Ja ze is misschien toch wel lief.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik vind de duiven van Fann echt geweldig
Tot van de week
hee gertjens!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze is misschien toch wel lief.![]()
Succes met het internetgezeik, en een i-phone met flatfee komt dan goed van pas ja!
Ja he, die zijn goed , en dit na tien minuten en drie keer geweest te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Da's mooi ellendig Hondjes. Ff naar zo'n knakker die de boel weer even rechtzet? heb ik altijd zeer veel baat bij!
Hebbie met de blote "jongens" in de zon gezeten?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef CarOnline het volgende:
Jaaa man, gewoon kats verbrand, ik ben net een roodborstje
Ik was er vanochtend en als alles verder zonder gezeik of andere plotse problemen verloopt kan ik zaterdag beginnen met schoonmaken. Er moeten nog wel 2 keukenkastjes die nabesteld waren geplaatst worden maar dat lijkt me niet onoverkomelijk. Vriendin is komende weekend weg dus blijf ik nog tot na het weekend hier en ga dan overdags schoonmaken. Daarna begint voor mij het werk sauzen en schilderen maar gelukkig heeft een buurjongen al zijn diensten aangeboden voor de plafonds.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het met je huis, Coos?
Ik gok ik ook wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef Copycat het volgende:
Ik kies voor de zon. Verven kan ook in de winter.
De zonquote:
Ben je al een bruine muis?quote:
Ik zie vanachter mijn zonnige keukenraam dat die nodig weer eens gezeemd moeten worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
Ook vanachter het kantoorraam is het echt héérlijk zonnig.
13 euro... da's zes bier. Denk dat de meeste mensen daarna sowieso wel moeten zeiken. En of het nou zo lekker zit, met zo'n stropdas aan tafel. Nog los van het esthetische aspect. Klote aanbieding!quote:Stropdas en spijker en drinken maar
LANGERAAR - Koop zaterdagavond in Jongerencentrum De Schakel in Langeraar voor dertien euro een stropdas plus een spijker.
Doe de stropdas vervolgens om en spijker hem vast aan de tafel. ,,Zolang je aan de tafel zit vastgespijkerd, mag je onbeperkt gratis drinken. Bier, wijn of frisdrank,'' zegt Remco Loos van De Schakel. ,,Maar moet je naar het toilet of wil je even gaan roken, moet je je stropdas losknippen en is het gratis drinken over.''
Vanaf donderdag schijnt het weer minder weer te worden, dan zie je het niet meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie vanachter mijn zonnige keukenraam dat die nodig weer eens gezeemd moeten worden.![]()
En vodka is geen part of the drinkdeal. Ik pas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Gert het volgende:
13 euro... da's zes bier. Denk dat de meeste mensen daarna sowieso wel moeten zeiken. En of het nou zo lekker zit, met zo'n stropdas aan tafel. Nog los van het esthetische aspect. Klote aanbieding!![]()
Daarvan hoef je minder snel naar het toilet! Ze zijn niet gek!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vodka is geen part of the drinkdeal. Ik pas.
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef CarOnline het volgende:
Ga je nog kijken Gert, vanavond?
Ik wel, en donderdag ook
Ja, vertel mij watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Flip!! heb ik net zitten internetbankieren vergeet ik dat weer![]()
![]()
Potverdulleme! Doe 's makenNou moet ik huishouden en al van die ellende
en ze worden steeds leukerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik vind de duiven van Fann echt geweldig
Die zijn veel knapper dan ik dacht. Ze lijken op eenden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
en ze worden steeds leuker![]()
[ afbeelding ]
ja ze zien er lief uit héquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Noek het volgende:
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin #2
Wat een schatjes....ja..fotootjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ze zien er lief uit hé![]()
neu... ik heb dat topic wel gelezen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om nou een heel topic te
gaan vullen met ''mijn'' duivies![]()
ik hou het meer een beetje voor mezelf bij, maar omdat Caro ze ook zo leuk vond, dacht ik, ik plaats nog even het laatste fotootje die is van gisteren....
als jullie het leuk vinden pleur ik hier wel af en toe een fotootje neer
Ja leuk! Nieuw leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ze zien er lief uit hé![]()
neu... ik heb dat topic wel gelezen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om nou een heel topic te
gaan vullen met ''mijn'' duivies![]()
ik hou het meer een beetje voor mezelf bij, maar omdat Caro ze ook zo leuk vond, dacht ik, ik plaats nog even het laatste fotootje die is van gisteren....
als jullie het leuk vinden pleur ik hier wel af en toe een fotootje neer
Zit je nou allochtonen met duiven te vergelijken, dat vind ik dus niet kunnen he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk! Nieuw leven.Er zijn vast zuurpruimen die de wereld al te vol enzo vinden en die mogen ze van mij gerust van de wereld afschoppen om de wereld te ontlasten maar hoe meer nieuw leven, hoe meer vreugd wat mij betreft.
![]()
Heb je ze al een naam gegeven?
ow....... namen........ heb ik nog niet over nagedacht..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk! Nieuw leven.Er zijn vast zuurpruimen die de wereld al te vol enzo vinden en die mogen ze van mij gerust van de wereld afschoppen om de wereld te ontlasten maar hoe meer nieuw leven, hoe meer vreugd wat mij betreft.
![]()
Heb je ze al een naam gegeven?
nee pukke piet...... zuurpruimen zijn iets anders.......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou allochtonen met duiven te vergelijken, dat vind ik dus niet kunnen he.
En morgen moet je zeker naar de Libelle week?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
En? Vond je er van Caro?![]()
Bosnië en Armenië en Ilse de Lange vond ik goetd En Bulgarije helaas niet ál te slecht, omdat ze in paniek een zangeres hadden ingehuurd of zo, die de hoge tonen wél kon halen. Maar nog steeds dramatisch. En Tsjechië dan!![]()
Nou dat was het weer. Düm düm TEK TEK!
Die linker is goorquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij nader inzien noem ik ze vanaf nu Geer en Goor......
Jeeeeeee wat leuk !!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe cute!quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:39 schreef FANN het volgende:
Ik vond het leuk!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef Gert het volgende:
En? Vond je er van Caro?![]()
Bosnië en Armenië en Ilse de Lange vond ik goetd En Bulgarije helaas niet ál te slecht, omdat ze in paniek een zangeres hadden ingehuurd of zo, die de hoge tonen wél kon halen. Maar nog steeds dramatisch. En Tsjechië dan!![]()
Nou dat was het weer. Düm düm TEK TEK!
Oh mn ouders hebben ook weer pimpelmezen in de tuin, ook zo leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Wij hebben twee kroegen vol jong grut. Dus het piept en twiet iedere keer(pimpelmeeshokjes hè
)
Ga zo met lood in de schoenen naar de verwegtuin. Ben een weekje niet geweest....
Goedemorgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:47 schreef CarOnline het volgende:
Mogge trouwens.
Oh en nee, ik ben nog steeds inetloos.
Aber mn zusje woont bijna naast de school van den koters en ik moest even wat brengen.
En ze had de pc aan![]()
Nu nog ff een bakkie koffie bietsen![]()
En dan naar het postkantoor voor de Buuv, ik denk dat het wel door de brievenbus past, anders is het pakketpost en dat kost zo weer 6 euro![]()
Dan gaat het cheape er ook wel af
Ha, heel herkenbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Een pakje sturen is nooit leuk, twee jaar geleden had ik alles opgespaard, en dacht zo , dit kan naar Spanje.
het zwerft ergens rond in de wereld, maar bij mijn dochter is het noiit aangekomen.
waarde 300 euro..pleiite.
nu stuur ik nooit meer wat op.
Oh ik dacht dat het aan je provider lagquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:07 schreef CarOnline het volgende:
Ja de gleufregels! Ik heb 'm wat plat gedrukt enzo, dus het moet wel kunnen.
Denk niet dat dat helpt. Pech is gewoon dat de mijnese ook amper tijd heeft om er naar te kijken want tegen die tijd dat hij thuis is, is de internet winkel ook alweer dicht![]()
En van t weekend kon het ook niet natuurlijk. En nou ja, zo is het nu even.
Maar goed, tis geen hele grote ramp hoor![]()
Ja ze staan achteraan tegen de muur
Nou, ik ga eens naar het postkantoor! Toedeloe
Ja!quote:
Ik heb me verbaasd over de engheid van de mannen gisterquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!![]()
Halve finale songfestival kijken en dat léuk vinden, wat héérlijk triest.
Die vent van Wit-Rusland. Wat ontzéttend eng ja!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb me verbaasd over de engheid van de mannen gister![]()
Vooral zo een russische creep met van dat blonde haar *ril* Leek Silas wel, van de Davincicode.
![]()
Hehe ja. Alleen is het minder leuk als je het 2 dagen later leestquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Caro, mijn privé mobiel staat ook weer aan.![]()
De gniffel was vanwege onze sterren uit Bulgarije?
Eg nie!!! Ik zie alles.quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij kan je hier (bijna )ongezien naakt door het topic dansen
Ik vond gisteren Armenië leuk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hehe ja. Alleen is het minder leuk als je het 2 dagen later leest
Jammer dat ie niet door is.
Wie is jouw favo eigenlijk?
Zijn die broodpoten nou door naar de finale?quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vond gisteren Armenië leuk!
En Bosnië ook wel, maar die heb jij al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |