ja dat was ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, dus hij is niet heel moeilijk. Je nam hem niet mee omdat jij hem in raalte had gedumpt, of was dat iemand anders?
Nu verklap je de locatiequote:Op woensdag 13 mei 2009 18:29 schreef Richfield het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha zoals je misschien wel hebt gelezen, ging ik naar Raalte met babybel, en daar gewoon op het infobord gekeken. Foto's in mn achterhoofd en dan gewoon kijken op welke wegen het zou kunnen liggen, die wegen onthouden en naartoe rijdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:35 schreef Richfield het volgende:
ik moest er wel even voor rondrijden voor ik em had
Hoe bedoel je dat?quote:
Dat is waar, maar we hebben hem ook niet op een uitweg van diepenveen gegooit maar meer op een tussenweg, daarom dacht ik dus dat het moeilijk zou wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:51 schreef Richfield het volgende:
Ik had een idee aan welke kant van diepenveen hij zou moeten liggen, dat scheelt je een rit door het hele dorp heen
Het is geen 'uitweg' zoals je verwacht, een binnenweggetje die je als je niet oplet mistquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:23 schreef Maruna het volgende:
Molenweg en de Diepenveenseweg, wat je al eerder noemde wordt m'n eerste optie, het is in ieder geval wel die kant van Diepenveen denk ik. Dus ff toeren daar
Zat ik in de buurt met een van m'n punten op googlemaps?
Haha dat klopt, molenweg is wel in de buurt. Meer zeg ik nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is geen 'uitweg' zoals je verwacht, een binnenweggetje die je als je niet oplet mistMeer zeg ik niet
Goeie, en die openplek ervoor klopt ook.quote:
mja, straat loopt dood tegen een huisquote:
Als je die route bent gegaan dan heb je mooi gereden, maar dan kom je de stok niet tegenquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
d
Ik heb zo mijn vermoedens denk nog niet maar denk wel daar ergens is
Hij staat neit eens op de kaartquote:
Heb het bordje wel zien staan! Maar ik vind aspergers niet te etenquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:27 schreef ondeugend het volgende:
Diegene die hem haalt, raad ik aan Aspergers te halen aan de Oranjelaan.
Zomaar een gratis tip !
jij te laat hahaquote:
waar?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef Maruna het volgende:
Ik heb 'm! Foto's komen er zo aan van het ophalen. Nieuwe locatie ben ik over aan het denken, de plaats weet ik al
[..]
Heb het bordje wel zien staan! Maar ik vind aspergers niet te eten
Moest trouwens een eind omrijden omdat de weg was opengebroken
erder ergens, nummer E in die google mapsquote:
Dan had ik de maps vercrackt, ach boeiendquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:39 schreef Richfield het volgende:
Ik kan niet vinden waar je hem gevonden hebt
Daarom vond ik het ook een goed bordquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:44 schreef Maruna het volgende:
Hier de foto's van het ophalen, onder de foto staat wat er op de foto staat
[ afbeelding ]
Het bord met daaraan de FOK!Stok
[ afbeelding ]
De hangende FOK!Stok
[ afbeelding ]
De Bunker die ook op de foto's van Nijnja te zien is
[ afbeelding ]
Omgevingsfoto, goed te zien dat het een tussenweggetjes is, eigenlijk een hele rare plek om een plaatsnaambordje neer te zetten!
[ afbeelding ]
De FOK!Stok in de achterbak van m'n autootje
Niet bij mij achterin, maar bij de auto achterin, laten we dat even duidelijk houdenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:56 schreef Richfield het volgende:
[..]
nog bij maruna achterin vermoed ik
Als het in de buurt is dan verplaats ik hem weer hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:19 schreef Maruna het volgende:
[..]
Niet bij mij achterin, maar bij de auto achterin, laten we dat even duidelijk houden
Ik ga nu m'n fiets pakken en de stok leggen. Foto's binnen een half uur!
probeer wel ff 1 of 2 verplaatsingen er tussen te houden, mochten er anderen zijn die het ook kunnen is dat wel zo leukquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:20 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als het in de buurt is dan verplaats ik hem weer hoor![]()
Sorry
!
Haha weet ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
probeer wel ff 1 of 2 verplaatsingen er tussen te houden, mochten er anderen zijn die het ook kunnen is dat wel zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |