Kan prima hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:29 schreef wicky. het volgende:
Huh, met z'n 2e in een eenpersoons bedHoe Dan !?!
Amber heeft een klein beetje een buikje, maar heeft wel mooie vormen. En ik vind haar het mooiste koppie hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog niet één keer echt goed op lichamen gelet, vanavond zag ik het een beetje, maar volgens mij heeft Amber een nóg mooier figuurtje
kan je nagaan, om half 3 snachts zó'n druk topic dat k nog door n slotje heenpostquote:
iidquote:
Homo....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog niet één keer echt goed op lichamen gelet, vanavond zag ik het een beetje, maar volgens mij heeft Amber een nóg mooier figuurtje
Dat zeg ik, meer vrouwelijk figuur, net iets bredere heupenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Homo....![]()
Amber heeft toch behoorlijk wat meer vet.... niet daar iets mis mee is maar ze is een stuk minder strak als Marielin en zeker als Eline.
Heb je dat nog nooit gedaan dan, zou het toch eens proberen gaat makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:29 schreef wicky. het volgende:
Huh, met z'n 2e in een eenpersoons bedHoe Dan !?!
Eeuh, dat lijkt me wel ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:35 schreef BobbyRond het volgende:
Is het humpen van een coma-zuiper strafbaar?
Misschien dat ze straks wat hoogte krijgt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:34 schreef Recce het volgende:
Eeuhm, wat is Jeroen aan het doen en is Amber daarvan op de hoogte?
Amber en Jeroen in het grote bed & Eline en Peter samen in 1 bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |