Natuurlijk komt die nog wel even langs, hier bevind zich zijn vrijdags terug vind potentieelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou APK ook komen? Nu CarO het hele weekend ondergedoken is
Ik zal vast een lokliedje postenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk komt die nog wel even langs, hier bevind zich zijn vrijdags terug vind potentieel
ha die buufquote:
hee pietermansquote:
No shitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
hee pietermans![]()
nee joh, het was helegaar geen steuken![]()
wel leuk dat het iets op gang brengt, gebeurt er tenminste wat hier![]()
hoe is ie?
ja, behestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
No shit.
Gaat prima, ik zou allang moeten slapen maar ja FOK! kent geen grenzen. Morgen uitslapen, dat scheelt
. Hoe gaat ie bij jou?
slaap lekker piet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof, dat is wel veel werk
Nu ga ik maar eens pitten
.
leter
Genant? Dus het was geen typfout?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
En kan één van de lievelievelieve modjes die e teveel even uit de TT slopen? Pretty please???
best genante fout eigenlijk
![]()
Dat soort vrij is altijd het lekkerst.quote:
Bier en Tietenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef hondjes het volgende:
De rest veel plezier in de Bunker, met zuipen, roken en feestvieren.
Gefeliciteerd..tante.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
Het is gelukt !
Ik ben tante geworden van 2 kleine duifies...![]()
[ afbeelding ]
![]()
vin ik zo schattig ik zag het net pas, bleef zoveel mogelijk uit de buurt en het zijn er twee
dus allebei de eitjes zijn uitgekomen...... scheetig
ik denk dat het beste kadootje is om ze maar gewoon met rust te laten, maar ik ga het wel stiekumquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd..tante.![]()
Al op kraamvisite geweest en wat heb je gekocht, babysokjes of rompertjes,
Wat tof!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
Het is gelukt !
Ik ben tante geworden van 2 kleine duifies...![]()
[ afbeelding ]
![]()
vin ik zo schattig ik zag het net pas, bleef zoveel mogelijk uit de buurt en het zijn er twee
dus allebei de eitjes zijn uitgekomen...... scheetig
ik kon ze niet goed zien.... meneer of mevrouw duif ging boos klapperen met de vleugels om me wegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
Oh jee, ik zou gelijk een plakboek kopen en leren scrapboeken (of hoe heet die meuk?).
Dan breien, kleine duivenmutsjes en slingertjes appel rijgen. Of lusten duiven geen appel?
Ze zijn nu nog wel heel lelijk hè, van die kale kuikens die eruit zien als mini-gieren.
Ja, ipv slingers. Wormen aan elkaar knopen. Levende want dat swingt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kon ze niet goed zien.... meneer of mevrouw duif ging boos klapperen met de vleugels om me weg
te jagen![]()
ik heb wel brood gestooid, maar dat aten ze niet, dus weer weggehaald, voordat de muizen er op af komen,
ik ga wel effe googelen om te zien wat die beessies wél lusten![]()
desnoods ga ik wormen zoeken
owh..... ja daar zeg je zoiets, ik leg wel iets op de grondquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ipv slingers. Wormen aan elkaar knopen. Levende want dat swingt.![]()
Op vakantie gaf ik de katten schnitzels en vis in limoendressing. Ze waren wild dus misschien moet je je even culinair inspannen voor ze. Ze zijn toch wild, die duiven.
En dan gaan ze leren vliegen. Vanaf dat stoeltje *plof* op de grond.Ik zou er alvast een tuinkussen onder leggen.
Kussens met ganzendons. Of is dat te morbide?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
owh..... ja daar zeg je zoiets, ik leg wel iets op de grondanders hebben ze meteen een hersenschudding
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Kussens met ganzendons. Of is dat te morbide?
Zal wel niet dus, ze vreten ook kip dus.
Ziekelijk man!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef Coos het volgende:
Stadsduiven zijn die vliegende ratten die de Dam terroriseren.
Dit is een Houtduif en die eten zaden! Dus effe naar de dierenwinkel en duivenvoer kopen.
enne..... o ja, gefeliciteerd nog.
Dusseldorfquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is hier?
Slaap je in het vliegtuig toch verder?quote:
Was ook mijn planning, ga naar Bulgarijequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Slaap je in het vliegtuig toch verder?
Of ga je niet vliegen? Waar gaat de reis naartoe eigenlijk?
Dus bijna weg, hoe lang ga je..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was ook mijn planning, ga naar Bulgarije
Heb er superveel zin in
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doenquote:
Lekker, en mooi hotel, dus wordt genieten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
Thanksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lekker, en mooi hotel, dus wordt genieten.
veel plezier.
Hoi allemaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week li
gt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou APK ook komen? Nu CarO het hele weekend ondergedoken is
veel plezier....... dat zeker, maar best eng om na je laatste ''avontuur'' weer meteen naar het buitenland te gaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
da's wel een goed ideequote:Op zondag 10 mei 2009 01:10 schreef Soury het volgende:
Oh mijn god binnenkort vliegen er duiven met pop art prints door de stad
Je duifjes vind je altijd welquote:Op zondag 10 mei 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel een goed ideekan ik ze altijd terugvinden.......
zit je weer ''in de bunker'' ? ja hé......![]()
Have Fun daar...... ik ga zo eens even een ontwerpje maken voor de duivies
Leuk !quote:
Ja, toevallig welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat soort vrij is altijd het lekkerst.![]()
Volgende week ook toevallig? O nee dat weet je nu nog niet, als het plotseling is.
O wat goed!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel
Ik heb geruild met een Gameboy
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef CarOnline het volgende:
Dinsdag iig wel, donderdag moet ik ff kijken, moet werken dan.
Maar dat probeer ik te ruilen.
Ja! Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
Hmm ik denk dat je dat iets te zonnig in ziet...
Gordon heeft een visioen gehad immers!
Die laat zich dat echt niet door de neus boren.
Fame en glorie zijn zijn deel.
Donderdag is normaal mijn vrije dag dus dat laat ik me niet door de neus boren! Hoop wel dat mn internet het dan weer doet, wel wat leuker kijken. Zit vandaag bij mn ouders, dus dan kan het soms even.
Hoewel mn moeder het onbeleefd vind. Dus ik stop er maar mee
Tis moederdag immers!
Ja ze is misschien toch wel lief.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik vind de duiven van Fann echt geweldig
Tot van de week
hee gertjens!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze is misschien toch wel lief.![]()
Succes met het internetgezeik, en een i-phone met flatfee komt dan goed van pas ja!
Ja he, die zijn goed , en dit na tien minuten en drie keer geweest te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Da's mooi ellendig Hondjes. Ff naar zo'n knakker die de boel weer even rechtzet? heb ik altijd zeer veel baat bij!
Hebbie met de blote "jongens" in de zon gezeten?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef CarOnline het volgende:
Jaaa man, gewoon kats verbrand, ik ben net een roodborstje
Ik was er vanochtend en als alles verder zonder gezeik of andere plotse problemen verloopt kan ik zaterdag beginnen met schoonmaken. Er moeten nog wel 2 keukenkastjes die nabesteld waren geplaatst worden maar dat lijkt me niet onoverkomelijk. Vriendin is komende weekend weg dus blijf ik nog tot na het weekend hier en ga dan overdags schoonmaken. Daarna begint voor mij het werk sauzen en schilderen maar gelukkig heeft een buurjongen al zijn diensten aangeboden voor de plafonds.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het met je huis, Coos?
Ik gok ik ook wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef Copycat het volgende:
Ik kies voor de zon. Verven kan ook in de winter.
De zonquote:
Ben je al een bruine muis?quote:
Ik zie vanachter mijn zonnige keukenraam dat die nodig weer eens gezeemd moeten worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
Ook vanachter het kantoorraam is het echt héérlijk zonnig.
13 euro... da's zes bier. Denk dat de meeste mensen daarna sowieso wel moeten zeiken. En of het nou zo lekker zit, met zo'n stropdas aan tafel. Nog los van het esthetische aspect. Klote aanbieding!quote:Stropdas en spijker en drinken maar
LANGERAAR - Koop zaterdagavond in Jongerencentrum De Schakel in Langeraar voor dertien euro een stropdas plus een spijker.
Doe de stropdas vervolgens om en spijker hem vast aan de tafel. ,,Zolang je aan de tafel zit vastgespijkerd, mag je onbeperkt gratis drinken. Bier, wijn of frisdrank,'' zegt Remco Loos van De Schakel. ,,Maar moet je naar het toilet of wil je even gaan roken, moet je je stropdas losknippen en is het gratis drinken over.''
Vanaf donderdag schijnt het weer minder weer te worden, dan zie je het niet meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie vanachter mijn zonnige keukenraam dat die nodig weer eens gezeemd moeten worden.![]()
En vodka is geen part of the drinkdeal. Ik pas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Gert het volgende:
13 euro... da's zes bier. Denk dat de meeste mensen daarna sowieso wel moeten zeiken. En of het nou zo lekker zit, met zo'n stropdas aan tafel. Nog los van het esthetische aspect. Klote aanbieding!![]()
Daarvan hoef je minder snel naar het toilet! Ze zijn niet gek!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vodka is geen part of the drinkdeal. Ik pas.
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef CarOnline het volgende:
Ga je nog kijken Gert, vanavond?
Ik wel, en donderdag ook
Ja, vertel mij watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Flip!! heb ik net zitten internetbankieren vergeet ik dat weer![]()
![]()
Potverdulleme! Doe 's makenNou moet ik huishouden en al van die ellende
en ze worden steeds leukerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik vind de duiven van Fann echt geweldig
Die zijn veel knapper dan ik dacht. Ze lijken op eenden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
en ze worden steeds leuker![]()
[ afbeelding ]
ja ze zien er lief uit héquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Noek het volgende:
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin #2
Wat een schatjes....ja..fotootjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ze zien er lief uit hé![]()
neu... ik heb dat topic wel gelezen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om nou een heel topic te
gaan vullen met ''mijn'' duivies![]()
ik hou het meer een beetje voor mezelf bij, maar omdat Caro ze ook zo leuk vond, dacht ik, ik plaats nog even het laatste fotootje die is van gisteren....
als jullie het leuk vinden pleur ik hier wel af en toe een fotootje neer
Ja leuk! Nieuw leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ze zien er lief uit hé![]()
neu... ik heb dat topic wel gelezen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om nou een heel topic te
gaan vullen met ''mijn'' duivies![]()
ik hou het meer een beetje voor mezelf bij, maar omdat Caro ze ook zo leuk vond, dacht ik, ik plaats nog even het laatste fotootje die is van gisteren....
als jullie het leuk vinden pleur ik hier wel af en toe een fotootje neer
Zit je nou allochtonen met duiven te vergelijken, dat vind ik dus niet kunnen he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk! Nieuw leven.Er zijn vast zuurpruimen die de wereld al te vol enzo vinden en die mogen ze van mij gerust van de wereld afschoppen om de wereld te ontlasten maar hoe meer nieuw leven, hoe meer vreugd wat mij betreft.
![]()
Heb je ze al een naam gegeven?
ow....... namen........ heb ik nog niet over nagedacht..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk! Nieuw leven.Er zijn vast zuurpruimen die de wereld al te vol enzo vinden en die mogen ze van mij gerust van de wereld afschoppen om de wereld te ontlasten maar hoe meer nieuw leven, hoe meer vreugd wat mij betreft.
![]()
Heb je ze al een naam gegeven?
nee pukke piet...... zuurpruimen zijn iets anders.......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou allochtonen met duiven te vergelijken, dat vind ik dus niet kunnen he.
En morgen moet je zeker naar de Libelle week?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
En? Vond je er van Caro?![]()
Bosnië en Armenië en Ilse de Lange vond ik goetd En Bulgarije helaas niet ál te slecht, omdat ze in paniek een zangeres hadden ingehuurd of zo, die de hoge tonen wél kon halen. Maar nog steeds dramatisch. En Tsjechië dan!![]()
Nou dat was het weer. Düm düm TEK TEK!
Die linker is goorquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij nader inzien noem ik ze vanaf nu Geer en Goor......
Jeeeeeee wat leuk !!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe cute!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
Ik vond het leuk!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
En? Vond je er van Caro?![]()
Bosnië en Armenië en Ilse de Lange vond ik goetd En Bulgarije helaas niet ál te slecht, omdat ze in paniek een zangeres hadden ingehuurd of zo, die de hoge tonen wél kon halen. Maar nog steeds dramatisch. En Tsjechië dan!![]()
Nou dat was het weer. Düm düm TEK TEK!
Oh mn ouders hebben ook weer pimpelmezen in de tuin, ook zo leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Wij hebben twee kroegen vol jong grut. Dus het piept en twiet iedere keer(pimpelmeeshokjes hè
)
Ga zo met lood in de schoenen naar de verwegtuin. Ben een weekje niet geweest....
Goedemorgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:47 schreef CarOnline het volgende:
Mogge trouwens.
Oh en nee, ik ben nog steeds inetloos.
Aber mn zusje woont bijna naast de school van den koters en ik moest even wat brengen.
En ze had de pc aan![]()
Nu nog ff een bakkie koffie bietsen![]()
En dan naar het postkantoor voor de Buuv, ik denk dat het wel door de brievenbus past, anders is het pakketpost en dat kost zo weer 6 euro![]()
Dan gaat het cheape er ook wel af
Ha, heel herkenbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Een pakje sturen is nooit leuk, twee jaar geleden had ik alles opgespaard, en dacht zo , dit kan naar Spanje.
het zwerft ergens rond in de wereld, maar bij mijn dochter is het noiit aangekomen.
waarde 300 euro..pleiite.
nu stuur ik nooit meer wat op.
Oh ik dacht dat het aan je provider lagquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:07 schreef CarOnline het volgende:
Ja de gleufregels! Ik heb 'm wat plat gedrukt enzo, dus het moet wel kunnen.
Denk niet dat dat helpt. Pech is gewoon dat de mijnese ook amper tijd heeft om er naar te kijken want tegen die tijd dat hij thuis is, is de internet winkel ook alweer dicht![]()
En van t weekend kon het ook niet natuurlijk. En nou ja, zo is het nu even.
Maar goed, tis geen hele grote ramp hoor![]()
Ja ze staan achteraan tegen de muur
Nou, ik ga eens naar het postkantoor! Toedeloe
Ja!quote:
Ik heb me verbaasd over de engheid van de mannen gisterquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!![]()
Halve finale songfestival kijken en dat léuk vinden, wat héérlijk triest.
Die vent van Wit-Rusland. Wat ontzéttend eng ja!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb me verbaasd over de engheid van de mannen gister![]()
Vooral zo een russische creep met van dat blonde haar *ril* Leek Silas wel, van de Davincicode.
![]()
Hehe ja. Alleen is het minder leuk als je het 2 dagen later leestquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro, mijn privé mobiel staat ook weer aan.![]()
De gniffel was vanwege onze sterren uit Bulgarije?
Eg nie!!! Ik zie alles.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij kan je hier (bijna )ongezien naakt door het topic dansen
Ik vond gisteren Armenië leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hehe ja. Alleen is het minder leuk als je het 2 dagen later leest
Jammer dat ie niet door is.
Wie is jouw favo eigenlijk?
Zijn die broodpoten nou door naar de finale?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond gisteren Armenië leuk!
En Bosnië ook wel, maar die heb jij al.
Dat wordt morgenavond beslist, in de tweede halve finale.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn die broodpoten nou door naar de finale?
Hoor Henk Krol net zeggen dat als de russiche politie de homodemonstratie van zaterdag geweldadig uiteenslaat ze de tekst Shine shine shine moeten veranderen in Shame shame shame.
Maar deze is wel lekker om ritmisch mee te dansen, toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb me verbaasd over de engheid van de mannen gister![]()
Vooral zo een russische creep met van dat blonde haar *ril* Leek Silas wel, van de Davincicode.
![]()
Heb jij ook al zo'n zin?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt morgenavond beslist, in de tweede halve finale.
Dom wijf trouwens zeg, die "cultureel antropologe".
Ja!quote:
Hij kan zijn model pas weer aan de praat brengen na de tweede semi.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef Gert het volgende:
Ja!![]()
Heb jij je bets al geplaatst? Weet je wat de top 4 wordt volgens David's rekenmodel?
Hij had Roemenië zeker niet goed. Stom kutnummer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kan zijn model pas weer aan de praat brengen na de tweede semi.
Van de eerste had hij 9 van de 10 finalisten goed.![]()
Dit is zijn voorspelling voor vanavond:
Semi 2:
1. Estonia
2. Ukraine
3. Lithuania
4. Norway
5. Greece
6. Azerbiajan
7. Denmark
8. Albania
9. Moldova
10. Hungary (Jury says Slovenia)
11 Netherlands
12 Poland
13 Cyprus
14. Serbia
15. Slovakia
16. Slovenia
17. Latvia
18. Ireland
19. Croatia.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:58 schreef Gert het volgende:
Hij had Roemenië zeker niet goed. Stom kutnummer.![]()
Ja, anders zouden we nu lekker flink op de winnaar van de eerste semi in kunnen zetten.quote:Oe, Nederland 11e... die is lekker.
Maar dat hoor je pas na afloop van de finale hè.
Het probleem is dat Europa Shine voor het éérst hoort. Ik vrees dat het geen verpletterende indruk gaat achterlaten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ja, anders zouden we nu lekker flink op de winnaar van de eerste semi in kunnen zetten.
(Turkije volgens Darf.)
Ik hoop dat Nederland toch doorgaat, begin het een leuk liedje te vinden.
De persconferenties waren volgens mij best leuk, als een paar commentatoren daardoor iets enthousiaster zijn tijdens de intro dan kan het misschien net helpen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het probleem is dat Europa Shine voor het éérst hoort. Ik vrees dat het geen verpletterende indruk gaat achterlaten.
Maar 11e volgens Darf.. .valt me nog mee!
Dus misschien........ omdat homo's horen van Gordon's aktie (dat vertelt vast élke commentator in het inleidende praatje)... gaan ze massaal op Shine stemmen en kiepen ze net binnenboord.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Maar deze is wel lekker om ritmisch mee te dansen, toch?![]()
(youtube weggehaald.)
Whahaha, laat die maar zitten, deze is veel beter:
![]()
![]()
Ik verwacht écht dat ie elk moment howyoudoin? zegtquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Maar deze is wel lekker om ritmisch mee te dansen, toch?![]()
(youtube weggehaald.)
Whahaha, laat die maar zitten, deze is veel beter:
![]()
![]()
Heb wel wat ingezet, maar idd puur om het op te leuken, niet om rijk van te worden (of arm). Tentjeswerk. Bosnië en dümdümtektek bij de eerste vier. En op basis van Darf's ijstje gisteavond nog wat op Litouwen gezet, dat die zich kwalificeren. Eventuele winst, omgerekend: twee twee flessen wijn, maar die neem ik vooruitlopend op de zaken al in vanavond tijdens de show.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
De persconferenties waren volgens mij best leuk, als een paar commentatoren daardoor iets enthousiaster zijn tijdens de intro dan kan het misschien net helpen.![]()
En verder moet die slome Bosnier voor die schele uit Zweden eindigen overigens, anders verlies ik 200¤![]()
Heb jij nog ingezet om de finale op te leuken of -bij verlies- de Darf Wing af te breken?
Wa's dat dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik verwacht écht dat ie elk moment howyoudoin? zegt
Hij lijkt op Joey van Friends vind ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wa's dat dan?
Ja ik weet wel wat het betekent, maar ik snap 'm niet.
Wat een gorejografie: hoe douw ik zoveel mogelijk beweginkjes en maniertjes en sprongetjes in drie minuten. Drukdrukdrukdrukdruk!
CarO!quote:
Komt nog wel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
CarO!Hoi! Post is nog niet geweest.
JA!!!! dat zeg ik toch? daar is de post het maakt me blij?quote:
Wel veilig hequote:
Ja hoor, virusscanner, firewall alles up to date.quote:
Naaaaaaaaaaaaaaaaah!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Gert het volgende:
Ik moet misschien werken vanavond.
Op songfestival halve finale-avond!![]()
* boos met handtasje wappert
Pief Paf Poef!quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, volgend jaar is 't weer toch?
[/dooddoener]
Ohh dat is wel zuur ja. Niet te hard wapperen he, anders vallen alle kraaltjes eraf.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:30 schreef Gert het volgende:
Ik moet misschien werken vanavond.
Op songfestival halve finale-avond!![]()
* boos met handtasje wappert
Ze hadden net al ruziequote:Op donderdag 14 mei 2009 16:22 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik vond de Strong ook wel leuk Buuvie!
Maar nogmaals graag gedaan, en ja ook voor de rest
Nog anderhalf uur en dan weekend
En dan wordt Marietje Servaesje zenuwachtig.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh dat is wel zuur ja. Niet te hard wapperen he, anders vallen alle kraaltjes eraf.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Gert het volgende:
Dus als Bosnië bij wijze van spreken 14e eindigt en Zweden 15e, dan is het al goed en blijft de aanbouw-vleugel gewoon in tact?
de deufjes groeien als kool nog effe en ze krijgen vliegles denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
hoe is het met de deufjes Fann?
hehe de boodschappen gedaan pfffff alleen het autorijden ging niet soepel kon mijn nek
niet draaien maar goed .we hebben alles in huis.en dit zonder ongelukken.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:46 schreef Gert het volgende:
En op basis van Darf's ijstje gisteavond nog wat op Litouwen gezet, dat die zich kwalificeren. Eventuele winst, omgerekend: twee twee flessen wijn, maar die neem ik vooruitlopend op de zaken al in vanavond tijdens de show.
Bob Ross?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:01 schreef debuurvrouw het volgende:
En jammer van ServiëDat vond ik nou leuk. Écht!
dat filmpje kan ik niet vinden...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Jamaar... in deze doet ie niet dat dansje met die armdat was nou juist zo leuk. Met dat poppetje op het scherm.
Servië, gister.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dat filmpje kan ik niet vinden...
welke dan?
mijn deuffies? heb net nog gekeken, maar er zit nog weinig beweging inquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:36 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
Ze blijven schattig, ben benieuwd wannneer ze de wijde wereld in vliegen.
quote:If horror acts are more your style, you want Finland, Portugal and Holland, if they make it through the semis. You know how Children In Need do those awful newsreaders-become-popstars skits every year? It looks like The Netherlands have taken it one step further and entered theirs for Eurovision.
Het was gewoon ook een beetje sáái.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat viel mij gister eigenlijk ook op. Dat wij een beetje de zingende opa's hadden afgevaardigd.
lui wijfquote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn deuffies? heb net nog gekeken, maar er zit nog weinig beweging in![]()
luie donders......ik ga ook nog effe legge trouwens
Ja.. niet van harte hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
Gert! Begreep ik het uit de COS nu goed dat jij vandaag verstek laat gaan?
Dauwtrappen in mijn bed, ja!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:06 schreef Gert het volgende:
Ja.. niet van harte hoor.![]()
Het ziet er naaruit dat ik vanavond wéér moet werken en ik moet in iéder geval standby zijn.
Maar: woensdag ook goed? Fiets IK eerst langs de slijter! Of ga je "dauwtrappen" donderdagochtend vroeg?
Co.. sy! Co.. si!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dauwtrappen in mijn bed, ja!
En dan draai ik me nog drie keer om. En nog een keer om het af te leren.
Woensdag it is.
Ja! dat kap-make-uphoofd en die dooie-maar-toch-pratende-caviaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon ook een beetje sáái.
Niet eens een echt slécht nummer, maar er zat geen bite in.
En de podiumpresentatie mag dan misschien wel "bewust sober" zijn gehouden, om het nou alléén van twee dikke negerinnen en die kerstboom-kostuums te moeten hebben..
(hoewel ik die complete kermis-attracties met draaiwielen, lopende banden en een hele enge Griek met een strak wit shirtje ook weer over de top vind.)
O, en die presentator en presentatrice: waarom zitten die niet in een siberisch strafkamp.
Ja dat met die knop.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! dat kap-make-uphoofd en die dooie-maar-toch-pratende-caviaHéél erg. En dan zo semi-spontaan niet op de knop willen drukken.
En wat een simpel lied eigenlijk. De intelligente statement van Gordon.
Het zit alleen wel al de hele dag in mijn hoofd. ínclusief dansje.
* zingt al met de armen zwaaiend shiiiiiiiiiiiiiiiiine, people let your love shine![]()
maar maar maar... ik was wel tot 4 uur op vannacht en toen werd ik wakker alweer om 7 uur wakkerquote:
Enge Griek? Hij kwam toch niet uit Moskou hè?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar maar maar... ik was wel tot 4 uur op vannacht en toen werd ik wakker alweer om 7 uur wakker
van een hele enge Griek die terug kwam van zijn nachtdienst en die bleef vragen
''ben je wakker?''
ja toen was ik wel wakker jah....![]()
haha, ik nu snappe..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
maar maar maar... ik was wel tot 4 uur op vannacht en toen werd ik wakker alweer om 7 uur wakker
van een hele enge Griek die terug kwam van zijn nachtdienst en die bleef vragen
''ben je wakker?''
ja toen was ik wel wakker jah....![]()
Nee toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister de nieuwe recap van Lost gezien, vanavond de dubbele season final kijken!
En dan is 't voor eens en voor altijd over! * crybaby
Modem gereset?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:01 schreef CarOnline het volgende:
Hah, ik ben er weer.
Live vanaf mn pc, das toch een tikkie beter!
2x lost.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit nu in blinde paniek van alles te downloaden.
Moet wel wat te kijken hebben in de trein natuurlijk!
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatstequote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee toch?
Volgens mij gaan ze door tot 7 seizoenen ofzo!
Nou ja, hoe lost kan je ook zijn hè.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatste.
Wiki:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij is dit toch echt de allerallerlaatste.
Euh, nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey!Ben je er al helemaal klaar voor?
Oh! Echt?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Euh, nee.
Ik ben nuchter.![]()
Weer eens iets anders op een vrijdagavond.
En jij?
Wat ga jij aantrekken?
Geen zin om morgen met een brakke kop naar die Balkan-herrie te moeten luisteren, terwijl je de Azerbedjaanse quiche weer naar boven voelt komen?quote:
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh! Echt?
Ja, ik denk maar gewoon mijn huispak ofzo.kan ik wel helemaal gepimpt op de bank gaan zitten maar waarvoor hè.
![]()
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
Geen zin om morgen met een brakke kop naar die Balkan-herrie te moeten luisteren, terwijl je de Azerbedjaanse quiche weer naar boven voelt komen?
Ik wilde net een geheime tip vragen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?![]()
[..]
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:
Azerbaijan top 4.
Nee hoor, ik bezit geen joggingpak of huispak.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Nee hè, een of ander bruin uitgebleekt en uitgelebberd joggingpak?![]()
[..]
Geheime tip van Darf, nog niet in het WOS topic gepost omdat ik 3.1 gematched wil krijgen:
Azerbaijan top 4.
Achteraansluiten bij 3.10?quote:
Kiele kiele.quote:Heb toch Turkije ook maar weer in de top 4 gezet.
Ik dacht dat alle getrouwde huisvrouwen dat deden na 1,5 jaar huwelijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee hoor, ik bezit geen joggingpak of huispak.Van dat bruine velours
![]()
Heb wel een roze flanellen pyama though.
![]()
Dat dacht je toch niet serieus hè![]()
Volgens mij heb ben ze niet eens Internet in Moldavie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
En Moldavië hè. En ik hoop echt dat Noorwegen niet wint. Dat vind ik echt stom...
Nope. Niet alle.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:53 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle getrouwde huisvrouwen dat deden na 1,5 jaar huwelijk
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar je moet een beetje marktconform conserveren hè
Dat was toch dramatisch.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ben ze niet eens Internet in Moldavie.
Ik zie het al helemaal voor me, De Toppers met hun tweede kans op een boerenkar in een schuur.
Dus ik verwacht dat de finale volgend jaar in Oslo is.
Wel een beetje, de zanger van Noorwegen is in Wit Rusland geboren.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar het wordt geen Baltische-buren winst? Zou ik eerder denken [/nerd]
Ik vier mijn trouwdag vandaag.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben al 8 jaar vrijgezel, dus ik loop hier gewoon in mijn Hawaii-pakje rond.
Damn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Wel een beetje, de zanger van Noorwegen is in Wit Rusland geboren.
Feli Buufje.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vier mijn trouwdag vandaag.Mijn vriendje was er erg bang voor. Dat ik lui zou worden nu de buit binnen was. dus dat heb ik dan maar beloofd dat ik dat niet zou doen. en dat is ook wel leuk, een beetje je best blijven doen.
![]()
8 jaar is wel lang zeg.
Ja hoor Buuf. En met jou? Druk, druk, druk met de boys?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Lietje!!!
oh en dankjewel.
alles goed?![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vier mijn trouwdag vandaag.Mijn vriendje was er erg bang voor. Dat ik lui zou worden nu de buit binnen was. dus dat heb ik dan maar beloofd dat ik dat niet zou doen. en dat is ook wel leuk, een beetje je best blijven doen.
![]()
Neuh hoor, heerlijk.quote:8 jaar is wel lang zeg.
Dit was 8 jaar geleden, nadat mijn ex er met de huisraad vandoor was gegaan:quote:
Heb heul die sms niet gehad!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:36 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, Apk die snor![]()
NiaNiania.
Nog een keer sturen Caro? of doet bij jou dat mms het ook niet. Kuttelefoon die iphone
THIS IS THE NIGHT!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:34 schreef CarOnline het volgende:
Oh en wie van de ESC kijkers zit er niet met Servie in zn hoofd?
Ohhh ja, dat is een welkome afleiding!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
THIS IS THE NIGHT!![]()
FLY, TO THE TOP BABY!![]()
Ik ga maar effe Lost kijken.
Nog een keer dan, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb heul die sms niet gehad!![]()
Denk ik...? Volgens mij...
Heh nou moet ik helemaal naar beneden!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nog een keer dan, omdat jij het bent
Weer een nieuw project nu. Beetje de afwisseling erin houden. En ik ben met rijlessen begonnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Jups, busy as ever. En op zoek naar een leuke baan. En dat klinkt makkelijker dan het is.En hoe is het met jou? ook nog druk met je nieuwe afdeling enzo?
Aan zijn fotoboek te zien is die snor er inmiddels weer af. Zo jammer hè.quote:
Niet eens! voornamelijk dat ik wel capaciteiten meen te hebben maar niet echt kan onderbouwen met relevante ervaring danwel diploma's,quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Weer een nieuw project nu. Beetje de afwisseling erin houden. En ik ben met rijlessen begonnen.![]()
Nog geen baan kunnen vinden? Das jammer buuf.Ik geloof meteen dat het niet makkelijk is. Je moet toch rekening houden met de schooltijden van je kids hè.
Gewoon volhouden inderdaad. Ik zou je zo aannemen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet eens! voornamelijk dat ik wel capaciteiten meen te hebben maar niet echt kan onderbouwen met relevante ervaring danwel diploma's,nou ja, het komt vast goed.
Taalkundig ben ik uiteraard zeer sterk.![]()
![]()
De foto in mijn fotoboek is van een jaar of 20 geleden.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:48 schreef Talitha het volgende:
Aan zijn fotoboek te zien is die snor er inmiddels weer af. Zo jammer hè.
hi da buuvquote:
Ach, zolang de dames niet klagen..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
De foto in mijn fotoboek is van een jaar of 20 geleden.
Snor staat veel beter, maar het jeukt wel de hele tijd.
die vijver is maar 40cm diep, maar wel groot, rondom het huis.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:50 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een gedoe hondjes, wat nou wanneer jullie niet thuis waren?
Leek me wel een prachtig gezicht die jonge gele eendjes in jullie vijver,
waar was die moeder eend ?
Ja reigers trekken de jonge eendjes uit het water.
[ afbeelding ]
Karpers, ratten en snoeken schijnen de jonge eenden zo naar beneden te trekken.
Zag van de week in een vijver in de Artis hoe een reiger 3 jonge eendjes op at,
[ afbeelding ]
hij kwam elke keer terug en de moeder-eend bleef op een afstandje kijken.
Ja de natuur zei een meneer met een hoedje op hetzelfde bankje.
Kan allemaal wel zo zijn , ik kan daar niet zo nuchter bij blijven.
Ik sprong af en toe op, maar de reiger was een volhouder en at 3 van de 5 op
en na drie uren lopen zagen we dat de moedereend nog 1 jong eendje over had.
De reiger bij onze sloot thuis krijgt minder kans bij de Meerkoeten
die zijn waaks, fel en vliegen de reiger aan.
[ afbeelding ]
da's zieligquote:Op zondag 17 mei 2009 11:57 schreef hondjes het volgende:
Wat een gedoe hier op de zondag morgen..
we hadden de vijver schoongemaakt, en waren nu bezig de vijver met water te vullen
zitten er 6 jonge eendjes in, die er niet uit kunnen
Man een brug gemaakt, 2 eendjes snapten het, de rest niet
Ma eend in paniek, man de vijver in,,en gered
zijn ze net vrij en de sloot in, komt meneer de reiger aan.
dus man staat nu op wacht, want de reiger blijft terug komen.
ik haat de lente met die jonge eendjes, ieder jaar hetzelfde.
en maar opletten voor die rot reigers, okay, die moeten ook eten, snap ik..
2 eendjes waren geel, schatttig hoor, daar niet van, maar als ik volgende week kijk, zijn er misschien 2 die
het overleven, de rest wordt opgegeten..
.
quote:Op zondag 17 mei 2009 13:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Laat de natuur zijn gang gaan?
hondjes en echtgenoot.
Fann, ik ga me gewoon vermommen als struisvogel...quote:Op zondag 17 mei 2009 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
da's zielig![]()
misschien is dit wat?
http://www.guppy.nl/main.php?command=product_list&categorie=1305&tree=220
of je laat die man van je gewoon dag en nacht buiten staanquote:Op zondag 17 mei 2009 14:34 schreef hondjes het volgende:
[..]
Fann, ik ga me gewoon vermommen als struisvogel...![]()
lekker kop in t zand..
Toppertjes!quote:Op zondag 17 mei 2009 18:30 schreef Gert het volgende:
Goeienavond.
Nederland 17e geëindigd in de halve finale songefestival, is nu bekend gemaakt. Van de 19.
Nee het wordt verzuipen. Gaat niet op tijd lukken.quote:
Hoeveel uur hebben jullie geslapen danquote:
Nou, dat zette ze zelf op hoorquote:
Drie.quote:Op zondag 17 mei 2009 18:50 schreef APK het volgende:
[..]
Hoeveel uur hebben jullie geslapen dan
Uurtje of 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |