Oh, zover had ik niet terug gelezenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:10 schreef 2cv het volgende:
Was ook meer richtin Swarmahoer en evt. swollywood
is de fokstok kwijt?quote:
Als hij bijv. vandaag weer thuis komt uit Zeeland, dan valt dat toch onder 'zo snel mogelijk'?quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Hoezo? Wou je hem op gaan halen uit Zeeland?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Maruna het volgende:
Richfield, SMS 'm dan om een locatie te vragen
ja dan heb je een plaats, daar schiet je toch niet veel mee op zonder foto's en locatie van de sleutel?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:49 schreef Maruna het volgende:
Richfield, SMS 'm dan om een locatie te vragen
quote:Op maandag 18 mei 2009 06:54 schreef nijnja het volgende:
Ik ben wel echt heel benieuwd, als hij dr zolang over doet moet hij me een speciale plaats gevonden hebben!
Stok ligt dus waarschijnlijk al een paar dagen op de nieuwe plek, maar heeft ie in Zeeland niet de beschikking over internet en/of kaartlezer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:09 schreef gerwil het volgende:
Hey Rich field, Fok stok, gevonden en zal morgen naar zijn nieuwe plaats worden gebracht. Groeten uit Enter
Wanneer Zeeland riolering krijgt is ook nog niet bekendquote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef swollywood het volgende:
maar heeft ie in Zeeland niet de beschikking over internet en/of kaartlezer.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Richfield het volgende:
Ik heb hem net even gemaild (omdat ik thuis zit vandaag)
hij heeft foto's gemaakt maar heeft nu problemen met zijn laptop die niet het internet op komt, hij gaat het vanavond nog eens proberen
Maar hij ligt dus in Zeeland?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Richfield het volgende:
hij heeft foto's gemaakt maar heeft nu problemen met zijn laptop die niet het internet op komt, hij gaat het vanavond nog eens proberen
Jaja! Hoe heeft hij jouw mailtje dan gelezen!?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:06 schreef Richfield het volgende:
zakelijke mail op zijn werkplek op de zaakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:11 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Jaja! Hoe heeft hij jouw mailtje dan gelezen!?
Hij woont bij mij in het dorp, kan m'n wireless wel ff voor 'm openzettenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:16 schreef swollywood het volgende:
Anders gaat Maruna er toch langs om hem te helpen? Weet ie tenminste al eerste waar de stok ligt.
So true, maar wat ik me dan afvraag, waar blijven die STOK!foto'squote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef Maruna het volgende:
't is inderdaad wel erg dood hier sinds de snelle move. Nijnja blijkt in de tussentijd zelfs al MOD te zijn geworden
edit: Bij PUB Modwissel op PUB
Doe dat, ik krijg afkickverschijnselenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Richfield het volgende:
Ik zal vragen of hij als het niet lukt met de laptop het kaartje vrijdag mee wil nemen naar de zaak
Laat 'm z'n MemoryStickje bij mij in de brievenbus gooienquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:27 schreef Richfield het volgende:
Ik zal vragen of hij als het niet lukt met de laptop het kaartje vrijdag mee wil nemen naar de zaak
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |