quote:
Ja, verder niets mis mee... heerlijk doorsnee vrouwen figuur lijkt me.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zeg ik, meer vrouwelijk figuur, net iets bredere heupen
Doet me denken aan Egbert en dinges.quote:
oh, op die fietsquote:
Idd ,ze is heus niet nock-out ofzo hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:36 schreef sherry777 het volgende:
hahahaha, echt te lachwekkend, eline en peter en amber en jeroen. En mensen dit vindt Amber niet erg hoor. Was al d hele avond b.geil. En nu het onschldige meisje uithangen ga toch weg. Zitten daar volwassn mensen in hoor! Ik vind het allemaal te lachwekkend.
ff wachten.... Amber kan hem altijd nog een trap in z'n ballen geven... kan ie helemaal afdruipen.... hehehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:36 schreef Noelle06 het volgende:
Haal die Jeroen uit dat bed bij Amber , vindt het echt niet kunnen
E-10 en Marciaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Egbert en dinges.
Haal Egbert uit de slaapkamer![]()
Maar het kan natuurlijk niet, aan iemand gaan zitten die bewusteloos van de drank in bed ligt.
Dat is aanranding.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:39 schreef BobbyRond het volgende:
Misschien probeert Jeroen Amber naar het andere deel van het bed te 'schuiven'
quote:
Emmer water is altijd leuk..... dus ja...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:38 schreef swarmahoer het volgende:
Poll: emmer water over jeroenJA NEE
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
"Ladies and gentlemen.. I present to you, exhibit A!"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:40 schreef sherry777 het volgende:
volgens mij zag ik een hele grote stijve van jeroen! Is die vastgelegd?
ik ook gadverdammequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:40 schreef sherry777 het volgende:
volgens mij zag ik een hele grote stijve van jeroen! Is die vastgelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |