Slaap je in het vliegtuig toch verder?quote:
Was ook mijn planning, ga naar Bulgarijequote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Slaap je in het vliegtuig toch verder?
Of ga je niet vliegen? Waar gaat de reis naartoe eigenlijk?
Dus bijna weg, hoe lang ga je..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was ook mijn planning, ga naar Bulgarije
Heb er superveel zin in
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doenquote:
Lekker, en mooi hotel, dus wordt genieten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
Thanksquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:57 schreef hondjes het volgende:
[..]
Lekker, en mooi hotel, dus wordt genieten.
veel plezier.
Hoi allemaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week li
gt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Zou APK ook komen? Nu CarO het hele weekend ondergedoken is
veel plezier....... dat zeker, maar best eng om na je laatste ''avontuur'' weer meteen naar het buitenland te gaanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
2 weken, en morgen zijn we er al vroeg dus dan even alles verkennen, rest van de week ligt het aan het weer wat we gaan doen en in hoeverre mijn conditie alles toe laat wat we willen doen
da's wel een goed ideequote:Op zondag 10 mei 2009 01:10 schreef Soury het volgende:
Oh mijn god binnenkort vliegen er duiven met pop art prints door de stad
Je duifjes vind je altijd welquote:Op zondag 10 mei 2009 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
da's wel een goed ideekan ik ze altijd terugvinden.......
zit je weer ''in de bunker'' ? ja hé......![]()
Have Fun daar...... ik ga zo eens even een ontwerpje maken voor de duivies
Leuk !quote:
Ja, toevallig welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat soort vrij is altijd het lekkerst.![]()
Volgende week ook toevallig? O nee dat weet je nu nog niet, als het plotseling is.
O wat goed!quote:Op zondag 10 mei 2009 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel
Ik heb geruild met een Gameboy
quote:Op zondag 10 mei 2009 15:01 schreef CarOnline het volgende:
Dinsdag iig wel, donderdag moet ik ff kijken, moet werken dan.
Maar dat probeer ik te ruilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |