Ja! Nog gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef CarOnline het volgende:
Hmm ik denk dat je dat iets te zonnig in ziet...
Gordon heeft een visioen gehad immers!
Die laat zich dat echt niet door de neus boren.
Fame en glorie zijn zijn deel.
Donderdag is normaal mijn vrije dag dus dat laat ik me niet door de neus boren! Hoop wel dat mn internet het dan weer doet, wel wat leuker kijken. Zit vandaag bij mn ouders, dus dan kan het soms even.
Hoewel mn moeder het onbeleefd vind. Dus ik stop er maar mee
Tis moederdag immers!
Ja ze is misschien toch wel lief.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:59 schreef CarOnline het volgende:
Oh en ik vind de duiven van Fann echt geweldig
Tot van de week
hee gertjens!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ze is misschien toch wel lief.![]()
Succes met het internetgezeik, en een i-phone met flatfee komt dan goed van pas ja!
Ja he, die zijn goed , en dit na tien minuten en drie keer geweest te zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 08:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen! Da's mooi ellendig Hondjes. Ff naar zo'n knakker die de boel weer even rechtzet? heb ik altijd zeer veel baat bij!
Hebbie met de blote "jongens" in de zon gezeten?quote:Op maandag 11 mei 2009 16:09 schreef CarOnline het volgende:
Jaaa man, gewoon kats verbrand, ik ben net een roodborstje
Ik was er vanochtend en als alles verder zonder gezeik of andere plotse problemen verloopt kan ik zaterdag beginnen met schoonmaken. Er moeten nog wel 2 keukenkastjes die nabesteld waren geplaatst worden maar dat lijkt me niet onoverkomelijk. Vriendin is komende weekend weg dus blijf ik nog tot na het weekend hier en ga dan overdags schoonmaken. Daarna begint voor mij het werk sauzen en schilderen maar gelukkig heeft een buurjongen al zijn diensten aangeboden voor de plafonds.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:49 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het met je huis, Coos?
Ik gok ik ook wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:05 schreef Copycat het volgende:
Ik kies voor de zon. Verven kan ook in de winter.
De zonquote:
Ben je al een bruine muis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |