Helemaal mee eens! ,maarja als het maar gezellie is toch !quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:14 schreef Kinga het volgende:
Die stem van Eline + haar accent is wel vreselijk irritant trouwens.
nee ik vind hem ook om te kotsen een vies goor geil smerig ventjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef lies1958 het volgende:
sorry maar ben ik nu de enige die jeroen een creept vind om naar te kijken. Krijg er echt de rillingen van nu hij zo dronken is.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ] markvanrinsum [ afbeelding ]
Net of ze steeds aan een heliumballon heb gezeten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:14 schreef Kinga het volgende:
Die stem van Eline + haar accent is wel vreselijk irritant trouwens.
tygo was ook ooit kaalquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Die is juist niet meer Tygo, hij is nu kalos
die wordt morgen lullig wakker ! hij had zijn schoenen nog aanquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef Peter6000 het volgende:
Pfffffffffffffffffff, dat zogenaamde minderwaardigheidsgepraat van Eline.
Ik vond het al een hele overwinning dat ie eindelijk Eline durfde te zoenen... Daar was heel wat drank voor nodig. Maar ik vind het zeker geen slechte gozer...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Komt ook omdat Peter vandaag 8 uur heeft gestaan.
Eerst wisten ze dat nooit neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
waarom mogen ze weten hoelaat het isdat was toch verboden ofzo
He-le-maal mee eens!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef wicky. het volgende:
Ik vind Jeroen een Top gozer!hij moet ook zeker in het spel blijven morgen ,moet gewoon! anders wordt het denk ik gauw saai daar ...dus dat...
of is dat nog even deel van het plan, als die ook ligt dat ze terug gaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:19 schreef Espabilado het volgende:
Eline en Marielin willen Jeroen wegwerken zodat ze er tegenaan kunnen, beseffende dat dat niet gaat lukken besluiten ze naar bed te gaan.
Als die pc aanstaat voor de dagboeken staat daar gewoon windows klokje in taakbalkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
Ik loop altijd met een grote boog om die types heen, ook als ze nuchter zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef lies1958 het volgende:
sorry maar ben ik nu de enige die jeroen een creep vindt om naar te kijken. Krijg er echt de rillingen van nu hij zo dronken is.
Dat zijn altijd de beste gesprekken...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef Quinty. het volgende:
oh jeroen is inderdaad goud eerrlijk hij zegt ik ben maar een dronken lul
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:17 schreef snetje het volgende:
[..]
die wordt morgen lullig wakker ! hij had zijn schoenen nog aan![]()
![]()
zou weer terug moeten eigelijk, veel leukerquote:
De regie baalde ook als een stekker dat wij van het NS station steeds konden horen hoe laat het ongeveer was.quote:
Sowieso dacht ik dat ze veel meer het met nacht en dagritme van de spelers zouden klotenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou weer terug moeten eigelijk, veel leuker
nee ik vind hem ook geen slechte gooser al doet hij nu vanavond wel erg schoolachtig met een meisiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond het al een hele overwinning dat ie eindelijk Eline durfde te zoenen... Daar was heel wat drank voor nodig. Maar ik vind het zeker geen slechte gozer...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef lies1958 het volgende:
sorry maar ben ik nu de enige die jeroen een creep vindt om naar te kijken. Krijg er echt de rillingen van nu hij zo dronken is.
Nu zo'n puzzel er in gooienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:21 schreef Maanvis het volgende:
Van die overlevingsopdrachten is dus niets.. ze moeten gewoon 24/7 alcohol krijgen
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef wicky. het volgende:
Ik vind Jeroen een Top gozer!hij moet ook zeker in het spel blijven morgen ,moet gewoon! anders wordt het denk ik gauw saai daar ...dus dat...
Zolang de PC aanstaat, kunnen ze de klok zien. Het was niet verboden, maar de PC staat niet altijd aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |