Dat zijn altijd de beste gesprekken...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef Quinty. het volgende:
oh jeroen is inderdaad goud eerrlijk hij zegt ik ben maar een dronken lul
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:17 schreef snetje het volgende:
[..]
die wordt morgen lullig wakker ! hij had zijn schoenen nog aan![]()
![]()
zou weer terug moeten eigelijk, veel leukerquote:
De regie baalde ook als een stekker dat wij van het NS station steeds konden horen hoe laat het ongeveer was.quote:
Sowieso dacht ik dat ze veel meer het met nacht en dagritme van de spelers zouden klotenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zou weer terug moeten eigelijk, veel leuker
nee ik vind hem ook geen slechte gooser al doet hij nu vanavond wel erg schoolachtig met een meisiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik vond het al een hele overwinning dat ie eindelijk Eline durfde te zoenen... Daar was heel wat drank voor nodig. Maar ik vind het zeker geen slechte gozer...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:15 schreef lies1958 het volgende:
sorry maar ben ik nu de enige die jeroen een creep vindt om naar te kijken. Krijg er echt de rillingen van nu hij zo dronken is.
Nu zo'n puzzel er in gooienquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:21 schreef Maanvis het volgende:
Van die overlevingsopdrachten is dus niets.. ze moeten gewoon 24/7 alcohol krijgen
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef wicky. het volgende:
Ik vind Jeroen een Top gozer!hij moet ook zeker in het spel blijven morgen ,moet gewoon! anders wordt het denk ik gauw saai daar ...dus dat...
Zolang de PC aanstaat, kunnen ze de klok zien. Het was niet verboden, maar de PC staat niet altijd aan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:18 schreef swarmahoer het volgende:
waarom mogen ze weten hoelaat het isdat was toch verboden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |