Natuurlijk komt die nog wel even langs, hier bevind zich zijn vrijdags terug vind potentieelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou APK ook komen? Nu CarO het hele weekend ondergedoken is
Ik zal vast een lokliedje postenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Natuurlijk komt die nog wel even langs, hier bevind zich zijn vrijdags terug vind potentieel
ha die buufquote:
hee pietermansquote:
No shitquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
hee pietermans![]()
nee joh, het was helegaar geen steuken![]()
wel leuk dat het iets op gang brengt, gebeurt er tenminste wat hier![]()
hoe is ie?
ja, behestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
No shit.
Gaat prima, ik zou allang moeten slapen maar ja FOK! kent geen grenzen. Morgen uitslapen, dat scheelt
. Hoe gaat ie bij jou?
slaap lekker piet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof, dat is wel veel werk
Nu ga ik maar eens pitten
.
leter
Genant? Dus het was geen typfout?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:17 schreef debuurvrouw het volgende:
En kan één van de lievelievelieve modjes die e teveel even uit de TT slopen? Pretty please???
best genante fout eigenlijk
![]()
Dat soort vrij is altijd het lekkerst.quote:
Bier en Tietenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:30 schreef hondjes het volgende:
De rest veel plezier in de Bunker, met zuipen, roken en feestvieren.
Gefeliciteerd..tante.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
Het is gelukt !
Ik ben tante geworden van 2 kleine duifies...![]()
[ afbeelding ]
![]()
vin ik zo schattig ik zag het net pas, bleef zoveel mogelijk uit de buurt en het zijn er twee
dus allebei de eitjes zijn uitgekomen...... scheetig
ik denk dat het beste kadootje is om ze maar gewoon met rust te laten, maar ik ga het wel stiekumquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd..tante.![]()
Al op kraamvisite geweest en wat heb je gekocht, babysokjes of rompertjes,
Wat tof!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
Het is gelukt !
Ik ben tante geworden van 2 kleine duifies...![]()
[ afbeelding ]
![]()
vin ik zo schattig ik zag het net pas, bleef zoveel mogelijk uit de buurt en het zijn er twee
dus allebei de eitjes zijn uitgekomen...... scheetig
ik kon ze niet goed zien.... meneer of mevrouw duif ging boos klapperen met de vleugels om me wegquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat tof!![]()
Oh jee, ik zou gelijk een plakboek kopen en leren scrapboeken (of hoe heet die meuk?).
Dan breien, kleine duivenmutsjes en slingertjes appel rijgen. Of lusten duiven geen appel?
Ze zijn nu nog wel heel lelijk hè, van die kale kuikens die eruit zien als mini-gieren.
Ja, ipv slingers. Wormen aan elkaar knopen. Levende want dat swingt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kon ze niet goed zien.... meneer of mevrouw duif ging boos klapperen met de vleugels om me weg
te jagen![]()
ik heb wel brood gestooid, maar dat aten ze niet, dus weer weggehaald, voordat de muizen er op af komen,
ik ga wel effe googelen om te zien wat die beessies wél lusten![]()
desnoods ga ik wormen zoeken
owh..... ja daar zeg je zoiets, ik leg wel iets op de grondquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ipv slingers. Wormen aan elkaar knopen. Levende want dat swingt.![]()
Op vakantie gaf ik de katten schnitzels en vis in limoendressing. Ze waren wild dus misschien moet je je even culinair inspannen voor ze. Ze zijn toch wild, die duiven.
En dan gaan ze leren vliegen. Vanaf dat stoeltje *plof* op de grond.Ik zou er alvast een tuinkussen onder leggen.
Kussens met ganzendons. Of is dat te morbide?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:35 schreef FANN het volgende:
[..]
owh..... ja daar zeg je zoiets, ik leg wel iets op de grondanders hebben ze meteen een hersenschudding
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Kussens met ganzendons. Of is dat te morbide?
Zal wel niet dus, ze vreten ook kip dus.
Ziekelijk man!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:31 schreef Coos het volgende:
Stadsduiven zijn die vliegende ratten die de Dam terroriseren.
Dit is een Houtduif en die eten zaden! Dus effe naar de dierenwinkel en duivenvoer kopen.
enne..... o ja, gefeliciteerd nog.
Dusseldorfquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Waar is hier?
Slaap je in het vliegtuig toch verder?quote:
Was ook mijn planning, ga naar Bulgarijequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Slaap je in het vliegtuig toch verder?
Of ga je niet vliegen? Waar gaat de reis naartoe eigenlijk?
Dus bijna weg, hoe lang ga je..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was ook mijn planning, ga naar Bulgarije
Heb er superveel zin in
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doenquote:
Lekker, en mooi hotel, dus wordt genieten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
Thanksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lekker, en mooi hotel, dus wordt genieten.
veel plezier.
Hoi allemaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week li
gt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou APK ook komen? Nu CarO het hele weekend ondergedoken is
veel plezier....... dat zeker, maar best eng om na je laatste ''avontuur'' weer meteen naar het buitenland te gaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
da's wel een goed ideequote:Op zondag 10 mei 2009 01:10 schreef Soury het volgende:
Oh mijn god binnenkort vliegen er duiven met pop art prints door de stad
Je duifjes vind je altijd welquote:Op zondag 10 mei 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel een goed ideekan ik ze altijd terugvinden.......
zit je weer ''in de bunker'' ? ja hé......![]()
Have Fun daar...... ik ga zo eens even een ontwerpje maken voor de duivies
Leuk !quote:
Ja, toevallig welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat soort vrij is altijd het lekkerst.![]()
Volgende week ook toevallig? O nee dat weet je nu nog niet, als het plotseling is.
O wat goed!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel
Ik heb geruild met een Gameboy
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef CarOnline het volgende:
Dinsdag iig wel, donderdag moet ik ff kijken, moet werken dan.
Maar dat probeer ik te ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |