Ik vond gisteren Armenië leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hehe ja. Alleen is het minder leuk als je het 2 dagen later leest
Jammer dat ie niet door is.
Wie is jouw favo eigenlijk?
Zijn die broodpoten nou door naar de finale?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond gisteren Armenië leuk!
En Bosnië ook wel, maar die heb jij al.
Dat wordt morgenavond beslist, in de tweede halve finale.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Zijn die broodpoten nou door naar de finale?
Hoor Henk Krol net zeggen dat als de russiche politie de homodemonstratie van zaterdag geweldadig uiteenslaat ze de tekst Shine shine shine moeten veranderen in Shame shame shame.
Maar deze is wel lekker om ritmisch mee te dansen, toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb me verbaasd over de engheid van de mannen gister![]()
Vooral zo een russische creep met van dat blonde haar *ril* Leek Silas wel, van de Davincicode.
![]()
Heb jij ook al zo'n zin?quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt morgenavond beslist, in de tweede halve finale.
Dom wijf trouwens zeg, die "cultureel antropologe".
Ja!quote:
Hij kan zijn model pas weer aan de praat brengen na de tweede semi.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:48 schreef Gert het volgende:
Ja!![]()
Heb jij je bets al geplaatst? Weet je wat de top 4 wordt volgens David's rekenmodel?
Hij had Roemenië zeker niet goed. Stom kutnummer.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Hij kan zijn model pas weer aan de praat brengen na de tweede semi.
Van de eerste had hij 9 van de 10 finalisten goed.![]()
Dit is zijn voorspelling voor vanavond:
Semi 2:
1. Estonia
2. Ukraine
3. Lithuania
4. Norway
5. Greece
6. Azerbiajan
7. Denmark
8. Albania
9. Moldova
10. Hungary (Jury says Slovenia)
11 Netherlands
12 Poland
13 Cyprus
14. Serbia
15. Slovakia
16. Slovenia
17. Latvia
18. Ireland
19. Croatia.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:58 schreef Gert het volgende:
Hij had Roemenië zeker niet goed. Stom kutnummer.![]()
Ja, anders zouden we nu lekker flink op de winnaar van de eerste semi in kunnen zetten.quote:Oe, Nederland 11e... die is lekker.
Maar dat hoor je pas na afloop van de finale hè.
Het probleem is dat Europa Shine voor het éérst hoort. Ik vrees dat het geen verpletterende indruk gaat achterlaten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Ja, anders zouden we nu lekker flink op de winnaar van de eerste semi in kunnen zetten.
(Turkije volgens Darf.)
Ik hoop dat Nederland toch doorgaat, begin het een leuk liedje te vinden.
De persconferenties waren volgens mij best leuk, als een paar commentatoren daardoor iets enthousiaster zijn tijdens de intro dan kan het misschien net helpen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het probleem is dat Europa Shine voor het éérst hoort. Ik vrees dat het geen verpletterende indruk gaat achterlaten.
Maar 11e volgens Darf.. .valt me nog mee!
Dus misschien........ omdat homo's horen van Gordon's aktie (dat vertelt vast élke commentator in het inleidende praatje)... gaan ze massaal op Shine stemmen en kiepen ze net binnenboord.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2009 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Maar deze is wel lekker om ritmisch mee te dansen, toch?![]()
(youtube weggehaald.)
Whahaha, laat die maar zitten, deze is veel beter:
![]()
![]()
Ik verwacht écht dat ie elk moment howyoudoin? zegtquote:Op donderdag 14 mei 2009 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Maar deze is wel lekker om ritmisch mee te dansen, toch?![]()
(youtube weggehaald.)
Whahaha, laat die maar zitten, deze is veel beter:
![]()
![]()
Heb wel wat ingezet, maar idd puur om het op te leuken, niet om rijk van te worden (of arm). Tentjeswerk. Bosnië en dümdümtektek bij de eerste vier. En op basis van Darf's ijstje gisteavond nog wat op Litouwen gezet, dat die zich kwalificeren. Eventuele winst, omgerekend: twee twee flessen wijn, maar die neem ik vooruitlopend op de zaken al in vanavond tijdens de show.quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
De persconferenties waren volgens mij best leuk, als een paar commentatoren daardoor iets enthousiaster zijn tijdens de intro dan kan het misschien net helpen.![]()
En verder moet die slome Bosnier voor die schele uit Zweden eindigen overigens, anders verlies ik 200¤![]()
Heb jij nog ingezet om de finale op te leuken of -bij verlies- de Darf Wing af te breken?
Wa's dat dan?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik verwacht écht dat ie elk moment howyoudoin? zegt
Hij lijkt op Joey van Friends vind ik.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Wa's dat dan?
Ja ik weet wel wat het betekent, maar ik snap 'm niet.
Wat een gorejografie: hoe douw ik zoveel mogelijk beweginkjes en maniertjes en sprongetjes in drie minuten. Drukdrukdrukdrukdruk!
CarO!quote:
Komt nog wel!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
CarO!Hoi! Post is nog niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |