Dus moet nijn hem maar voor je terug halenquote:
Verdwenen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
What de hell is er met de groene stok gebeurd.
Yepquote:
Sleutel afgebroken. Ligt nu bij een Fok!ker in opslag en komt t.z.t. naar bij toe. Dan vervang ik het slot en maak ik er wat beugeltjes aan zodat als je de sleutel er in laat zitten de sleutel niet afbreekt (het gewicht van de stok zorgt er voor dat de sleutel verbuigt als je de stok met de sleutel er in ergens neerlegt waardoor je metaalmoeheid krijgt en de sleutel afbreekt, ontwerpfoutjequote:Op donderdag 14 mei 2009 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
What de hell is er met de groene stok gebeurd.
en in de tussentijd gebruiken we de plankquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Sleutel afgebroken. Ligt nu bij een Fok!ker in opslag en komt t.z.t. naar bij toe. Dan vervang ik het slot en maak ik er wat beugeltjes aan zodat als je de sleutel er in laat zitten de sleutel niet afbreekt (het gewicht van de stok zorgt er voor dat de sleutel verbuigt als je de stok met de sleutel er in ergens neerlegt waardoor je metaalmoeheid krijgt en de sleutel afbreekt, ontwerpfoutje).
Volgens mij de Krompatte in Enter.quote:
Afgezien van de bomen idd een goede plek jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:31 schreef swollywood het volgende:
[..]
Volgens mij de Krompatte in Enter.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&client=firefox-a&ie=UTF8&ll=52.288841,6.574781&spn=0.001972,0.0056&t=h&z=18
Je hebt gelijk. Dan lijkt dit er meer op:quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:37 schreef Richfield het volgende:
dan zijn de bomen aan de overkant van het veld flink gegroeid want die staan er op google maps nog niet bij
Ik niet, maar in deze afstand heb ik (op het moment) ook geen zinquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:33 schreef Richfield het volgende:
Ik weet waar hij ligt (collega van me woont in enter)
Dan ben ik blij dat ik toch besloten had niet op de gok te gaan rijden.quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:17 schreef Richfield het volgende:
Ik had het verhaal aan mijn collega uitgelegd. Ik krijg net een sms dat hij hem meegenomen heeft. Volgens mij word dat een verre verplaatsing
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
haha super goed
verplaatsing naar waar?
hij zou een weekend naar zeelandquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:19 schreef swarmahoer het volgende:
haha super goed
verplaatsing naar waar?
binnenkort wel vermoed ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar![]()
En waar ik ook benieuwd naar ben, zit die collega op FOK!, of gewoon voor de lol?
hij zag het meteen toen ik hem de foto liet zienquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:37 schreef Maruna het volgende:
Damn dat is snel! Leuk en jammer dat ie dan weer zo ver weg gaat, ik had wel wat rondjes Twente willen doen met de Stok!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:38 schreef Maruna het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=52.294975,6.584067&daddr=&hl=nl&geocode=&mra=mi&mrsp=0&sz=19&sll=52.294844,6.58401&sspn=0.001225,0.002414&ie=UTF8&t=h&z=19
Dit was de locatie, die Richfield me goed in PM had gestuurd
quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:52 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dan lijkt dit er meer op:
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&client=firefox-a&ie=UTF8&t=h&ll=52.29465,6.584609&spn=0.001972,0.0056&z=18
Dan zat ik verdorie wel goed.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef Maruna het volgende:
Voor zover ik dat terugzie, is het het allemaal nietTrouwens ff een landmarker aanbrengen geeft meer duidelijkheid over de posititie die je bedoeld
Ik zie op Google Maps nergens een knopje landmark toevoegen. Wist ik veel dat moet met "routebeschrijving toevoegen vanaf dit punt". Dat klinkt heel anders dan: 'Landmark toevoegen".quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:50 schreef Maruna het volgende:
Lijkt er op swolly, maar toen ik hem checkte, kwam ie 100meter te laag uit, bij het bruggetje. Had dan ff een Landmark toegevoegd
en je mag blij zijn dat de plaatser helpt om te zeggen of hij er ligt ja of neequote:Op donderdag 14 mei 2009 17:56 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik zie op Google Maps nergens een knopje landmark toevoegen. Wist ik veel dat moet met "routebeschrijving toevoegen vanaf dit punt". Dat klinkt heel anders dan: 'Landmark toevoegen".
Verdomme nog een uur lopen Google-mappen er vanuitgaande dat ie daar niet lag, terwijl ik al met stok en al aan de koffie had kunnen zitten bij een maat van me in Vjenne.
En als ik er 100 meter van af zat volgens jouw beleving, had je ook wel ff zeggen dat ik er vlak bij zat.
Het is kut met een grote K als je een uur Enter rond zit te zoeken op Google Maps met de intentie dat ding op te halen, terwijl je gewoon wél de goede locatie had.
Ben er ff helemaal klaar mee.![]()
checkquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef gerwil het volgende:
Hey Rich field, Fok stok, gevonden en zal morgen naar zijn nieuwe plaats worden gebracht. Groeten uit Enter
Welkom op Fok! Mede Entenaar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef gerwil het volgende:
Hey Rich field, Fok stok, gevonden en zal morgen naar zijn nieuwe plaats worden gebracht. Groeten uit Enter
Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef gerwil het volgende:
Als je in de plaats waar de stok ligt woont, ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en je mag blij zijn dat de plaatser helpt om te zeggen of hij er ligt ja of nee
Beetje kinderachtige reactie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 05:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je in de plaats waar de stok ligt woont, ben ik het met je eens.
Als je 2 x 50 = 100 km moet rijden ga je niet op de bonnefooi van huis bij een plaats met zoveel uitvalswegen en ga ik er vanuit dat een plaatser helpt door ja of nee te zeggen.
Ik heb namelijk geen leaseauto en moet mijn benzine zelf betalen. Heb al een keer voor de kat z'n kut gereden en dat overkomt me geen 2e keer.
En als je er 100 meter van af zit (volgens Maruna dan) dan zeg je niet: "Nee, daar ligt ie niet", maar: "Je zit er heeel dicht bij". Dan ga je namelijk niet nogeens een uur rondzoeken door de hele plaats.![]()
Voor mij is de lol van het spel er voorlopig ff af en ik zie wel of ik hem nog eens een keer oppik mocht ie in de buurt van Zwolle komen.
inderdaadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:06 schreef maok het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit om bevestiging gevraagd voor ik weg ging en daardoor ook al regelmatig alle borden van een dorp gezien en stukken moeten liften omdat ik bij het verkeerde bord uit de bus was gestapt. Net als het aankondigen dat je gaat zoeken, het is toch juist veel verrassender als je ineens komt melden dat je de stok hebt. Al zou een sms board wel weer handig zijn, ik bel nu maar even een andere fok!er om het hier te plaatsen, maar dat is ook niet voor iedereen mogelijk.
Dat 'Jagen' levert juist mooie verhalen op.
Ik snap toch niet dat mensen 100km om zouden rijden voor de stok, maar dat zal m'n eigen idee wel zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 05:35 schreef swollywood het volgende:
[..]Als je 2 x 50 = 100 km moet rijden ga je niet op de bonnefooi van huis bij een plaats met zoveel uitvalswegen
Nee, 100km (enkele rit) is inderdaad wat weinig. Das leuk voor een 'verloren' avondje, niet voor een echt Fok!stok avontuur. Hoewel ...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:57 schreef Maruna het volgende:
[..]
Ik snap toch niet dat mensen 100km om zouden rijden voor de stok, maar dat zal m'n eigen idee wel zijn.
Wordt wel tijd voor een update Gerwil!
Net met mijn broertje (Postmus) besproken. Als iemand de stok een keer op het drielandenpunt mikt, willen wij je wel ophalen (hij woont in Woudsend, ik in Zwolle), dan de stok ophalen op het drielandenpunt en hem dan ergens bij de waddenzee weer plaatsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:24 schreef 2cv het volgende:
Ik wil nog eens proberen de grootste verplaatsing die maar mogelijk is op het vaste land. Vanaf het drielandenpunt naar ... ?
we hebben ooit een lijstje gemaakt met namen en locaties, als iemand die kan vinden plannen we er gewoon een dag voorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:24 schreef 2cv het volgende:
Ik wil nog eens proberen de grootste verplaatsing die maar mogelijk is op het vaste land. Vanaf het drielandenpunt naar ... ?
Volgens mij bedoelt ie geen estafette, maar gewoon hop, van de ene kant van het land naar de andere kant.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
we hebben ooit een lijstje gemaakt met namen en locaties, als iemand die kan vinden plannen we er gewoon een dag voor
Viergrenzenweg, Wolfhaag <-> Den Helder = 313 kmquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:24 schreef 2cv het volgende:
Ik was niet van plan om hem op te halen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:58 schreef 2cv het volgende:
Tof van die aanbiedingen, maar ik haal hem liever op eigen kracht opNiet dat er niemand mee mag dan ofzo hoor
Oh, zover had ik niet terug gelezenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef 2cv het volgende:
Was ook meer richtin Swarmahoer en evt. swollywood
is de fokstok kwijt?quote:
Als hij bijv. vandaag weer thuis komt uit Zeeland, dan valt dat toch onder 'zo snel mogelijk'?quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Hoezo? Wou je hem op gaan halen uit Zeeland?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Maruna het volgende:
Richfield, SMS 'm dan om een locatie te vragen
ja dan heb je een plaats, daar schiet je toch niet veel mee op zonder foto's en locatie van de sleutel?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Maruna het volgende:
Richfield, SMS 'm dan om een locatie te vragen
quote:Op maandag 18 mei 2009 06:54 schreef nijnja het volgende:
Ik ben wel echt heel benieuwd, als hij dr zolang over doet moet hij me een speciale plaats gevonden hebben!
Stok ligt dus waarschijnlijk al een paar dagen op de nieuwe plek, maar heeft ie in Zeeland niet de beschikking over internet en/of kaartlezer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef gerwil het volgende:
Wanneer Zeeland riolering krijgt is ook nog niet bekendquote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef swollywood het volgende:
maar heeft ie in Zeeland niet de beschikking over internet en/of kaartlezer.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Richfield het volgende:
Ik heb hem net even gemaild (omdat ik thuis zit vandaag)
hij heeft foto's gemaakt maar heeft nu problemen met zijn laptop die niet het internet op komt, hij gaat het vanavond nog eens proberen
Maar hij ligt dus in Zeeland?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Richfield het volgende:
hij heeft foto's gemaakt maar heeft nu problemen met zijn laptop die niet het internet op komt, hij gaat het vanavond nog eens proberen
Jaja! Hoe heeft hij jouw mailtje dan gelezen!?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Richfield het volgende:
zakelijke mail op zijn werkplek op de zaakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Jaja! Hoe heeft hij jouw mailtje dan gelezen!?
Hij woont bij mij in het dorp, kan m'n wireless wel ff voor 'm openzettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Anders gaat Maruna er toch langs om hem te helpen? Weet ie tenminste al eerste waar de stok ligt.
So true, maar wat ik me dan afvraag, waar blijven die STOK!foto'squote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef Maruna het volgende:
't is inderdaad wel erg dood hier sinds de snelle move. Nijnja blijkt in de tussentijd zelfs al MOD te zijn geworden
edit: Bij PUB Modwissel op PUB
Doe dat, ik krijg afkickverschijnselenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Richfield het volgende:
Ik zal vragen of hij als het niet lukt met de laptop het kaartje vrijdag mee wil nemen naar de zaak
Laat 'm z'n MemoryStickje bij mij in de brievenbus gooienquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Richfield het volgende:
Ik zal vragen of hij als het niet lukt met de laptop het kaartje vrijdag mee wil nemen naar de zaak
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |