Heb je dat nog nooit gedaan dan, zou het toch eens proberen gaat makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:29 schreef wicky. het volgende:
Huh, met z'n 2e in een eenpersoons bedHoe Dan !?!
Eeuh, dat lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:35 schreef BobbyRond het volgende:
Is het humpen van een coma-zuiper strafbaar?
Misschien dat ze straks wat hoogte krijgt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:34 schreef Recce het volgende:
Eeuhm, wat is Jeroen aan het doen en is Amber daarvan op de hoogte?
Amber en Jeroen in het grote bed & Eline en Peter samen in 1 bedquote:
quote:
Ja, verder niets mis mee... heerlijk doorsnee vrouwen figuur lijkt me.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, meer vrouwelijk figuur, net iets bredere heupen
Doet me denken aan Egbert en dinges.quote:
oh, op die fietsquote:
Idd ,ze is heus niet nock-out ofzo hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:36 schreef sherry777 het volgende:
hahahaha, echt te lachwekkend, eline en peter en amber en jeroen. En mensen dit vindt Amber niet erg hoor. Was al d hele avond b.geil. En nu het onschldige meisje uithangen ga toch weg. Zitten daar volwassn mensen in hoor! Ik vind het allemaal te lachwekkend.
ff wachten.... Amber kan hem altijd nog een trap in z'n ballen geven... kan ie helemaal afdruipen.... hehehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:36 schreef Noelle06 het volgende:
Haal die Jeroen uit dat bed bij Amber , vindt het echt niet kunnen
E-10 en Marciaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Egbert en dinges.
Haal Egbert uit de slaapkamer![]()
Maar het kan natuurlijk niet, aan iemand gaan zitten die bewusteloos van de drank in bed ligt.
Dat is aanranding.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:39 schreef BobbyRond het volgende:
Misschien probeert Jeroen Amber naar het andere deel van het bed te 'schuiven'
quote:
Emmer water is altijd leuk..... dus ja...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:38 schreef swarmahoer het volgende:
Poll: emmer water over jeroenJA NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
"Ladies and gentlemen.. I present to you, exhibit A!"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:40 schreef sherry777 het volgende:
volgens mij zag ik een hele grote stijve van jeroen! Is die vastgelegd?
ik ook gadverdammequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:40 schreef sherry777 het volgende:
volgens mij zag ik een hele grote stijve van jeroen! Is die vastgelegd?
Dat heb ik niet gezien maar hij dringt zich gewoon op met zijn dronken harses. Waarschijnlijk alleen om te knuffelen maar dat moet hij gewoon niet doen bij iemand die nock out is.quote:
Danny slaapt al...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:42 schreef Maanvis het volgende:
nu moet er eigenlijk nog een hele grote enge dikke man (nakend uiteraard) in een badkuip gaan kotsen, en dan is het feest voor mij compleet
ja inderdaad geile gab diequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:41 schreef BobbyRond het volgende:
En Jeroen heeft al humpend meer oog voor Peter en Eline dan voor Amber
Gooi er nog een teletubbie met een cervelaatworst bij, en ik ben ook tevreden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:42 schreef Maanvis het volgende:
nu moet er eigenlijk nog een hele grote enge dikke man (nakend uiteraard) in een badkuip gaan kotsen, en dan is het feest voor mij compleet
Uh volgens mij staat de camera op het verkeerde koppel.... Jeroen en Amber speelt meer...quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
duikt eline nou onder de dekens bij peter?
dat bedoel ik dus ...Amber kan der eigen nog echt wel afweren hoor ...zo Pim ook ..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
ff wachten.... Amber kan hem altijd nog een trap in z'n ballen geven... kan ie helemaal afdruipen.... hehehe
quote:
* Maanvis had het dan ook niet over Dannyquote:
Volgens mij wel... kinda sad...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:45 schreef Kinga het volgende:
Jeroen gaat onder Pim liggen... om het beter in de gaten te houden...?
Nee dat geloof ik niet, hij ging uit zichzelfquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit wordt een unicum in een RLS : Peter laat zich live op stream ontmaagden !
ahquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis] [url=http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57205]had het dan ook niet over Danny[/url
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit wordt een unicum in een RLS : Peter laat zich live op stream ontmaagden !
Vonden wij ook, popjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
jammer dat de regie niet meeleest, de emmer water was een goed plan
Hij kreeg vast door dat het de verkeerde was....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, hij ging uit zichzelf
Is dat goed of slechtquote:
Oh ik dacht dat hij naar een hok liep en daarna ging hij in het andere bed.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, hij is uit zichzelf naar de stapelbedden gestrompeld.
er kwam een vlaagje licht... Shit... Blond!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij kreeg vast door dat het de verkeerde was....
ik heb al op ja gestemdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:38 schreef swarmahoer het volgende:
Poll: emmer water over jeroenJA NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat zou zonde zijn voor alle mogelijke ontwikkelingen met Jeroen en Peter.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef Maanvis het volgende:
zoals het er nu naar uit ziet gaat calimero er uit bij de weg
Is ook zo, Huub riep iets over z'n zender.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij naar een hok liep en daarna ging hij in het andere bed.
Ik zie ze denk vliegen,dacht dat er iemand van boven iets tegen hem zei.
yeah , doet nu een vreugde dansjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef Maanvis het volgende:
Nah valt wel mee... dronken foutje en mooi opgelost door Huub door even Jeroen zender te roepen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef Espabilado het volgende:
Zo liggen er 4 mensen in dat bed en zo alleen nog maar Aangerande Amber
Of tegen de streamers ging lullenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef Espabilado het volgende:
Viel me nog mee dat niemand met zn dronken kop naar boven is gelopen
Die Huub is ook een goeie lijer in dat filmpje btwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis] [url=http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57205]had het dan ook niet over Danny[/url
Meen je niet ,maarja dat veranderd ook met de uur en de eliminatie is pas morgen avond dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef Maanvis het volgende:
Hij komt over een paar uurtjes vanzelf wel weer bij van de kou en pakt dan wel een slaapzak.quote:
en vanavond is ie er weer bij, achter de knoppenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Die Huub is ook een goeie lijer in dat filmpje btw
Hij kreeg pas een opmerking over z'n zender toen hij al zo goed als uit bed was hoor. Daarom kwam die opmerking ook, hij sleepte de zender zowat aan stukkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Nah valt wel mee... dronken foutje en mooi opgelost door Huub door even Jeroen zender te roepen.
Vind het verder geen issue. Alleen dat Jeroen misschien morgen wat heeft uit te leggen. Maar ook die zal zich wel niets herinneren. Die zet is dan ook aan Amber.
Bah bah bah, kotsen in je eigen bad... Hoe vies wil je het hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en vanavond is ie er weer bij, achter de knoppen
Dat van de zender kwam nadat ie al uit bed aan het stappen was.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Nah valt wel mee... dronken foutje en mooi opgelost door Huub door even Jeroen zender te roepen.
Vind het verder geen issue. Alleen dat Jeroen misschien morgen wat heeft uit te leggen. Maar ook die zal zich wel niets herinneren. Die zet is dan ook aan Amber.
*Tubgirl plaatstquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bah bah bah, kotsen in je eigen bad... Hoe vies wil je het hebben
Waarom heb ik DGK nooit gevolgd??? 'Jullie mogen m'n piemel zien'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:53 schreef Kinga het volgende:
Maanvis, dat filmpje brings back memories. Ik heb nog nooit zo hard gelachen als toenEn als buddha zijnde uit de douche kruipende... omg
slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat van de zender kwam nadat ie al uit bed aan het stappen was.
Maar goed, ik heb het op video, maar lijkt me ook weer sterk dat Amber aangifte zal willen doen
Nee, da's Jaap in Bad.. probeer deze eens? http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57205quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:53 schreef wicky. het volgende:
Maanvis, is dat soms de clip van Peter, "Weekend" ? ik kan hem namelijk niet opennen ,geen idee waarom
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Waarom heb ik DGK nooit gevolgd??? 'Jullie mogen m'n piemel zien'
als je het mij vraagt is Huub net zo zat als de rest ..... niet leuk voor Claire die nu aan de laatste lootjes zit !!! haar alleen laat kloojooien ...quote:
Misschien, ik zie alleen dat de kwaliteit nog op lage stand stond ingesteld... dus niet al te best.quote:
Yeps ala Huub (geloof ik)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:56 schreef Susi het volgende:
Oh ik blijf nog héél even. Die muziek he, komt dat uit de Bunker ?
Gelukkig denk jij er ook zo over ,Top!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk, Jeroen helemaal lam omgevallen op bed, dan strobo licht en psycho muziek. Beter kun je toch niet bedenken in een bunker, het begint nu echt op een spookhuis te lijken.
Regiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:58 schreef Maanvis het volgende:
welke muziek is dat nou? Lijkt wel van Jeroen Tel ofz?
Huub zet de geluiden aanquote:
Dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Espabilado het volgende:
Kan ook dat alleen wij die muziek horen
Ja ik krijg ook steeds sterker dat gevoelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt aan echt ALLES zien bij Peter dat dit z'n 1e meisje is
Zo klinkt het welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Espabilado het volgende:
Kan ook dat alleen wij die muziek horen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:00 schreef FuTilE het volgende:
Damnit... Moet ik weer helemaal uit bed komen om de streams te volgen
en hij was 30quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Maanvis het volgende:
Hij laat zich nemen door Elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Maanvis het volgende:
je ging toch slapenquote:
Hij heeft er 15 gehad vertelde ie met spin the bottlequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Maanvis het volgende:
dan rustig aan postenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Alleen dit topic nog vol, en dan ga ik écht
Het 1e , ze kon haar pincet niet vinden in het donkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:02 schreef Espabilado het volgende:
Keert Eline hem de rug toe, of de kont toe?
Vrees het 1e voor hem
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Alleen dit topic nog vol, en dan ga ik écht
Peter? Vriendin? Jeroen heeft wel een vriendin ergens in Frankrijk volgens zijn eigen zeggen dan hč.quote:
quote:
ik vind het geklooi en ramptoeristme getrek om zo FOKKers nog enigzins gangs te krijgen te lachwekkend ...eigenlijk zielig ...quote:
quote:
het is geen slowchatquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:06 schreef BobbyRond het volgende:
Wil je een broodje kaas? Zei Peter dat nou?!?! Wel een heel rare metafoor...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:06 schreef swarmahoer het volgende:
ah, bart is online, leest vast wel hier mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |