Dat heb ik niet gezien maar hij dringt zich gewoon op met zijn dronken harses. Waarschijnlijk alleen om te knuffelen maar dat moet hij gewoon niet doen bij iemand die nock out is.quote:
Danny slaapt al...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:42 schreef Maanvis het volgende:
nu moet er eigenlijk nog een hele grote enge dikke man (nakend uiteraard) in een badkuip gaan kotsen, en dan is het feest voor mij compleet
ja inderdaad geile gab diequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:41 schreef BobbyRond het volgende:
En Jeroen heeft al humpend meer oog voor Peter en Eline dan voor Amber
Gooi er nog een teletubbie met een cervelaatworst bij, en ik ben ook tevreden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:42 schreef Maanvis het volgende:
nu moet er eigenlijk nog een hele grote enge dikke man (nakend uiteraard) in een badkuip gaan kotsen, en dan is het feest voor mij compleet
Uh volgens mij staat de camera op het verkeerde koppel.... Jeroen en Amber speelt meer...quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
duikt eline nou onder de dekens bij peter?
dat bedoel ik dus ...Amber kan der eigen nog echt wel afweren hoor ...zo Pim ook ..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:39 schreef akveor het volgende:
[..]
ff wachten.... Amber kan hem altijd nog een trap in z'n ballen geven... kan ie helemaal afdruipen.... hehehe
quote:
* Maanvis had het dan ook niet over Dannyquote:
Volgens mij wel... kinda sad...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:45 schreef Kinga het volgende:
Jeroen gaat onder Pim liggen... om het beter in de gaten te houden...?
Nee dat geloof ik niet, hij ging uit zichzelfquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit wordt een unicum in een RLS : Peter laat zich live op stream ontmaagden !
ahquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis] [url=http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=57205]had het dan ook niet over Danny[/url
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dit wordt een unicum in een RLS : Peter laat zich live op stream ontmaagden !
Vonden wij ook, popjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
jammer dat de regie niet meeleest, de emmer water was een goed plan
Hij kreeg vast door dat het de verkeerde was....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:46 schreef wicky. het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, hij ging uit zichzelf
Is dat goed of slechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |