Ik zie vanachter mijn zonnige keukenraam dat die nodig weer eens gezeemd moeten worden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:45 schreef Gert het volgende:
Ook vanachter het kantoorraam is het echt héérlijk zonnig.
13 euro... da's zes bier. Denk dat de meeste mensen daarna sowieso wel moeten zeiken. En of het nou zo lekker zit, met zo'n stropdas aan tafel. Nog los van het esthetische aspect. Klote aanbieding!quote:Stropdas en spijker en drinken maar
LANGERAAR - Koop zaterdagavond in Jongerencentrum De Schakel in Langeraar voor dertien euro een stropdas plus een spijker.
Doe de stropdas vervolgens om en spijker hem vast aan de tafel. ,,Zolang je aan de tafel zit vastgespijkerd, mag je onbeperkt gratis drinken. Bier, wijn of frisdrank,'' zegt Remco Loos van De Schakel. ,,Maar moet je naar het toilet of wil je even gaan roken, moet je je stropdas losknippen en is het gratis drinken over.''
Vanaf donderdag schijnt het weer minder weer te worden, dan zie je het niet meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie vanachter mijn zonnige keukenraam dat die nodig weer eens gezeemd moeten worden.![]()
En vodka is geen part of the drinkdeal. Ik pas.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:51 schreef Gert het volgende:
13 euro... da's zes bier. Denk dat de meeste mensen daarna sowieso wel moeten zeiken. En of het nou zo lekker zit, met zo'n stropdas aan tafel. Nog los van het esthetische aspect. Klote aanbieding!![]()
Daarvan hoef je minder snel naar het toilet! Ze zijn niet gek!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vodka is geen part of the drinkdeal. Ik pas.
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:27 schreef CarOnline het volgende:
Ga je nog kijken Gert, vanavond?
Ik wel, en donderdag ook
Ja, vertel mij watquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Flip!! heb ik net zitten internetbankieren vergeet ik dat weer![]()
![]()
Potverdulleme! Doe 's makenNou moet ik huishouden en al van die ellende
en ze worden steeds leukerquote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik vind de duiven van Fann echt geweldig
Die zijn veel knapper dan ik dacht. Ze lijken op eenden!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:51 schreef FANN het volgende:
[..]
en ze worden steeds leuker![]()
[ afbeelding ]
ja ze zien er lief uit héquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:19 schreef Noek het volgende:
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin
Emma Eend heeft een nestje in onze achtertuin #2
Wat een schatjes....ja..fotootjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ze zien er lief uit hé![]()
neu... ik heb dat topic wel gelezen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om nou een heel topic te
gaan vullen met ''mijn'' duivies![]()
ik hou het meer een beetje voor mezelf bij, maar omdat Caro ze ook zo leuk vond, dacht ik, ik plaats nog even het laatste fotootje die is van gisteren....
als jullie het leuk vinden pleur ik hier wel af en toe een fotootje neer
Ja leuk! Nieuw leven.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ze zien er lief uit hé![]()
neu... ik heb dat topic wel gelezen, maar ik heb er niet zo'n behoefte aan om nou een heel topic te
gaan vullen met ''mijn'' duivies![]()
ik hou het meer een beetje voor mezelf bij, maar omdat Caro ze ook zo leuk vond, dacht ik, ik plaats nog even het laatste fotootje die is van gisteren....
als jullie het leuk vinden pleur ik hier wel af en toe een fotootje neer
Zit je nou allochtonen met duiven te vergelijken, dat vind ik dus niet kunnen he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk! Nieuw leven.Er zijn vast zuurpruimen die de wereld al te vol enzo vinden en die mogen ze van mij gerust van de wereld afschoppen om de wereld te ontlasten maar hoe meer nieuw leven, hoe meer vreugd wat mij betreft.
![]()
Heb je ze al een naam gegeven?
ow....... namen........ heb ik nog niet over nagedacht..quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja leuk! Nieuw leven.Er zijn vast zuurpruimen die de wereld al te vol enzo vinden en die mogen ze van mij gerust van de wereld afschoppen om de wereld te ontlasten maar hoe meer nieuw leven, hoe meer vreugd wat mij betreft.
![]()
Heb je ze al een naam gegeven?
nee pukke piet...... zuurpruimen zijn iets anders.......quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je nou allochtonen met duiven te vergelijken, dat vind ik dus niet kunnen he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |