ik heb al op ja gestemdquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:38 schreef swarmahoer het volgende:
Poll: emmer water over jeroenJA NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat zou zonde zijn voor alle mogelijke ontwikkelingen met Jeroen en Peter.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef Maanvis het volgende:
zoals het er nu naar uit ziet gaat calimero er uit bij de weg
Is ook zo, Huub riep iets over z'n zender.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij naar een hok liep en daarna ging hij in het andere bed.
Ik zie ze denk vliegen,dacht dat er iemand van boven iets tegen hem zei.
yeah , doet nu een vreugde dansjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef Maanvis het volgende:
Nah valt wel mee... dronken foutje en mooi opgelost door Huub door even Jeroen zender te roepen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef Espabilado het volgende:
Zo liggen er 4 mensen in dat bed en zo alleen nog maar Aangerande Amber
Of tegen de streamers ging lullenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef Espabilado het volgende:
Viel me nog mee dat niemand met zn dronken kop naar boven is gelopen
Die Huub is ook een goeie lijer in dat filmpje btwquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis] [url=http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57205]had het dan ook niet over Danny[/url
Meen je niet ,maarja dat veranderd ook met de uur en de eliminatie is pas morgen avond dusquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:49 schreef Maanvis het volgende:
Hij komt over een paar uurtjes vanzelf wel weer bij van de kou en pakt dan wel een slaapzak.quote:
en vanavond is ie er weer bij, achter de knoppenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Die Huub is ook een goeie lijer in dat filmpje btw
Hij kreeg pas een opmerking over z'n zender toen hij al zo goed als uit bed was hoor. Daarom kwam die opmerking ook, hij sleepte de zender zowat aan stukkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Nah valt wel mee... dronken foutje en mooi opgelost door Huub door even Jeroen zender te roepen.
Vind het verder geen issue. Alleen dat Jeroen misschien morgen wat heeft uit te leggen. Maar ook die zal zich wel niets herinneren. Die zet is dan ook aan Amber.
Bah bah bah, kotsen in je eigen bad... Hoe vies wil je het hebbenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en vanavond is ie er weer bij, achter de knoppen
Dat van de zender kwam nadat ie al uit bed aan het stappen was.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Nah valt wel mee... dronken foutje en mooi opgelost door Huub door even Jeroen zender te roepen.
Vind het verder geen issue. Alleen dat Jeroen misschien morgen wat heeft uit te leggen. Maar ook die zal zich wel niets herinneren. Die zet is dan ook aan Amber.
*Tubgirl plaatstquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:52 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Bah bah bah, kotsen in je eigen bad... Hoe vies wil je het hebben
Waarom heb ik DGK nooit gevolgd??? 'Jullie mogen m'n piemel zien'quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:53 schreef Kinga het volgende:
Maanvis, dat filmpje brings back memories. Ik heb nog nooit zo hard gelachen als toenEn als buddha zijnde uit de douche kruipende... omg
slaap lekkerquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat van de zender kwam nadat ie al uit bed aan het stappen was.
Maar goed, ik heb het op video, maar lijkt me ook weer sterk dat Amber aangifte zal willen doen
Nee, da's Jaap in Bad.. probeer deze eens? http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57205quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:53 schreef wicky. het volgende:
Maanvis, is dat soms de clip van Peter, "Weekend" ? ik kan hem namelijk niet opennen ,geen idee waarom
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:54 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Waarom heb ik DGK nooit gevolgd??? 'Jullie mogen m'n piemel zien'
als je het mij vraagt is Huub net zo zat als de rest ..... niet leuk voor Claire die nu aan de laatste lootjes zit !!! haar alleen laat kloojooien ...quote:
Misschien, ik zie alleen dat de kwaliteit nog op lage stand stond ingesteld... dus niet al te best.quote:
Yeps ala Huub (geloof ik)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:56 schreef Susi het volgende:
Oh ik blijf nog héél even. Die muziek he, komt dat uit de Bunker ?
Gelukkig denk jij er ook zo over ,Top!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk, Jeroen helemaal lam omgevallen op bed, dan strobo licht en psycho muziek. Beter kun je toch niet bedenken in een bunker, het begint nu echt op een spookhuis te lijken.
Regiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:58 schreef Maanvis het volgende:
welke muziek is dat nou? Lijkt wel van Jeroen Tel ofz?
Huub zet de geluiden aanquote:
Dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Espabilado het volgende:
Kan ook dat alleen wij die muziek horen
Ja ik krijg ook steeds sterker dat gevoelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Maanvis het volgende:
Je kunt aan echt ALLES zien bij Peter dat dit z'n 1e meisje is
Zo klinkt het welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Espabilado het volgende:
Kan ook dat alleen wij die muziek horen
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:00 schreef FuTilE het volgende:
Damnit... Moet ik weer helemaal uit bed komen om de streams te volgen
en hij was 30quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Maanvis het volgende:
Hij laat zich nemen door Elinequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Maanvis het volgende:
je ging toch slapenquote:
Hij heeft er 15 gehad vertelde ie met spin the bottlequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef Maanvis het volgende:
dan rustig aan postenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Alleen dit topic nog vol, en dan ga ik écht
Het 1e , ze kon haar pincet niet vinden in het donkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:02 schreef Espabilado het volgende:
Keert Eline hem de rug toe, of de kont toe?
Vrees het 1e voor hem
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Alleen dit topic nog vol, en dan ga ik écht
Peter? Vriendin? Jeroen heeft wel een vriendin ergens in Frankrijk volgens zijn eigen zeggen dan hè.quote:
quote:
ik vind het geklooi en ramptoeristme getrek om zo FOKKers nog enigzins gangs te krijgen te lachwekkend ...eigenlijk zielig ...quote:
quote:
het is geen slowchatquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:06 schreef BobbyRond het volgende:
Wil je een broodje kaas? Zei Peter dat nou?!?! Wel een heel rare metafoor...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:06 schreef swarmahoer het volgende:
ah, bart is online, leest vast wel hier mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |